Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg brukte lang tid på å prøve å lage et lite pentagon igår. Hvordan greide du det, Weir!?

 

Nudel lagde ett fint og perfekt pentagon til meg ved å bruke incscape. Etter ekstremt mye feilbygging og fei lbergning fra mins side som kom pentagon opp. Men det skal fremdeles flere pentagoner i midten av the pentagon.

 

EDIT: Btw, jeg forstod ikke min del av stripen :dontgetit:

Endret av Dr. Weir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Ja, jeg brukte lang tid på å prøve å lage et lite pentagon igår. Hvordan greide du det, Weir!?

 

Nudel lagde ett fint og perfekt pentagon til meg ved å bruke incscape. Etter ekstremt mye feilbygging og fei lbergning fra mins side som kom pentagon opp. Men det skal fremdeles flere pentagoner i midten av the pentagon.

 

EDIT: Btw, jeg forstod ikke min del av stripen :dontgetit:

 

Jeg whinet om at det var umulig å lage sekskanter eller femkanter i Minecraft(Noe jeg fortsatt står ved). Nudel mente det skulle være mulig, du lagde jo et.

Men vi ble enige da han fikk vite arealet jeg skulle bygge på, 15x15

Lenke til kommentar

Jeg whinet om at det var umulig å lage sekskanter eller femkanter i Minecraft(Noe jeg fortsatt står ved). Nudel mente det skulle være mulig, du lagde jo et.

Men vi ble enige da han fikk vite arealet jeg skulle bygge på, 15x15

 

Åja, nå forstod jeg mer :D

Lenke til kommentar

Ny annonsering fra Hardwork.no

 

Det er en del informasjon der om hva som har hendt med bestillingen av hardwaredelene. Du kan også lese det her:

 

Hei, litt oppdatering av hva som har hendt videre rundt hardwaredelene for den nye serveren. En del informasjon har blitt holdt igjen i denne saken, men etter utspillet fra Dustin i dag blir jeg nødt til og informere om hva har utspilt seg mellom Dustin i forbindelse med bestillingen av hardwaredeler.

 

Det blir en del forsinkelse på de nye delene. Returlapp som aldri kom, forsinkelser på forsinkelser. Denne siste forsinkelsen var helt spesiell siden jeg har blitt "lurt" til å tro at pakken skal være forsvunnet og aldri levert inn oss posten. Det har blitt skrevet anmeldelse for tyveri på denne pakken, men helt uten forvarsel ringe Dustin og sier pakken har vert gjennom retur avdelingen og avslått garenti. Dette er snakk om 2 dagers mellomrom.

 

Jeg har hatt en godt forhold til Dustin tidligere, men slik rot denne saken har vert for oss er helt uakseptabelt. Vi har lenge treng denne oppdateringen der vi har ventet på Dustin skal få inn nytt hovedkort. Jeg vet nå ikke når vi får ordnet saken, der jeg må vente på svar fra Dustin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Mitt brukernavn er "Insolent" og jeg lurer på om jeg kan få "byggetillatelse" på serveren deres

 

Jeg kjøpte Minecraft for temmelig lenge siden, vanskelig å sjekke når ettersom det ikke står noe sted når profilen ble opprettet. Liker veldig godt det kreative aspektet med minecraft. Har spilt en del singlepayer, men det begynner å bli litt ensomt i lengden. Så derfor bestemte jeg meg for å prøve multiplayer. Tenkte at gamer.no-forumet hadde sikkert det jeg letet etter, og slik havnet jeg her. Jeg liker å utforske og vil prøve å bygge en farm, eller kanskje noe større.

 

Jepp, har lest reglene.

Lenke til kommentar

Jeg og gutta i Rakkestadminers har satt i gang et prosjekt nå :)

 

Det ble en del cobblestone til overs etter utgravinga :tease:

841230.jpeg

841232.jpeg

 

Prosjektet i bakgrunnen til venstre

841233.jpeg

 

Titter ned i selveste "hølet"

841234.jpeg

 

Har en del smårusk igjen langs veggene, men det blir bra!

841235.jpeg

 

Slik ser det ut nede ved bedrock

841237.jpeg

841240.jpeg

841241.jpeg

 

"Hølet" som vi kaller det går fra himmelen og helt ned til bedrock, og vi har planer om å lage en byaktig sak i bunnen :)

 

Vi holdt på en del timer i dag kan du si ;)

Lenke til kommentar

Det ser tøffere ut ingame.

 

Og, det vil i nærmere fremtid dukke opp mer spennendes bygg og ! ;)

 

Edit:

 

Er ikke det bare bra, romis?

 

Joda, er det. Var mest en overraskelse med tanke på hvor stor serveren er blitt. Ikke det at jeg kommer til å fullføre prosjektet mitt, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...