Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Brukernavn:

deep4

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft:

Jeg har bygget og koset meg i sp fra november, men nå vil jeg ha litt selskap: )

 

Din erfaring innen Minecraft:

Jeg bare slipper fantasien løs så får vi se.

 

Hvordan du fant serveren:

Googlet "Minecraft server Norway" så var det denne som virket mest pålitelig.

 

Hvorfor du vil spille på serveren:

Lei av å være alene i sp, og synes denne serveren ser knall ut: )

 

Hva er din største styrke:

Både høyt og lavt: )

 

Har lest Reglene:

Jepp: ) to ganger faktisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et skummelt syn på serveren i natt! Tre brukere ble funnet innesperret i cryogenic sleep containment capsules :-O

Stilig!

 

Hei

 

Brukernavn:

deep4

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft:

Jeg har bygget og koset meg i sp fra november, men nå vil jeg ha litt selskap: )

 

Din erfaring innen Minecraft:

Jeg bare slipper fantasien løs så får vi se.

 

Hvordan du fant serveren:

Googlet "Minecraft server Norway" så var det denne som virket mest pålitelig.

 

Hvorfor du vil spille på serveren:

Lei av å være alene i sp, og synes denne serveren ser knall ut: )

 

Hva er din største styrke:

Både høyt og lavt: )

 

Har lest Reglene:

Jepp: ) to ganger faktisk!

Godkjent. Spør ingame etter promotering!

Lenke til kommentar

Får det, og bad login. Fikser det ved å prøve å joine mange ganger på rad samt åpne Minecraft på nytt et par ganger.

 

Bad login får du når serveren bekreftet login, men vart avbrutt uforventet. Da må du vente til timeout på notch sin auth server går ut og du kan loge inn igjen.

 

Hvor lenge den timeout er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Brukernavn:

militaer

 

Din erfaring innen Minecraft:

Jeg liker å bygge ting.

 

Hvordan du fant serveren:

Jeg diskuterte MC med en type som fortalte meg om hardwork sin server.

 

Hvorfor du vil spille på denne serveren:

Jeg synes det er kjedelig å spille alene. CO-OP skjer kun under LAN...

 

Hva er din beste styrke:

La fantasien løpe løps å se hvor alt ender : D

 

Har du lest Reglene:

Ja, og jeg samtykker.

Lenke til kommentar

De aller fleste foretrekker gold bar vil jeg tro, og kjøper du stuff fra serveren kreves betaling i gold bar (smeltet gold ore).

 

Ja, gull som betalingsmiddel er fortrinnsvis i ingots. Noen brukere godtar gold ore fordi de er så kjempesnille. :)

 

Hei!

 

Brukernavn:

militaer

 

Din erfaring innen Minecraft:

Jeg liker å bygge ting.

 

Hvordan du fant serveren:

Jeg diskuterte MC med en type som fortalte meg om hardwork sin server.

 

Hvorfor du vil spille på denne serveren:

Jeg synes det er kjedelig å spille alene. CO-OP skjer kun under LAN...

 

Hva er din beste styrke:

La fantasien løpe løps å se hvor alt ender : D

 

Har du lest Reglene:

Ja, og jeg samtykker.

 

Snakket med brukerne ingame, han har spilt i et par måneder. Søknaden er godkjent :) Velkommen til hardwork!

Lenke til kommentar

Hvorfor er lolduds98 banned? :hmm:

 

Hei, denne brukerne var tatt for omfattende stjeling og greifing på et annens bygg. Derfor vart brukeren bannet.

 

Diskusjon angående saken kan tas på PM!

 

På skolen snakka jeg med han jeg tokk av. han sa det var greit å ta.

bare du gir meg det senere

 

In-game navnet hans er da?

 

navnet er Amund-NOR

Lenke til kommentar

Byggsøknad

 

Brukernavn: BenTus_XL

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft: Har døgna siden i går, kjøpte for et par timer siden.

Har vel spilt det i 28 tima nå nonstop.

 

Din erfaring innen Minecraft...

 

Hvordan han/hun fant serveren: Tenkte at noe hardware.no lignende server måtte være oppe.

Hardwork var det :)

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Jeg dør etter å komme i godt selskap, prøvde minecraft classic, mye useriøst tull fra folk og serverene.

 

Hva er din beste styrke?: Bygge mye og stort, har et ønske om å bygge DeathStar fra star wars :p

 

Har lest Reglene: Hva skulle man gjort uten regler? :p Klart jeg har lest dem :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Brukernavn:

elx90

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft:

Er egentlig veldig ny.

 

Din erfaring innen Minecraft:

Har bygger litt med en kompis, men ble ikke noe spesielt, er klar for litt mer "seriøse" saker nu:D

 

Hvordan du fant serveren:

Googlet "Minecraft server Norway".

 

Hvorfor du vil spille på serveren:

Er bare gira på å spille med norske, og som ikke ødelegger alt du bygger..:)

 

Hva er din største styrke:

Er veldig positiv, grei å ha med å gjøre, å lærer fort!:)

 

Har lest Reglene:

Ja.

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Byggsøknad

 

Brukernavn: BenTus_XL

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft: Har døgna siden i går, kjøpte for et par timer siden.

Har vel spilt det i 28 tima nå nonstop.

 

Din erfaring innen Minecraft...

 

Hvordan han/hun fant serveren: Tenkte at noe hardware.no lignende server måtte være oppe.

Hardwork var det :)

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Jeg dør etter å komme i godt selskap, prøvde minecraft classic, mye useriøst tull fra folk og serverene.

 

Hva er din beste styrke?: Bygge mye og stort, har et ønske om å bygge DeathStar fra star wars :p

 

Har lest Reglene: Hva skulle man gjort uten regler? :p Klart jeg har lest dem :)

 

Godkjent! Be en vakt promotere deg ingame.

 

Hei

 

Brukernavn:

elx90

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft:

Er egentlig veldig ny.

 

Din erfaring innen Minecraft:

Har bygger litt med en kompis, men ble ikke noe spesielt, er klar for litt mer "seriøse" saker nu:D

 

Hvordan du fant serveren:

Googlet "Minecraft server Norway".

 

Hvorfor du vil spille på serveren:

Er bare gira på å spille med norske, og som ikke ødelegger alt du bygger..:)

 

Hva er din største styrke:

Har ikke noe enda:p det kommer!

 

Har lest Reglene:

Ja.

 

Godkjent! Be en vakt promotere deg ingame.

 

 

Til begge to: Husk at det ikke er nok å lese reglene, de skulle gjerne bli fulgt også. ;-)

 

Anbefaler også å lese brukerguiden vår, for å bli kjent med kommandoene som er tilgjengelige.

Lenke til kommentar

Okay, jeg velger å ytre dette her istedet for chatten på serveren.

 

Det handler om bruk av produksjon/live serveren til "testing" av ymse, slik at vi har temaet slått fast med en gang. Jeg må også fastlegge at jeg baserer mye på forutsigelser nå, så det hele kan være en misforståelse.

 

Jeg lurer rett og slett på, siden vi nå sitter uten warps (som ikke for min del er så ille, og man kan benytte anledningen til å lære seg mappet osv) på grunn av en ny versjon av bukkit som nå ruller på serveren. Dette skyldes visstnok bukkit som prosesserer ting annerledes nå enn tidligere etc, noe jeg har forståelse for. Ting skjer når det er i beta, og det er vanskelig å forutse ting. Alt dette er bra, dere jobber jo nå med å løse det!

 

Men, jeg forstår ikke hvorfor dette blir "testet" på live serveren? Jeg antar at dere kjører mye test-servere osv også, men hvorfor har vi da dette problemet idag? Slik jeg ser det, så driver dere å "leker" dere litt med nye funksjoner og mekking direkte på live serveren. Så jeg forstår ikke hvorfor live serveren har fått tilbake den gamle stabile bukkiten som fungerte med warps.

 

Jeg velger å fremheve det faktum, at dere "leker" med mange brukere som blir berørt av deres, ja la oss kalle det bommerter, da ordet "feil" høres så ille ut. Vi er nå oppe i ganske mange brukere i den heteste perioden på dagen, og vi har nådd 80, og er kanskje gjennomsnittlig 30 inne nå.

 

Poenget mitt er, dere bør vise aktsomhet for oss brukere som blir berørt av det. Er det ikke mulig å teste pluginsene deres så mye som overhode mulig på en lokal server, for å "prøve" det på live serveren når vi ikke er midt i beste "sendetid"? Om noe må prøves med mye brukere og last, går jo selvsagt dette an, men at om noe går skeis, vil endringen bli rollbacket(merk: ikke rollback på mapet, men endringen). Det er slik profesjonell testing foregår per idag, for at brukerne blir minst mulig berørt. Jeg syntes personlig at det har vært en veldig god periode nå, men ser at dette warp-problemet har skapt oppstyr.

 

Siden jeg og mine medsammensvorende(Tezlon og erling_paulsen) har vist vår seriøsitet og donert penger til dette, så mener jeg at jeg har rett på å få et skikkelig svar på dette, som kan taes til etteretning. Det hele er ment som et spørsmål ved situasjonen, og kritikk som kan forbedre serveren ytterligere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...