Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hello, jeg har ikke hatt tid å gå på i det siste som, og lengre blir det for laster opp en vidio til youtube og det går så sakte har vel bare noen 5 timer igjen....Så arbide med en togbande fra stasjoen og nærmer røros spawn må vent litt og jeg ber om tollmodighet.

MvH Ababa1

 

Vi har en togbane mellom røros og pjattestad som fungerer fint nå! Torejorgen står bak den! Den stopper under rådhuset i byen :)

Må skuffe deg. Når jeg prøvde den istad fungerte den ikke. Trykket på knappen: Nothin happen.

Lenke til kommentar

Jernbanen Røros - Pjattestad / Stortinget

 

1. QLN skal ha 50% av æren! han kom med de tekniske løsninger, og har bygget sporet til Stortinget!

2. Mange brukere har gitt gode råd også som har gjort den mye bedre.

3. Cart og bostere er til tider bugget fortsatt pga Beta.

 

Bruksanvisning

Det står skilt på stedet, men mange klarer fortsatt ikke å bruke den...

Så her er en omfattende forklaring..

 

1. Du må ha med din egen Cart! (crafte 5 jern i en skålform)

2. Du må velge hvor du skal, Pjattestad eller Stortinget

3. Du må må plassere carten på det nærmeste sporet, helt inntil veggen.

4. Hopp opp i carten !ikke gå ut av den! (ødelegger systemet, derfor alt er avstengt)

5. Trykk på knappen over deg.

6. God Tur!

7. (Ta med deg carten når du kommer frem)

 

Du skal, og kan ikke ta løpefart her, du skal sitte rolig, trykke på knappen og swoch, off u go!

Om alle hadde klart å la være å gå inne i maskineriet, så hadde dette fungert knall.

Men av og til bugger carts, eller noen går ut av carten, og systemet må resettes, det er mange som vet hvordan det gjøres nå, ROP ETTER HJELP!

Man trenger ikke knuse noen blokker for å reparere, den som knuser blokker blir meldt for grifing, rop heller etter hjelp.

Sitter du fast innenefor sperringene, /warp roros.

 

Det er også et 100% fungere retur-spor fra Stortinget til Røros! (andre siden av tunellen)

Pjattestad har ikke returspor, bruk /warp roros.

 

Tusen takk til alle som har foreslått løsninger og hjulpet til! :w00t:

Det er fortsatt forbedringspotensiale her, drømmen er 100% "klabb-sikker" automatikk...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig så kom alt så mange ganger fordi det var sikkert noe problemer med nettet i det han postet :)

 

nicholas95 jeg er ingen admin, eller noe. Men synes å ha hørt at de ikke blir fjernet, da det er byggverk som er serveren, hvorfor skal man fjerne noe som bare hadde stått der uansett. 90% av alle byggverk på serveren står jo "tomme". Hvis du referer til uferdige byggverk må jeg si det samme der. Står mange uferdige bygg rundt om, men tenk hvor tomt mappet hadde vært uten alle disse ? :>

 

Tho er sikkert dette er grunnen men ;p

Endret av Frederick_
Lenke til kommentar

kan dere admins begynne og fjerne byggverkene til PERM bannede eller ivertfall vi spillere kan gjære det. ? de står bare der og ingen bruker de....

 

Bygg til bannede brukere går til allmenheten, men gir ingen rett til å ødlegge noe. Skal du ha noe fjernet, må du søke. Men uansett vil det nok ikke bli fjernet, med mindre det ikke er ferdigstilt.

Lenke til kommentar

 

 

Søknad om serverstøtte:

 

Jeg ønsker å søke om serverstøtte til et prosjekt som jeg og plastictastic holder på med i pjattestad. Vi skal bygge en kopi av North Kent Police Station. Vi har startet med rammene til bygget og funnet ut hvor stort vi ønsker å lage det, men ettersom bygget er hvitt, og vi har bestemt oss for å bruke ull, så trenger vi en del ull!

 

Vi har til nå brukt litt over 12 stacks med ull, som vi har samlet sammen selv. Dette tar ganske mye tid, og vi ønsker derfor å høre om muligheten for å få støtte til dette.

 

Politistasjonen består av to bygg, et venstrebygg som så og si er helt hvitt, samt et høyrebygg som har veldig mye glass samt hvite rammer og tak.

 

Mål:

 

Venstrebygg:

 

Lengde: 53 blokker.

Høyde: 10 blokker.

Bredde: 15 blokker.

 

Høyrebygg:

 

Lengde: 49 blokker.

Høyde: 20 blokker.

Bredde: 23 blokker.

 

Dette betyr at vi trenger følgende antall blokker:

 

1 x vegg til venstrebygg: 53 x 10 = 530 blokker.

2 x grunnflater (andre etasje samt tak) til venstrebygg: 53 x 15: 2 x 795 = 1590.

1 x bakvegg til venstrebygg: 15 x 10 = 150 blokker.

 

1 x vegg til høyrebygg: 49 x 20 = 980 blokker.

1 x tak til høyrebygg: 49 x 23 = 1127 blokker.

 

Totalt blir dette 4377 ullblokker som utgjør ca. 69 ullstacks.

 

Glass samt smoothstone tror jeg vi skal kunne sørge for selv. Da vi allerede har fylt ut deler av rammen allerede, vil det kunne være mulig å trekke fra ca. 700 ullblokker fra summen.

 

Hvis det skulle bli noe ull til overs, vil det ikke være noe problem for oss å levere dette tilbake, hvis ønskelig!

 

Legger ved noen bilder av det virkelige bygget!

 

*bilde fjernet*

Bygget fra siden.

 

*bilde fjernet*

Bygget sett forfra.

 

 

I forbindelse med denne posten søker jeg (PlasticTastic) og Ventrec om utplassering av Bedrock (Adminium) på fengselsområde.

Hvor mye er jeg ikke sikker på.

 

Jeg vet Bedrock (Adminium) er forbeholdt stab, men fengsel er et fengsel og vi ønsker ikke fengsels utbrytere.

Lenke til kommentar

Og kvifor skal du ha fengsel :p ?

Fordi vi bygger North Kent Police Station og etter mye research fant vi ut at dem hadde fengsel for plass til 40 stykker, men vi har kuttet ned til 10 personer.

Lenke til kommentar

Hei! Mitt nick er Veyasu, og har mange ganger vært inne på serveren å kikket på alt som har blitt bygd (vist det til venner!). Og nå som en kamerat av meg også bygger her vil jeg gjerne ha en liten tomt å bygge på slik at meg og han kan spille Minecraft sammen. :D

Lenke til kommentar

Hei! Mitt nick er Veyasu, og har mange ganger vært inne på serveren å kikket på alt som har blitt bygd (vist det til venner!). Og nå som en kamerat av meg også bygger her vil jeg gjerne ha en liten tomt å bygge på slik at meg og han kan spille Minecraft sammen. :D

 

Den er grei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...