Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Søknad om serverstøtte:

 

Jeg ønsker å søke om serverstøtte til et prosjekt som jeg og plastictastic holder på med i pjattestad. Vi skal bygge en kopi av North Kent Police Station. Vi har startet med rammene til bygget og funnet ut hvor stort vi ønsker å lage det, men ettersom bygget er hvitt, og vi har bestemt oss for å bruke ull, så trenger vi en del ull!

 

Vi har til nå brukt litt over 12 stacks med ull, som vi har samlet sammen selv. Dette tar ganske mye tid, og vi ønsker derfor å høre om muligheten for å få støtte til dette.

 

Politistasjonen består av to bygg, et venstrebygg som så og si er helt hvitt, samt et høyrebygg som har veldig mye glass samt hvite rammer og tak.

 

Mål:

 

Venstrebygg:

 

Lengde: 53 blokker.

Høyde: 10 blokker.

Bredde: 15 blokker.

 

Høyrebygg:

 

Lengde: 49 blokker.

Høyde: 20 blokker.

Bredde: 23 blokker.

 

Dette betyr at vi trenger følgende antall blokker:

 

1 x vegg til venstrebygg: 53 x 10 = 530 blokker.

2 x grunnflater (andre etasje samt tak) til venstrebygg: 53 x 15: 2 x 795 = 1590.

1 x bakvegg til venstrebygg: 15 x 10 = 150 blokker.

 

1 x vegg til høyrebygg: 49 x 20 = 980 blokker.

1 x tak til høyrebygg: 49 x 23 = 1127 blokker.

 

Totalt blir dette 4377 ullblokker som utgjør ca. 69 ullstacks.

 

Glass samt smoothstone tror jeg vi skal kunne sørge for selv. Da vi allerede har fylt ut deler av rammen allerede, vil det kunne være mulig å trekke fra ca. 700 ullblokker fra summen.

 

Hvis det skulle bli noe ull til overs, vil det ikke være noe problem for oss å levere dette tilbake, hvis ønskelig!

 

Legger ved noen bilder av det virkelige bygget!

 

post-54718-0-90734500-1294029953_thumb.jpg

Bygget fra siden.

post-54718-0-32788600-1294029965_thumb.jpg

Bygget sett forfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søknad om serverstøtte:

 

Jeg ønsker å søke om serverstøtte til et prosjekt som jeg og plastictastic holder på med i pjattestad. Vi skal bygge en kopi av North Kent Police Station. Vi har startet med rammene til bygget og funnet ut hvor stort vi ønsker å lage det, men ettersom bygget er hvitt, og vi har bestemt oss for å bruke ull, så trenger vi en del ull!

 

Vi har til nå brukt litt over 12 stacks med ull, som vi har samlet sammen selv. Dette tar ganske mye tid, og vi ønsker derfor å høre om muligheten for å få støtte til dette.

 

Politistasjonen består av to bygg, et venstrebygg som så og si er helt hvitt, samt et høyrebygg som har veldig mye glass samt hvite rammer og tak.

 

Mål:

 

Venstrebygg:

 

Lengde: 53 blokker.

Høyde: 10 blokker.

Bredde: 15 blokker.

 

Høyrebygg:

 

Lengde: 49 blokker.

Høyde: 20 blokker.

Bredde: 23 blokker.

 

Dette betyr at vi trenger følgende antall blokker:

 

1 x vegg til venstrebygg: 53 x 10 = 530 blokker.

2 x grunnflater (andre etasje samt tak) til venstrebygg: 53 x 15: 2 x 795 = 1590.

1 x bakvegg til venstrebygg: 15 x 10 = 150 blokker.

 

1 x vegg til høyrebygg: 49 x 20 = 980 blokker.

1 x tak til høyrebygg: 49 x 23 = 1127 blokker.

 

Totalt blir dette 4377 ullblokker som utgjør ca. 69 ullstacks.

 

Glass samt smoothstone tror jeg vi skal kunne sørge for selv. Da vi allerede har fylt ut deler av rammen allerede, vil det kunne være mulig å trekke fra ca. 700 ullblokker fra summen.

 

Hvis det skulle bli noe ull til overs, vil det ikke være noe problem for oss å levere dette tilbake, hvis ønskelig!

 

Legger ved noen bilder av det virkelige bygget!

 

post-54718-0-90734500-1294029953_thumb.jpg

Bygget fra siden.

post-54718-0-32788600-1294029965_thumb.jpg

Bygget sett forfra.

 

 

Godkjent!

 

Serverstøtte som er til overs skal alltid leveres, etter at bygget er ferdig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hei Minecraft brukeren min er Flipsen105 er 10 år har 1 års erfaring med spillet. Har lenge lett etter en norsk server og endelig fant jeg hardwork.no.

 

Mvh Flipsen105

 

Godkjent!

Velkommen til hardwork :thumbup:

Lenke til kommentar
Welcome to the Bukkit Project | Bukkit Forums http://j.mp/enPwgl

 

Noe som blir å se på Hardwork?

 

Ed1t: Fikset typo.

 

 

Det blir Bukkit på denne serveren når det er ferdig og vi har en stable release av plugins osv.

 

Dette vil selvsagt ta tid og Bukkit er langt fra ferdig. Grunnen til Hardwork vil gå til Bukkit er at dagens developers i hmod forsvinne og skipet synker. Selvsagt blir det mye arbeid fra min side, men kan ikke starte på dette enda før dem release RC.

 

Jeg er redd for hva framtiden vil vise for hmod, det vil trulig komme fram neste veke når en ny update kjem fra notch

 

2011, here we go!

 

So it’s the first working day of the year, and we’ve got two more people in the office now. Carl Manneh and Tobias Möllstam. And we’ve got the entire office as well now.

 

AND.. just a few minutes ago, I found out that Minecraft got three nominations for the Independent Games Festival (Grand Prize, Technical Excellence, and Excellence In Design). So this means I definitely will be going to the GDC this year! :D

 

On Wednesday, we’ll have a strategy meeting of sorts and try to work out some vague plans and try to decide how to drive Minecraft beta development and try to define what the finished game will actually be. We won’t start work on modding or anything like that before then.

 

But! We (especially Jens) have added a bunch of new content to Minecraft that we want to get out asap, so there will be a content patch update next week with a whole pile of fun new toys, including a water mob and quite possibly paint if we can figure out how exactly it should work.

 

(Oh, and Minecraft will hit 1 million sales soon, and I have NO idea how to celebrate that! There’s no time to plan anything!)

 

LINK

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hey!

 

Heter Alex, og bor i Asker. Har spilt Mc siden Alpha, og har hørt at denne serveren er en av de bedre norske Mc serverne. Guest systemet utelukker også de fleste grieferne, som i grunn gjorde at jeg sluttet på den forrige serveren. De to er årsakene til at jeg ønsker å spille på denne serveren, da jeg er ganske så aktiv.

 

Ps: Heter alXWhat på MC også.

 

Mvh

alXWhat

Lenke til kommentar

Hey!

 

Heter Alex, og bor i Asker. Har spilt Mc siden Alpha, og har hørt at denne serveren er en av de bedre norske Mc serverne. Guest systemet utelukker også de fleste grieferne, som i grunn gjorde at jeg sluttet på den forrige serveren. De to er årsakene til at jeg ønsker å spille på denne serveren, da jeg er ganske så aktiv.

 

Ps: Heter alXWhat på MC også.

 

Mvh

alXWhat

 

Den er grei!

Lenke til kommentar

Dette er da mitt bidrag til bildekonkurransen som pågår for øyeblikket:

 

Det har vært mye styr rundt pjattestad den siste tiden, mye involvert den omdiskuterte warpen. Dette førte som kjent til at en avstemning her på forumet ble opprettet. Denne er for tiden veldig jevn, noe som gjør det spennende de siste timene!

 

Tjnome har nå innsett at dette er en populær by og har dermed startet egen virksomhet i byen. Ettersom han er serveradmin har han valgt å ta seg til rette ved å bygge uten å spørre etter tomt. Dette førte til at han satt opp sin egen kebabsjappe på en av de mest travle veiene i byen, noe som viste seg å være en genistrek. Etterespørselen kan man ikke klage på ettersom køen raskt vokste. Hva som skjer videre er fortsatt uvisst, men rykter skal ha det til at det neste han planlegger er kebabland...

 

Noen bilder fra området:

 

post-54718-0-63932000-1294085852_thumb.png

 

post-54718-0-75143100-1294085893_thumb.png

 

post-54718-0-94608100-1294086013_thumb.png

Ved å studere enkelte i køen kan man blant annet se at sulten var så ekstrem at enkelte hadde spy på skjorta si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...