Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er mitt bidrag til fotokonkuransen:

post-224897-0-15664700-1294091205_thumb.png

her ser dere alle hulene under bakken:D( AWWWWWSOMMMEEE)

 

post-224897-0-61500400-1294091229_thumb.png

dette er min, mordiefeit,pjatte og softislols by i far far away:D

 

post-224897-0-80968800-1294091318_thumb.png

dette er togstajonen i pjattestad med en gigantisk minecartstatue forran:D(selvfølgelig laget av meg:D)

Lenke til kommentar

Synes det var bra aktivitet rundt warp spørsmålet og det såg ut som pjattestad skulle vinne en stund, men Røros slo hardt tilbake.

 

Det kjem en ny avstemning om Hardwork skal sette opp en clean survirval. Denne blir som en ekstra server til Hardwork brukerne. Den komme trulig ha log systemt og et admin system der du kan sjå når en admin går inn i Admin power.

 

Tjnome is now ADMIN. f.eks Der han ikke kan dø osv fordi han skal sjekke eller teste noe, når jeg er ferdig f.eks skrive jeg inn enda en commando og::

Tjnome is now immortal.

 

 

Mange av dere venter på RP-serveren, men den blir delayed enda mer pga det som hender med hmod nå. Jeg skal skrive en mer detaljert om hvorfor osv når jeg har mer informasjon og tilby. Uansett ser jeg på muligheten for å sette opp en Survirval.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Da vår forrige server nå har blitt mer eller mindre admin løs, og dermed hmod løs som igjen har ført til griefer helvete søker jeg på vegne av meg selv og en liten gjeng for å få et nytt hjem på hardwork.

 

Brukernavn:

thomasjuberg (savnet ikke noe særlig advarsel om den under konto opprettelse nei)

worldpet

Zarkash

Seyonne

 

Ellers høres det spennende ut med en mulig Survival server :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Da vår forrige server nå har blitt mer eller mindre admin løs, og dermed hmod løs som igjen har ført til griefer helvete søker jeg på vegne av meg selv og en liten gjeng for å få et nytt hjem på hardwork.

 

Brukernavn:

thomasjuberg (savnet ikke noe særlig advarsel om den under konto opprettelse nei)

worldpet

Zarkash

Seyonne

 

Ellers høres det spennende ut med en mulig Survival server :)

 

Skal jeg klare å ordne, gi du meg 10 min så skal jeg legge dem til i databasen.

 

Driv enda på med forhandling for en ny VPS som kjem snart, den vil render Google Map av World filen. Hjemmesiden vil også bli flyttet over.

 

Til informasjon er trulig nettsiden nede, Serveren med nettsiden er oss Jonol og kan derfor ikke komme med en ETA hvor tid den kjem opp igjen. Be Patient my Friends.

 

Minecraft serveren er oppe som vanlig men blir skifting av HDD i kveld, har en HDD som må byttes etter problem med lesehastigheten. Dette vil trulig ta en liten stund der en ny nettverks boks skal konfigureres. Den burde ordne problemet med IP adressen som serveren har hatt tidligere. Det vil også bli satt opp bedre firewall settings mens jeg driver på.

Lenke til kommentar

Synes fortsatt at antall stemmer for forsvarer en mulig warp :p

 

Synes tho ikke at det skal være nødvendig med warp når stedene ligger såpass nærme.

Hvis hele mappet hadde hatt warps med 1 minutt gange i mellom, hadde det vært kinda overkiil.

ett minutt er litt for lite mellomrom og nå har dere en fin jernbane som bare gjør turen mindre. jeg husker helt i begynnelsen da jeg begynte og spille på denne serveren for ca 4-5 måneder siden (tror jeg)

da måtte vi gå rundt 30-40 for og komme dit metropolis er nå. det tok lang tid før det kom en warp dit(warp gokk) men vi gikk der mange ganger :!: så egentlig synes jeg ikke synd om dere :tease:

Lenke til kommentar

Hei, Jeg (Doode) vil gjerne be om byggetillatelse på serveren.

jeg har venner som spiller på serveren og jeg har hørt at denne er den beste. :thumbup:

jeg har gode forhåpninger. :blush:

Brukernavn: Doode

 

den er grei :) velkommen til Hardwork :D

 

Og en ting til, serveren, den resetes ikke etter lang tid vel?

 

Nei, vi har holdt det gående siden starten (ca 28 august) med samme map. Det er bare utvidet i det vide og det brede :)

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

hei, jeg oppdaget en bug idag.

vet ikke om det er noen som har postet om den buggen før, men gidder ikke å sjekke

jeg kjørte minecart ned til bedrock. når jeg hakka i stykker mincarten min for å komme meg ut datt jeg ned under bedrock. veldig plagsomt å gå i 2 minutter for så å warpe på nytt og gå 2 minutter til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...