Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble kicka for og bygge opp igjen det kompissen min ødela,og da ble jeg kicka!!!Det er urettferdig...Han heter ondetor eller no!

 

 

Vel, vi har jo en irc-bot som heter Slemmetor. Han du mener?

 

 

liker ..

Nei!Han er vanlig bygger liksom.Kanskje han løy da han sa hva han het...?

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Noen har vært nede i den nye togbanen til pjattestad (under rådhuset) og stjelt to togvogner, som gjør at startboosteren ikke funker. Det står skilt om at det ikke er lov å gå inn i systemet, og det er hvertfall ikke lov å ta vogner som ikke tilhører en selv.

 

Kan en admin være så vennlig å sjekke hvem det er som har vært og stjelt vognene fra boosteren min?

 

Problem løst:

 

Spillet må ha bugget skikkelig, for 20 minutter etterpå så var begge cartene tilbake stablet oppå hverandre...

Endret av ventreC
Lenke til kommentar

Har nå fått fikset annet OS på VPS, løp av 10 min hadde jeg ordnet alt og fikset problemet jeg møtte på i går kveld <3 Ubuntu

 

Det kjem først en versjon av brownan / Minecraft-Overviewer og senere med hjelp av min eigen. Den burde være kjappere og render osv.

 

Skal linke når kartet kjem opp, men det kan ta tid og render.

Lenke til kommentar

Har nå fått fikset annet OS på VPS, løp av 10 min hadde jeg ordnet alt og fikset problemet jeg møtte på i går kveld <3 Ubuntu

 

Det kjem først en versjon av brownan / Minecraft-Overviewer og senere med hjelp av min eigen. Den burde være kjappere og render osv.

 

Skal linke når kartet kjem opp, men det kan ta tid og render.

Hva bruker du til å rendere en map?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...