Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vert bannet i en god stund nå. Får en grund jeg egentlig ikke vet :S

 

Visst det er muligheter for å komme inn på serveren igjen hadde jeg vert veldig fornøyd med det.

 

Så, kan dere være så snill å unbanne meg ??

Hadde vert veldig flott :D <3

 

Du har bannet etter du greifet i Cookie Town. Du fjernet et stort hus til grunnen og tok verdiene fra chest under som tilhørte noen andre.

 

Det huset du greifet tilhørte forresten nicholas95.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal warpen bevares i røros når det så og si ikke er noen som bygger i røros lengre? Kirka er der, ja, men det er mye mer aktivitet i pjattestad.

 

Det er forsatt aktivitet i nærområde som pjatte-stad og andre plasser. Saken om røros warpen har mye med å vise fram kyrkja og ha 1 min tur til pjatte-stad eller ha en warp i pjatte-stad der folk må gå 1 min til kyrkja.

Lenke til kommentar

Ok det er greit at Røros har noen bygg. Fint, men Pjattstad er en by som utvikler seg rakst og er i aktivitet i motsetnig til røros. Dette ser jeg på som viktiger enn at dt er noen fantastiske bygg der. Tenk mer på hva som er viktig. Gjør det letter å se ting som er bygget eller å komme letter til der tingn skjer og hvor man kan bygge ny og fantastiske ting. Jeg vil se på det siste som vitigst utav disse.

Lenke til kommentar

Det med veggene der har vi snakket om lenge å gjøre noe med, og vis ting går som de skal nå så blir skråningene fikset. Byggningene i bakgrunnen er "hagaen" et sted på røros. Alle bygningene der er selvfølgelig ikke en direkte kopi av hva som finnes der, men det blir på en måte det samme som namsos, steinkjer og til og med pjattestad.

Lenke til kommentar

Korleis kan du kalle det ein fail?

Poenget er at kvantitet ikkje er kvalitet.

 

Røros er en kirke og noen hus i et par trær, ikke mye kvalitet der. Kirka er fin, men står gjømt nede i en firkant... Et annet poeng er at pjattestad er i stadig utvikling mens det ikke skjer like mye i røros.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

nettopp derfor røros trenger warp, hvis man ikke kan warpe dit ser du den jo med en gang. men hvis du må gå fra Pjattestad er det vanskelig å finne.

 

Og skal man bygge i en by, hvorfor ikke bygge i Metropolis?

 

Å finne Røros er da ikke vanskelig gå opp haune ser du jo kirka. Å det er jo bare å skilte opp ruta. Dessuten vil det bli letter for de som arbeider i Pjattstad viss warpen er der og ikke i Røros og sånn vi har brakt på det hele kjær det mer i Pjattstad enn Røros.

Endret av Ababa1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...