Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Men alikevel å finne Røros er da ikke vanskelig gå opp haune ser du jo kirka. Å det er jo bare å skilte opp ruta. Dessuten vil det bli letter for de som arbeider i Pjattstad viss warpen er der og ikke i Røros og sånn vi har brakt på det hele kjær det mer i Pjattstad enn Røros.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men tenk nu på andre igjen som ikke er kjent og har bestilt noe oss meg eller Boueno eller noen andre så klarer de ikke å finne frem til Pjattstad selv om det er skiltet opp. Desuten Kirka ser men med enn gang man er ute av Pjattstasd så den er det ikke vanskelig å finne uannset.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for å beholde Røros warpen.

 

Mine argumenter:

 

Røros var der først

Røros ble startet på lenge før noen snakket om pjattestad, og da mener jeg det er rett og rimelig at pjattestad må finne på å lage vei fra røros siden de plasserte seg såpass nærme.

 

Dere som sier at folk i røros kan bare lage en vei fra pjattestad, så blir det feil, når det var Røros som var der først. Pjattestad burde lage vei fra Røros til byen sin.

 

Røros er gratis

Det er gratis å bygge i Røros. (Man må spørre om lov, men kun det) Pjattestad er en by hvor man må kjøpe tomter (Noe som jeg egentlig er imot at brukere skal gjøre...)

 

Røros er en skjult perle

Røros er et flott sted, med litt mer utgraving av kirken så blir det faktisk ganske hyggeligt der :) Pjattestad er en by, noe som kan bli kaotisk til tider. Personlig er jeg og imot at folk skal samle seg i byer når man har så mye plass på kartet Vi trenger ikke å flytte warps nærmere hverandre...

 

 

 

Hvis pjattestad ønsker at folk skal lettere finne veien, så er det bare å bygge vei. Jeg hørte at det ikke gikk an fordet det var et hus i veien, men er det ikke bare å bygge veien RUNDT huset?...

Lenke til kommentar

Slummen i Kina fremfor Norge, fordi det er større aktivitet der enn i vårt vakre land?

 

Satt på spissen, men still fact.

 

Fail!

 

 

Som Alliha sa - hvorfor er dette fail?

Jeg satt spørsmålet om pjattestad og Røros i en annen sammenheng, så jeg har problemer med å se hvorfor dette kan være feil.

Lenke til kommentar

Nå tar det kortere tid å gå til slottet fra stortinget enn fra røros, det eneste som ligger sentralt i røros er kirken, og resten av byggene ligger et stykke fra warpen, så hadde vært bedre med warp i pjatte med tanke på aktivitetsnivået der i forhold til røros.

Endret av Ashen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var da fælt å folk skulle snakke "dritt" om den andre byen her uansett grunn?

 

Folk har forskjellige måter å bygge på og forskjellig smak. Så SLUTT fra nå av å bruke stygge bygg, landskap og etc som grunnlag i diskusjonen deres folkens.

 

Det samme gjelder vell nesten det å dra inn at det ligger mer "sentralt" i forhold til andre bygg. Jeg tviler sterkt på det er folk som tar skade av å gå litt ekstra vist dem har interesse for å se et av de byggene som blir brukt som grunn her i diskusjonen.

Jeg tviler uansett at folk reiser ofte til Holmenkollen, Kirka eller noe annet etter å ha sett det en eller to ganger.

 

Men: Jeg stemte pjattestad rett og slett fordi det er der det er aktivitet for tiden, og jeg mener vi burde ha dette lettere tilgjengelig for almenheten fremfor Røros som da har lite til ingen aktivitet.

 

 

PS: Uansett hva utfallet er, og til senere bruk

Hardwork gir automatisk serverstøtte til veibygging så lenge den følger en av våre standarder.

Spør ingame etter hvordan det skal bygges. (Et eksempel er starten av veien ned til FFA og flere av veiene som går i og rundt Metropolis!)

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til lav aktivitet for øyeblikket er att vi ikke har bestemt hva det neste bygget der skal bli. Så snart dette er bestemt så begynner bygginga på nytt. Det er flere byggninger ved røros hvor folker bygger, og erlig talt, vi var her først. Så snart WorldEdit er tilbake så skal kirka graves fram også.

 

Tenk på dette med nye spillere som fortsatt ikke har bestemt seg for hvorvidt de vil bli på hardwork, da synes jeg det er best at warps ligger ved de mest iøyenfallende byggene vi har. Personlig begynte jeg å spille på serveren på grunn av akropolis og colosseum. Hadde disse warpene vert ett stykke unna så hadde jeg ikke sett disse byggene, og serveren hadde vært en spiller fattigere.

 

Hvis vi ønsker att serveren skal få nye, aktive og produktive brukere, så er dette enklere hvis de kan bare warpe til serverens store bygg, enn hvis de kan warpe ett sted og gå litt for å komme til de samme byggene.

 

Slik osm jeg ser det så har warps to hovedoppgaver. Nummer en er å vise frem serverens store stolte byggverk, og nummer to er å skape enkelhet for spillere som bygger. Ett minutt er samme gangavstand som spillerne som bygger i utkanten av metropolis har. Det er ingenting. Når vi begynte på røros hadde vi fem minutter å gå, derfor fikk vi warpen. Pjattestad ligger såpass nære nermeste warp att det ikke burde være ett problem å snekkre sammen en skikkelig vei dit. Jeg og RobbyG har den siste tiden jobbet med ett prosjekt hvor vi har (som tubeost allerede har nevnt) syv minutter og førti sekunder å gå.

 

For øyeblikket synes jeg ikke pjattestad har en like stor synsverdi som røroskirka, og så vidt jeg vet er det heller ingen konkrete planer om noen bygg som vil ha samme synsverdi som kirka. La warpen ligge ved det mest imponerende bygget. Serveren sponser offentlige veier, så det skal ikke være noe problem å lage en vei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du refererererer til mitt innlegg Hansinen så står det ingen steder at bygget er stygt..

Men å ha Kirka nedgravet i et smalt hull så man aldri ser mer en 1/5 del av bygget er en skam...

Kirka er dritfin!

Men den må greves frem så man faktisk ser den.....

 

Team-Røros er så godt som borte, ingen som spør om å få bygge i eller rundt Røros har fått noe svar ingame, ergo ingen får bygge, stedet er dødt foruten det å se kirka...

 

Tid fra røros til pjattestad : 1minutt 46sekunder, med mange svinger på veien...

 

Bare få bestem t dette nå, blir det nei så må noen gå sammen å bygge opperativ jernbane røros/pjattestad ASAP...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...