Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Donasjon

 

Den siste tiden har vi som dere merket en stor økning av brukere. Jeg vil oppfordre brukere til og donere penger til serveren. Vi setter stor pris på donasjonen, der pengene vil gå til drift, vedlikehold, oppgradering og utvikling av Hardwork sin Minecraft server. Donasjons summen er selvfølgelig helt frivillig, og du kan selv velge hvor mye, eller hvor lite du ønsker å donere.

 

I dag blir alle kostnadene betalt av meg. Dette er ikke biling og koste en stor sum penger. Selv forvente jeg ikke at vi går i overskudd eller minke mitt frivillig arbeid for serveren, men håper det hjelper med å styrke kvalitet på våres server. Skulle vi gå i overskudd, så vil overskuddet gå videre til neste måned, og ikke bli delt ut som goder til noen.

 

Ønsker du å donere, så anbefaler vi bruk du bruke donasjons knappen nedenfor. Da blir sendt automatisk PayPals betalings side, der du kan betale med vanlig debet og kredittkort. Du trenger ikke registrere deg som kunde hos PayPal om det ikke er ønskelig.

 

 

btn_donateCC_LG.gif

 

 

Om du foretrekker å overføre penger direkte til konto, via nettbank. Kan dette ordnes. Bare ta kontakt på [email protected] eller PM på forumet, så ordner vi saken oss i mellom.

 

På vegne av Hardwork.no

 

Tusen takk! for støtten.

 

Tjnome - Server Admin

Hardwork.no

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer for!

 

Haha cpuen min overopphetes av minecraft så den har slått seg vrang 3 ganger nå! :new_woot:

 

Hehe, får du feil melding? Så kan jeg eventuelt ordne en fix :thumbup:

 

Nei maskinen slår seg rett og slett bare av så det er problemer med hardwaren min.

Går nok for innkjøp av oppgraderingspakke neste uke.

det er vell på grunn av støv / dårlig kjølepasta / dårlig kontakt mellom cpu og heatsink.

Lenke til kommentar

 

Nedenfor følger en liste over innbyggerne:

 

pjatte, ventrec, bouenos, cheezhead, vegiboy, mordiefeit, shadeofsob, svelemoe, s10gah, majomy89, evenandreas, torgeeer, zaoc96, puke_nukem, kenbo22, nils260, christiankrona, softislol, lochflush, kimra, plastictastic, pdrsn, antonic, antonioxx, amundNOR, herfje, darkboomy, torejegeren, neij, RobertG, ababa1, matta99, Svelemoe, havers, tjf94, kokkon.

 

Stemmer for.

Endret av Accident #186470
Lenke til kommentar

"took too long time to log in"

God damn it. D:

 

Er minecraft.net nede?

 

Ikke her oss meg.

 

Ja dessver. Serverport 502 error kommer når man prøver å dra inn på sinde.

 

Kan jeg få heile feilmeldingen?

 

Hva heter tjener på IRL en??? Klarer ikke å finne rett er så mange med port 6667,

 

Du tenker på IRC-en?

 

tj , her er det som kommer når java stopper og virke.. ganske plagsomt når eg ikke kan spille i mer enn 10 min i strekk ..

 

Fungerte det å reinstaller java library?

Lenke til kommentar

 

Ja dessver. Serverport 502 error kommer når man prøver å dra inn på sinde.

 

Kan jeg få heile feilmeldingen?

 

Hva heter tjener på IRL en??? Klarer ikke å finne rett er så mange med port 6667,

 

Du tenker på IRC-en?

1. Det er helefeilmeldingen:P Men den er borte nå.

2. Ja IRL en. Når jeg går inn på Quassel IRC er det mange tjenster der på EFnet med proten 6667.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...