Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det skal hit eller om jeg er på jord nå, me jeg har uannset et forslag så får derre flyte det viss det er på tryne plasert. Hva med en prisutdelig. Forslag til priser:

Årets Bruker

Årets Arberider

Årets Bygger

Årets Beste butikke/frima/industri/osv.

Årets Beste Konkuranseavholder

Årets Beste Handelsperson

Årets Beste Venn

Årets Beste Hjelper

Årets Snileste

 

Her er eksepler på priser. Som kan plukkes og vrakes og legge til nye alt etter som hve folk synnes. Hvert nye år avholdes det avstemnig om året som har vært. Så kanskje det er litt kort tidsfrit, men viss man klarte å få ordan det slit at man fikk nominert ogh stemt i løpe av Januar, Februar 2011 for prisne i året 2010.

Her sister jeg meg selv fra hardwork forume bare sånn for sikerhetenskyld.

Lenke til kommentar

Når kommer dere forresten med et nytt kart?

 

Driv og ordne et nytt kart rendring, problemet mitt er faktisk størrelsen. 62 GB første forsøk. :whistle:

 

Kvalitet var såpass bra at du kunne ha lest skiltet :innocent:

 

 

Det tar dessverre tid å utvikle denne, men kan ordne et nytt midertidlig kart i kveld når jeg er ferdig nyttårsrakettene. :devil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er Google Maps med layers. Skal ned til en 5 Gb før det blir en release må fikse på filter og bruke pngcrush og gjøre litt annet der kvalitet skal være best mulig og kartet skal være minst mulig.

 

Ah, ok. Gleder meg :)

 

Hørte forresten at vi kan skrive en søknad her om å få fjernet fjell, osv, stemmer det?

Jeg skriver i alle fall en søknad her jeg.

 

Jeg (s10gah), ShadeofSob og havars har tenkt til å lage en helt ny by. Foreløpig heter den Huttiheiti, ettersom den er ... ja ... langt uti Huttiheiti.

Vi er usikre på hvor stort området er, men stort er det i alle fall :p

Det er absolutt ingen som har bygget her fra før av, så vi syntes dette området var perfekt for en ny by.

Jeg er dessverre usikker på hva av informasjon dere vil ha, men jeg håper virkelig at en administrator/moderator kan gjøre området vårt flatt.

 

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar

Hvis det er slik at man kan få admins til å flate ut områder, så tror jeg det er flere som ønsker det. Dette har jeg aldri hørt noe om, noe som har ført til at vi har flatet ut alle områder selv i pjattestad.

 

Trodde det var slik at serveren het hardwork ettersom slike ting var nettopp hard work? ;)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har vert bannet i en god stund nå. Får en grund jeg egentlig ikke vet :S

 

Visst det er muligheter for å komme inn på serveren igjen hadde jeg vert veldig fornøyd med det.

 

Så, kan dere være så snill å unbanne meg ??

Hadde vert veldig flott :D

Lenke til kommentar

Hei, jeg har vert bannet i en god stund nå. Får en grund jeg egentlig ikke vet :S

 

Visst det er muligheter for å komme inn på serveren igjen hadde jeg vert veldig fornøyd med det.

 

Så, kan dere være så snill å unbanne meg ??

Hadde vert veldig flott :D <3

Lenke til kommentar

Hva skjedde med de gamle output bildene?

 

Dem lagre borbra på som oftest. Game kart koden ligg igjen i Grimstad så måtte arbeide fra scratch, der er grunnen til fargene ikke ser helt bra ut.

 

Blir kanskje en release av nye kartet med Google maps når jeg kjem ned til Grimstad, driv å ordne en avtale med dedikert/virtuell server der mye av tung trafikken skal flyttes over.

 

Blir ordnet slik kartet blir oppdatert hver 24 time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...