Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her jobber jeg med kaktus farmen min, som leverer rett in på kjøkkenet på hytta mi.

pluttselig, så står mgrytbak bak meg.

Han spammer 64x9 egg, og det kommer en haug med høner, som invaderte minecarts systemene mine, og herjer rundt:

post-223905-0-65992000-1293580068_thumb.jpg

lol! :p

Endret av pbsds
Lenke til kommentar

Hallo! Vil gjerne joine serveren! Brukernavnet er Kjolhaug94 !

 

Har spilt siden september! Har stor sans for å bygge høye tårn, hus og alt som er av kreativt arbeid! Kan bidra med hjelp om det trengs! Har vært på besøk flere ganger! ;)

 

God kveld!

 

Vil gjerne få byggetillatelse på serveren, brukernavnet er Geronicus.

 

Har spilt Minecraft, både single player, og multiplayer siden jeg fikk det for et halvt år siden, aldri griefet, kommer heller aldri til å gjøre det.

 

 

Godkjent! :)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg heter Ole Kristian (Minecraft Navn: OleKristian95), er 16 år gammel og bor i Nord-Trøndelag.

Jeg sitter ganske mye her på min datamaskin og gamer.

På pc'en så gamer jeg San Andreas og Minecraft. Thats it.

men så har jeg PlayStation 3 da

Der gamer jeg for det meste Call of Duty Black Ops.

Jeg har ganske lyst til å bygge på denne serveren fordi jeg har venner her som spiller på denne serveren. Kjolhaug94 er den mest aktive spilleren av mine venner tror jeg.

For det meste så bygger vi to projekter sammen.

Jeg kan bidra med å lage store flotte byggverk og hjelpe andre hvis det trengs.

Jeg har aldrig blit banna før for noe som helst ulovelig på minecraft og vil aldrig gjøre noe ulovelig. Jeg har god administrasjon erfaring, jeg har vært admin på ganske mange servere men det er ikke på minecraft enda. Jeg har altid et godt humør og støtter gjerne alle om de trenger det eller ikke uansett :)

 

- OleKristian95

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg heter Ole Kristian (Minecraft Navn: OleKristian95), er 16 år gammel og bor i Nord-Trøndelag.

Jeg sitter ganske mye her på min datamaskin og gamer.

På pc'en så gamer jeg San Andreas og Minecraft. Thats it.

men så har jeg PlayStation 3 da :p

Der gamer jeg for det meste Call of Duty Black Ops.

Jeg har ganske lyst til å bygge på denne serveren fordi jeg har venner her som spiller på denne serveren. Kjolhaug94 er den mest aktive spilleren av mine venner tror jeg.

For det meste så bygger vi to projekter sammen.

Jeg kan bidra med å lage store flotte byggverk og hjelpe andre hvis det trengs.

Jeg har aldrig blit banna før for noe som helst ulovelig på minecraft og vil aldrig gjøre noe ulovelig. Jeg har god administrasjon erfaring, jeg har vært admin på ganske mange servere men det er ikke på minecraft enda. Jeg har altid et godt humør og støtter gjerne alle om de trenger det eller ikke :)

 

- OleKristian95

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg poste for å be om bygge rettigheter? Hva slags informasjon skal jeg gi ut?

 

Det er flere grunner.

 

Du skal blir kjent med tråden der vi legge ut den nyeste informasjonen om serveren. Ned tid, oppdatering, restore osv. Andre grunner er at vi har bedre oversikt over hvem som bygger på våres server, dette gjør jobben enklere for Hardwork staben i å gjøre jobben sin.

 

Det du må skrive i søknaden din er hvorfor du vil spille på våres server og ditt Minecraft brukernavn slik vi vet hvem du er.

Lenke til kommentar

Ababa1 her.

For å feier det nye året komme jeg til å arangere en Quiz.

 

Hvor: Pjattstad, sentrumsgate 5 eller Ababa1 butikk. Andre etasje.

 

Tema: Litt av hvært.

 

Når: 1. januar kl 2

 

Regler: 1. For å svar skriver du forste bokstave i navne dit. Er du først å slive får du svare.

2. Får vært rette svar får di ny ting foran deg. For hvert feile svar blir du fratatt 1 ting.(viss du har)

3. Ababa1 er dommer og det han sier blir sånn. Å si imot kan føre til diskfalifisering.

4. Viss svar av spørsmål uten tillatelse blir du diskfalivisert.

 

Hvordan: Dette blir helst i 2 runder. Første runde med alle i og andre med 2-3 spiller i. Alt etter hvor mange som deltar.

 

Hvarighet: Usikkert. Alt etter om det blir 2 eller 1 runde.

 

Premie: Du har du premiealternativer. Viss du vinner sier du A eller B og til og med C og her kommer hva dte står for:

A: Du vinner et nytt hus som jeg bygger opp og skaffer matrieler til helt gratis. (Viss du ikke blir fornøyd gjør jeg jobben igjen gratis)

B: Du vinner oppusing av dit hjem og jeg bygger og skaffer matrilene gratis. (Viss du ikke blir fornøyd gjør jeg jobben igjne gratis)

C: Du vinner kun 30 gull (Dette er premien med minst verdi)

 

Hvordan melde seg på: Du skriver enten inne på server mens jeg er på: !Quzi Nyttår eller du svarer inne på forumet med å skrive Brukernavn og !Quzi Nyttår.

 

Deltaker:

 

Håpper dette virker intresangt MvH Ababa1

NB! Dette er ikke en søknad viss noen tror det, men informasjon :tease:

Lenke til kommentar

tj vi må ta en prat

 

Den er grei, mulig og vente en par timer? Er på lege kontoret med bestefaren så har ikke tid før litt ut på dagen.

 

Har forresten fikset inventory check system for admins/mods. Skal trulig få opp test server med testing av diverse plugins i kveld om jeg får fikset bugs jeg har møtt på. Ikke alt er helt ferdig enda.

 

Skal ta og arbeide litt mer på kartet og selve filter koden i kveld, sjå om jeg kan få ordnet en bedre resolution og gjøre kartet mindre. Ned til rundt 20 mb. Har jobbet med release av Image loader, men som dere ser er det mye som skal gjøre og dessverre ikke mye med tid. Har også startet ganske godt på utvikling av et eget spil. Selv om den har blitt nedprioriter av mye arbeid med serveren. Håper jeg får mer tid til egenutvikling når jeg returene til Grimstad.

 

Vil også utfylle at folk må bruke mer tråden til spørsmål og svar, selv bruke jeg enormt mye tid på serveren til ingenting annet en å svare på spørsmål. Det hadde vert greit om folk kunne brukt tråden til nettopp dette. Du får ofte et bedre svar her i tråden en du det jeg kan gi deg ingame. Du treng ikke alltid spør meg der vakter og moderatorer kan svare på dem likegodt som meg. Selvsagt er det en del ting kun admins kan svare på, men dem kan likegodt bli spurt i tråden der flere ofte lurer på akkurat det samme.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei,

 

Fikk en advarsel i går av Kenbo22 for å ha gravd opp sand et sted jeg ikke skulle ha gravd.

Dette området så ut som et ubebygd område og deretter fritt for å grave/bygge, noe det senere viste seg å ikke være. Jeg vil gjerne rette opp i hva jeg har gjort feil, og gi tilbake det jeg gravde opp til den rettmessige eier da det hele er en stor misforståelse. Kan en admin/mod ta kontakt med meg in-game? Username: Torgeeer.

 

Over til noe helt annet:

Er det noen andre enn meg som opplever at det plutselig dukker opp digre hull midt i bakken? Vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre, skal ta printscreen neste gang jeg ser det!

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig med tools framover? I og med at dette er en buildserver, hadde det vært greit om tools hadde evig levetid, da det fort tar veldig mye lenger tid å bygge når man må crafte tools i hytt og pine.

 

Mister litt av lysta til større prosjekter når man må crafte tools og mine etter diamant for å holde seg med tools.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...