Gå til innhold

[Løst] Display port til HDMI, eller?


Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har eit fjernsyn på rommet mitt, kor eg veldig gjerne vil koble til Macen. Eg har ein PC tilkobla, som via trådlaust nettverk går inn på Mac'en og henter ned filer, men det er utruleg upraktisk med eit slikt mellomledd. Distanse frå Mac og TV er omlag 10 meter. Men kabelen må jo vere lagt skikkeleg opp, så la oss sei 20 meter.

 

Korleis bør eg skjøyte kabelen?

TV'en har HDMI óg VGA in. Vil eg få noko særlig dårlegare bilete med VGA?

Kva er den billigaste måten å skjøyte kabelen på? HDMI, VGA, eller DVI? Eller noko heilt anna?

Signalet skal helst vere HD, men når eg kopler TV'en min til PC'en via VGA får eg jo 1920x1200..

 

Uansett, eg må jo ha overgang frå Display port til VGA eller DVI eller HDMI. Så kva tykkjer dei eg bør velje? Og kvifor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mini DisplayPort har lyd, men kun i de nyeste maskinene -- usikker på om det er implementert over hele linjen nå. (Begynte med MBP i våres.)

 

Beklager at jeg hijacker tråden her, men har et spørsmål angående akkurat dette som du nevner. Jeg kjøpte min 13" MBP i slutten av september 2009 (modell 5,5?) og ser nå etter en Mini DisplayPort til HDMI adapter. På Eplehuset viste de meg en til 599kr hvor audio var på en USB ledning, og en til 699kr der audio var på en 3mm. Men så har dealextreme en adapter uten egen audioledning, kan jeg kjøpe den i stedet?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34025

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...