Gå til innhold

Kaffistova


Mr. A

Anbefalte innlegg

26 skoledagar, ja, eg vil bli retta på.

Læraren fortalte oss det :)

 

Skole er eigentleg nynorsk( i følge mine lærarar) for å skylle eller vaske.

 

Det skrivast i så fall skòle. Det er då lov å skrive både skole og skule på nynorsk.

 

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=Skole&nynorsk=S%F8k+i+Nynorskordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j

Endret av Chris9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E det bare eg som syntest at det e veldig vanskeleg å skrive nynorsk ?

 

Tydelegvis blandar du òg dialekt med nynorsk. Slikt er ikkje lov. :p Det er for meg som å skrive toten-dialekt og hevde at man skriv bokmål.

 

Men det har vel noko med at det er fleire grammatiske reglar å ta hensyn til enn på bokmål. Til dømes så er fleirtallsbøyinga ulik mellom kjønna. Eg hugsar at eg sleit veldig mykje med det, men det kom seg etter kvart.

Lenke til kommentar

E det bare eg som syntest at det e veldig vanskeleg å skrive nynorsk ?

 

Tydelegvis blandar du òg dialekt med nynorsk. Slikt er ikkje lov. :p Det er for meg som å skrive toten-dialekt og hevde at man skriv bokmål.

 

Men det har vel noko med at det er fleire grammatiske reglar å ta hensyn til enn på bokmål. Til dømes så er fleirtallsbøyinga ulik mellom kjønna. Eg hugsar at eg sleit veldig mykje med det, men det kom seg etter kvart.

 

Vant til å skriva bokmål og på min egen dialekt. Hvis du har, kom gjerne med tips.

Lenke til kommentar

Dei vanlegaste fellene er at man skriv "e", "te" og får verb i infinitiv til å slutte på A til dømes, slik som det er i ein del dialektar. Då skriv man i staden "er", "til" og får verb i infinitiv til å ende med E, slik som på bokmål.

 

Ord som byrjar på Hv- er det òg lurt å ikkje nytte, då dei fleste orda som skrivast "hv" på bokmål har "kv" på nynorsk (eller har eit heilt anna ord for det i staden, naturlegvis). Eg kan komme med fleire tips seinare, men no skal eg sove, må opp tidleg i morgon. :(

 

God natt, karar.

 

edit: Eg fann ein del feil sjølv :p

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Dei vanlegaste fellene er at man skriv "e", "te" og får verb i infinitiv til å slutte på A til dømes, slik som det er i ein del dialektar. Då skriv man i staden "er", "til" og får verb i infinitiv til å ende med E, slik som på bokmål.

 

Du kan skrive nynorsk med kløyvd infinitiv (-a-ending), t.d. å kasta, å spela. Sjekk ordboka. Du må rett nok passe på at du er konsekvent, og ikkje blandar kløyvd og vanleg infinitiv.

 

Elles:

- Ord som byrjar med an- skal ein freiste å unngå (angrep = åtak)

- Ord som sluttar med -else skal ein freiste å unngå (helse er eit unntak, dette handlar om lengre ord som forelskelse)

- Ver konsekvent i forma di. Skriv du verkelegheit i staden for røyndom, skriv du òg hemmelegheit i staden for løyndom

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har nett no bytta fjesboki til nynorsk. :p

 

Yay, då er det ikkje berre meg som nyttar fjesboki på nynorsk. :p

 

Det einaste negative med det på nynorsk er at det er nokon frasar som ikkje er omsett til nynorsk enno. Til dømes kan du sjå dette på profilsiden til personar: "X is in an open relationship with Y".

 

Men det er eigentleg ikkje noko problem for min del. Det kjem vel fleire omsetjingar etter kvart tenkjer eg.

Lenke til kommentar

Eg har nett no bytta fjesboki til nynorsk. :p

 

Yay, då er det ikkje berre meg som nyttar fjesboki på nynorsk. :p

 

Det einaste negative med det på nynorsk er at det er nokon frasar som ikkje er omsett til nynorsk enno. Til dømes kan du sjå dette på profilsiden til personar: "X is in an open relationship with Y".

 

Men det er eigentleg ikkje noko problem for min del. Det kjem vel fleire omsetjingar etter kvart tenkjer eg.

 

Eg synest faktisk at desse manglande omsetjingane har blitt fleire enn dei var før, og eg har lurt på om det kan vere bugs. Utruleg irriterande, i alle fall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...