Gå til innhold

Kaffistova


Mr. A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 i standpunkt etter 3. året på vidaregåande. 4 på eksamen, eg trur det handla meir om innhaldet enn grammatikken. Karakterane gjeld begge målformer. Eg har inntrykk av at mange lærarar kun vurderar grammatikk, og evt. let innhaldet kun setje eit pluss/minus-utslag, medan innhaldet i mine oppgåver i sidemål har gjeve langt meir utslag (negativt).

 

Eit høgdepunkt frå sidemålsundervisninga:

Elev til lærar: Kan du lage ei liste over alle hokjønnsorda til meg?

 

 

Dette var i Bergen, der dialekten ikkje har hokjønnsord. Ein kan skrive bokmål med kun hankjønn og inkjekjønn, men det går ikkje i nynorsk. Difor kom dette spørsmålet, gjett om læraren lo. :D

 

Lenke til kommentar

Er det meininga at vi skal rette på kvarandre her inne? Då risikerer vi jo at det blir svært mykje av det, og lite kaféprat. Kan det evt vere andre løysingar som vil fungere betre?

 

(Dersom målet er å bli betre i nynorsk er ein jo faktisk nøydd til å bli retta på, for viss ikkje lærer ein ikkje av feila sine).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Eg sette hvertfall pris på om eg bli retta på her inne. Ska tru det trengest :p

 

Hei Llandari, i dag ha eg sove også ha eg vorre i skogen å gått tur. Masse bratte stiar, så fekk verklig pulsen opp. Så no føler eg meg sprek.

Kva ha du gjort i dag?

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Eg set i alle fall/tilfelle pris på om eg bli retta på her inne. Skal tru det trengs/trenges/trengest :p

 

Hei Llandari, i dag har eg sove og så har eg vore i skogen og gått tur. Masse bratte stiar, så fekk verkeleg pulsen opp. Så no føler/kjenner eg meg sprek.

Kva har du gjort i dag?

 

Retta versjon, du får finne endringane sjølv :)

 

Det er jo herleg å få brukt kroppen litt! Ein søv så mykje betre når kroppen er "oppbrukt" og trøytt..

Lenke til kommentar

Takk, eg trur eg sette inn dei rette orda no. Og så rett du har, det er godt for kroppen. Snart blir det ei fin skarp god høstluft ute og (evt óg). :)

 

Du har ein tendens til å gløyme r-ane på slutten av orda :p

 

 

Sk!ppy, vil du bli retta på?

 

Berre 26 dagar? Eg trur ikkje eg har haustferie ein gong.. :(

 

Meen, på fredag skal eg på hyttetur med fakultetet/instituttet mitt. Trur det blir knall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...