Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha. det samme skjer ved alle store lanseringer. at folk ikke lærer..

 

Feil.

 

De fleste store lanseringer i år (og fjor) har vært helt smertefritt.

Så har det bare vært to virkelig store lanseringer i år, det har vært D3 og Gw2, at det er/var problemer ved de to lanseringene ser jeg ingen problemer med.

Lenge siden jeg har sett et så etterlengtet mmo som Gw2.

Lenke til kommentar

Går helt smertefritt for meg nå, har til og med fått tradet noen gems for gold, og kjøpt litt greier i butikken. Tror den store feilen de gjorde, var å annonsere at de kunne åpne serverene inntil 3 timer før headstart, det gjorde at folk bare ventet på at serverene skulle åpne, og når de gjorde det - boom.

Lenke til kommentar

er jeg den eneste som ikke får noe som helst annet enn:

 

"the game client is unable to gain access to login server at this time. this is most commonly caused by firewall or router settings, security applications, or connecting through a campus network."

 

Har ikke sett snurten av character creation engang.

Endret av Cwo097
Lenke til kommentar

er jeg den eneste som ikke får noe som helst annet enn:

 

"the game client is unable to gain access to login server at this time. this is most commonly caused by firewall or router settings, security applications, or connecting through a campus network."

 

Har ikke sett snurten av character creation engang.

 

Sliter med akkurat det samme her, og slik har det vert siden serverne åpnet. Kan vel ikke være problem med at klienten er fra betaen?

 

Ser jo også ut som om det er et utbredt problem i.flg. GW2 sin Twitter.

Lenke til kommentar

er jeg den eneste som ikke får noe som helst annet enn:

 

"the game client is unable to gain access to login server at this time. this is most commonly caused by firewall or router settings, security applications, or connecting through a campus network."

 

Har ikke sett snurten av character creation engang.

 

Sliter med akkurat det samme her, og slik har det vert siden serverne åpnet. Kan vel ikke være problem med at klienten er fra betaen?

 

Ser jo også ut som om det er et utbredt problem i.flg. GW2 sin Twitter.

 

Fikk også melding om dette, helt til jeg oppdaterte skjermkort driveren min. Problemet jeg har slitt med siden i morges, er login problemene. De fikser det vel snart:)

Lenke til kommentar

Det funket for meg nå, men de trenger å arbeide mer med optimalisering.

 

har cirka rundt 60-100+ FPS men skjermkortet kjører ikke mer enn 85%.

 

Bruker du aller nyeste betadriver fra guru3d.com ? Ikke fra nvidia.com siden. De gir deg langt bedre ytelse. I startområdet hadde jeg 120 fps. GTX580 og i7-960 så du har bedre hardware enn meg.

Lenke til kommentar

Bruker du aller nyeste betadriver fra guru3d.com ? Ikke fra nvidia.com siden. De gir deg langt bedre ytelse. I startområdet hadde jeg 120 fps. GTX580 og i7-960 så du har bedre hardware enn meg.

 

Ja, jeg bruker den nyeste betadriveren fra Geforce.com. Jeg liker ikke uoffisielle drivere, men klager ikke på 60-100+ FPS, noe jeg kan leve med fram til neste betadriver.

 

1080p, maks innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...