Gå til innhold

Android-folket bruker mest data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv på Wifi hele tiden og har den satt til aldri å gå i dvale og den bruker fremdeles ikke noe særlig batteri i løpet av de 15-20 timene telefonen er på før den går i laderen.

Samme her; er på 2.1 med Galaxy S og har hatt på wi-fi døgnet rundt siden jeg kjøpte den når den ble lansert i Norge. Bruker wi-fi hjemme og på jobb pga litt ekstra hastighet og telenettet ellers.

 

Har aldri følte at strømforbruket er noe problem (men så har jeg alltid lagt mine telefoner til lading om natten mens jeg sover, så noe som holder opp mot 20 timer er mer enn nok for meg).

Lenke til kommentar

Kan føre til meir irritasjon for enkelte, da man må koble til enheten til laptoppen og laste ned via. iTunes, dersom man da ikkje ha trådløst nett i kåken etc. :p Men trådløst nett er vel på plass hos de fleste i dag tenker eg.

 

Dette er da snakk om en maks grense på enkelt applikasjoner,filer etc.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det en svakhet ved plattformen?

 

-KJ

 

Nei, det er bare apple som har satt en begrensing. Eg synst det er teit siden det ikkje er noe som hindrer deg i å laste ner 10 stk apps på 15MB.

 

Vist du har jailbreaket telefonen så er det ein app som heiter "3G unrestrictor" som fjerner den grensa.

 

Men eg har ikkje lyst å jailbreake så eg må leve med problemet :(

 

Men grunnen til at eg nevnte det er at det sikkert er ein del av grunnen til at android telefoner bruker meir data vist dei fritt kan laste ner store apps og streame HQ youtube klipp.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...