Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De vokser ikke...


Gjest nysgjerrigemeg

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigemeg

Jeg er 16 år, og har vel ikke kommet så langt i puberteten. Jeg fikk mensen 26.12.09 og har endelig fått regelmessig mensen. Fra første gangen jeg hadde det tok det 5 mnd til jeg fikk det for andre gang!

Jeg har veldig små pupper. Føler at de aldri vokser... Og jeg går i 1.vgs nå. Kommer jeg aldri til å få pupper?

 

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 16 år, og har vel ikke kommet så langt i puberteten. Jeg fikk mensen 26.12.09 og har endelig fått regelmessig mensen. Fra første gangen jeg hadde det tok det 5 mnd til jeg fikk det for andre gang!

Jeg har veldig små pupper. Føler at de aldri vokser... Og jeg går i 1.vgs nå. Kommer jeg aldri til å få pupper?

 

Takk på forhånd:)

 

Jenter som spiser veldig lite kan oppleve at mens blir uregelmessig og kan også oppleve at brystene ikke vokser særlig. Hvertfall det jeg har hørt. Men hvis du spiser relativt normalt og mens er som normalt så er det nok bare å vente.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Jeg er 16 år, og har vel ikke kommet så langt i puberteten. Jeg fikk mensen 26.12.09 og har endelig fått regelmessig mensen. Fra første gangen jeg hadde det tok det 5 mnd til jeg fikk det for andre gang!

Jeg har veldig små pupper. Føler at de aldri vokser... Og jeg går i 1.vgs nå. Kommer jeg aldri til å få pupper?

 

Takk på forhånd:)

Først er det ikke sikkert de har sluttet å vokse. Men selv om de har det, så er må pupper ikke noe problem. Det er tvert imot veldig mange gutter som liker små pupper. De pleier som regel å være ganske så faste og fine, og det liker man.

Lenke til kommentar

Spis sunnt og regelmessig, ikke for lite, ikke for mye. (Syns det er typisk at folk heller spiser litt for lite enn for mye, da hadde jeg heller spist litt ekstra og holdt meg i aktivitet litt lenger). Generelt er det ikke så veldig mye du kan gjøre for å få naturlig større pupper, men ikke tenk så mye på det før du er ferdige med puberteten. Ser ofte unge jenter som det, som plutselig gjennomgår en spurtvektst mot slutten av puberteten og så popper de ut som ballonger.

 

Det er selvfølgelig ingen garanti, men det er somregel ikke noe problem heller, for som gutter er litt for opptatt av penisstørrelsen sin, så er jenter litt for opptatt av puppestørrelsen sin, og det motsatte kjønn tenker somregel et "så lenge det er noe der, så er jeg ikke misfornøyd".

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år, og har vel ikke kommet så langt i puberteten. Jeg fikk mensen 26.12.09 og har endelig fått regelmessig mensen. Fra første gangen jeg hadde det tok det 5 mnd til jeg fikk det for andre gang!

Jeg har veldig små pupper. Føler at de aldri vokser... Og jeg går i 1.vgs nå. Kommer jeg aldri til å få pupper?

 

Takk på forhånd:)

 

Er like gammel som deg og har også små fordeler.

Driver med turn, svømming og kampteknikker og har intrykk av at puppene krymper litt og blir fastere når jeg hardtrener.

Nå i sommer som jeg har relaxed har de vokst litt, men forvrnter at de krymper litt når sesongen for trening begynner igjen etter sommerferien. Folk er forskjellige, hos noen er brystene ferdig utviklet tidlig, mens hos andre er de ikke det før i 18 til 20 års alderen, så det er ingen grunn til panikk, de kan fortsatt vokse litt.

Fikk min nåværemde bryststørrelse i 14 års alderen, men så skal det sies at alle jentene i vår familie har små struttepupper.Mitt råd til deg er å imta en layedback attitude, de kan fortsatt vokse med alderem.

Endret av -I-
Lenke til kommentar

Sånt pleier å gå i arv.

Det ligger litt i familien.

 

Finnes likevel ting du kan gjøre som stimulerer veksten av brystene dine :)

 

En ting er å få i deg litt øl. Helt seriøst!

Hvis du drikker øl (som inneholder humle), så øker østrogennivået i kroppen din. Altså de kvinnelige kjønnshormonene. Og samtidig legger du nok kanskje på deg litt, hvilket igjen også hjelper litt på størrelsen på puppene dine. Svært mange feitblubber har jo store pupper.

 

Sannsynligvis er du slank, og hvis du har søsken så var kanskje de også litt treige i utviklingen? Foreldrene dine også? Uansett så vil det jo komme med tiden, og du kan også prøve litt sånn asiatisk brystmassasje. Jeg har hørt fra venninner av meg at dette skal hjelpe litt (jeg er gutt selv), og jeg synes det virker som om de har rett i det ;)

 

Uansett, de fleste jukser jo med push-up og annet.

Det er jo også en ting du kan gjøre for å ta en snarvei til litt bedre selvtillit.

Best er det jo om du er fornøyd med den du er. Jeg kjenner mange gutter som liker "mindre pupper", og jeg synes pupper i alle størrelser er fint.

 

Det beste er å være stolt av dem uansett størrelsen - det er mest attraktivt med god selvtillit og en bra og jordnær holdning :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kan vokse "når som helst" i den alderen.

 

Jeg fikk mens da jeg var 15 år og hadde da 65B. Ble gravid (abort) da jeg var 19 år og fikk da 65D. Når jeg ble 20 endte puppene på 65E. De er ikke akkurat store nå heller, men jeg synes de er helt ok! Jeg har vært og er veldig slank.

Lenke til kommentar

Drit nå i at de er små, og tenk på at folk faktisk kommer til å se på ansiktet ditt når de snakker til deg. I tillegg slipper du ryggproblemer, hengepupper i tidlig alder, og en frykt for brystøkning ved graviditet (dukan jo glede deg over det i stedet). Vær fornøyd med kroppen din^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...