Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop 17/08 fra kl.10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med CAS 4 latency? De brikkene som var på tilbud var jo veldig gode da. :thumbup:

joda de var ok, men prisen ikke så imponerende.

100-150kr av i prisen så ville det fristet med 4-5sett :)

Skrevet

Det var jo nettopp en trådløs joystick på tilbud. Var fin pris også. Hvorfor forsvant den?

Fordi klokken ble 18:00?

Skrevet

Man ser jo av antallet brukere som er innom tråden også at kvaliteten/variasjonen på tilbudene er betraktelig mer uinteressante nå enn før. I hine hårde dager så var det jo lett 200 som var i tråden og fulgte med tilbudene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det at supertirsdagene har mindre og mindre bra tilbud, nesten bare sånn 5-15% avslag har nok mye og si på det.

Husker "i gamle dager" når det var hardware til 20%+ avslag hver time.

Men ettersom tilbudene blir dårligere og andelen juggel/pynt øker vil nok antaller folk som gidder følge med synke i samme takt.

Kjøpte selv ved 2anledninger f.eks litt rack kabinetter til ca halv pris, kan ikke huske sist vi så lignende.

Endret av cruzader
  • Liker 1
Skrevet

Husker på kompletts supersalg så ble tråden på over 100 sider iløpet av noen få timer. Komplett hadde også en konkuranse i tråden, og jeg vant et Kabinett til en verdi av 2000, men siden jeg ikke hadde bruk for det fikk jeg velge varer for 1500 istedenfor :D

Skrevet

liten feil i systemet hos netshop eller? o.O

lå ute mye muser etc sånn 19:00 - 19:01 så over til bare laptopper

samme forige time med nye tilbud så byttet ut igjen etter et par min

Skrevet

Ja bortsett fra en skjerm ser det ut som ett deprimerende salg.

Få ut de gamle Nvidia kortene Netshop, jeg vil ha ett physx kort! :thumbup:

(Og det uten å betale mer for enn nyeste generasjon DX11 kort! (GTX 285 vs GTX 460....))

Skrevet

Lave klassen med andre ord. Noe jeg syns er litt tragisk er at netshop har tatt med produkter fra "Ukens tilbud" og satt de inn i noen av times tilbudene tidligere i dag. Som harddisk, TV og Logitech G9x blant annet.

Skrevet

Randeboy: Aha. Serverhikke igjen, kanskje.

Er det ikke slutt nå da? 10:00 til 20:00 står det jo, men jeg ser at telleren sviver og går fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...