Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop 17/08 fra kl.10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke takket nei til et tilbud på Windows 7 64 bit wink, wink, nudge, nudge

 

Det er vel ikke rare marginen på Windows, og du må handle med noe maskinvare for å få OEM.

 

 

Kjempeartig dette Netshop.. takk!

 

Bifalles!

 

 

[...]

2. Miditower, "Neon Light Black"

Sort u/powersupply

 

 

Gud bedre, jeg kjøpte det der til farsan i 2002. ColorCase Neon Light Black. Ack!

Ro ned, skal nok ikke ha hoved pcen i den :p

Blir nok en pc nr 2 det.

Av bare gamle pc deler har jeg en grei pc med C2D E6800, MSI NEO3 P35, 2GB DDR2 PC5400 og HD 4830. Ikke så gæli det egentlig :)

Lenke til kommentar

Fair enough, men jeg synes likevel dere kunne dumpet ut på gammel maskinvare for entusiaster som oss, det er jo tross alt vi som alltid kjøper det nyeste og beste og tester det ut med en gang det kommer på markedet, og er dyrest... :new_woot:

 

Kjøpte meg ett 5770 istedetfor, så får jeg omrokkere litt på skjermkortene i huset så får jeg eldstemanns GTX 275 til PhysX uten at han mister performance i sin med HD 4890`et fra stuepc`n.

 

En ting Bjorge, jeg har bestilt 2 22" skjermer hos dere, og en pakke til med skjermkort og 2 headset, er det mulig å få kommunsiert med lageret til å sende alt i èn forsendelse eller blir pakken da for stor?

Lenke til kommentar

Timesalget avsluttes kl. 20.

 

Vi legger da ut endel produkter som vil gjelde frem til midnatt.

 

Det er mange som har funnet produkter de har ønsket, men vi klarer dessverre ikke å tilfredsstille alle.

 

Takk for tilbakemeldinger i dag.

 

Kommer Fractal Design Refine R3 Black Pear :dribble::love:

Lenke til kommentar

Timesalget avsluttes kl. 20.

 

Vi legger da ut endel produkter som vil gjelde frem til midnatt.

 

Det er mange som har funnet produkter de har ønsket, men vi klarer dessverre ikke å tilfredsstille alle.

 

Takk for tilbakemeldinger i dag.

 

Kommer Fractal Design Refine R3 Black Pear :dribble::love:

Ser du det der? Er klokka over 20 som var da de resterende produktende skulle legges ut? Tror du på nissen?
Lenke til kommentar

Ai, husker godt back in the day da jeg kjøpte et Beyerdynamic DT-770 sett til drøyt tusenlappen, et tilbud ingen nettbutikker har klart å matche siden. Og den gangen lå de på rundt 2 000 de fleste steder.

 

Var en del kjekke tilbud i dag, men dessverre lite som interesserte meg for øyeblikket. Håpte på HD5850 til god pris men akk.

Tenkte muligens å bestille det 5770-kortet, men er redd for å bli belastet normalpris (ikke at 100 kroner er så mye men :p ).

Lenke til kommentar

det er en dorlig trend netshop bedriver her. hvert timesalg blir bare dorligere og dorligere. og hvert eneste tilbud jeg har sett i dag. kan jeg bare tenke meg at det er et veldig overskudd på lageret av hver vare, og andre som vil bli erstattet med nye produkter. jeg har ikke no imot at disse varene havner i timesalget. men hadde satt utrolig pris på om det var noen kliss nye produkter der også, som det ikke var overskudd på lageret av eller utgående vare. lykke til nestegang netshop. jeg kommer ikke til å følge med den gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...