Jump to content
Sign in to follow this  
jokab

Eksplosivt Timesalg hos Netshop 17/08 fra kl.10

Recommended Posts

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=120788

Hvordan er denne pcen her? Jeg skal bruke den til skolearbeid, kanskje pc spill (wow) redigering av bilder og se på film.

Trenger bare et kjapt svar fra noen som kan litt mer om det en meg :) Burde jeg klaske til eller skal jeg vente å finne en annen bærebar?

Takker for kjapt svar :)

HP er kanskje greit å styre unna om du kan :p

• Like 1

Noen som vet noe bra som kommer ?

De ansatte i netshop.

Ser ikke ut som de hører på oss i det hele tatt. Før da stian var her så hørte han på oss, han nåværende - 0 !

• Like 1

Noen som vet noe bra som kommer ?

De ansatte i netshop.

Ser ikke ut som de hører på oss i det hele tatt. Før da stian var her så hørte han på oss, han nåværende - 0 !

Akk, ja. Det var andre tider. Da var det mye mer gøy med disse tilbudene. Man følte at de faktisk brydde seg. Var også mye mer liv i trådene da.

kom 2x2gb ddr2 som jeg ønsket meg men prisen var ikke mye juble for, kom ned i samme pris som komplett,amentio etc tar for 2x2gb kitsene sine til normalpris.

Med CAS 4 latency? De brikkene som var på tilbud var jo veldig gode da. :thumbup:

EDIT: Bare meg, eller ble tilbudene nettopp forandret? Var jo joystick og juletre på salg nettopp ...

Edited by Randeboy

Utrolig dårlig er jo bare søppel, hadde lagt 3 ting i bestilling men nå ble jeg bare irritert så jeg slettet alle ordrene, eksplosivt timesalg, dem prøver sannelig å kvitte seg med mye gammelt søppel..... :thumbdown:

• Like 1

Tilbudene nå er jo ingenting å grine over. Faktisk mange som sikkert ser de tilbudene der interessante. Selv om de ikke fyller deres eget behov, betyr ikke at det er søppel.