Gå til innhold

Brukere som spammer med flagcounters

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det jeg også, skjønte ikke helt hvorfor han sa Takk i det hele tatt da det ikke var tråden hans eller han har sagt noe der før.

Men å spamme flagg skjønner jeg ikke heller.

Skrevet

Slik jeg har forstått det er poenget å "samle" flagg fra de som besøker nettsiden din. Hvorfor vi ser utenlandske flagg er jeg usikker på, men ved å forandre på deler av bildeadressen får vi frem litt mer informasjon:

.jpg

.jpg

.jpg

.jpg

Dette er å regne som spam, så fortsett rapporteringen!

Skrevet

De "samler" flagg fra ulike land ja. Poster de på et forum som lese av norske brukere så får de et norsk flagg i samlingen sin. Egentlig er dette ment som et fancy alternativ til vanlige hit counters, altså på ens egne websider, men de fleste som poster er uinteressert i det, de bare konkurrerer om å få flest mulig hits fra flest mulige land. Og da er det jo langt mer effektivt å legge det på et åpent forum enn på sin egen side...

Geir :)

Skrevet

Ah. Da skjønte jeg litt mer. Har skjønt at det er spam og at det er uønsket så har rapportert, men som regel så er spam drevet av å ville oppnå noe. Her så skjønte jeg ikke helt hva de oppnådde. Men nå er det litt lettere å forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...