Gå til innhold

Din favoritt James Bond og neste-favoritt, osv.


gohando5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

1. Roger Moore

2. Sean Connery

3 Pierce Brosnan

4. Daniel Craig

5. Timothy Dalton

6. George Lazenby

 

Favorittlåt og film er forøvrig "Live And Let Die", mens Bond-babe Britt Ekland!

Lenke til kommentar

Hvem som er den beste James Bond avhenger rett og slett av hvem du er som person.

 

Konservative stemmere, feiginger og generelt streite folk vil si Sean Connery.

Søppefilmentusiaster og kvinner født på 40 og 50-tallet vil gå for Roger Moore.

Kredsankere og liksom-rebeller vil stemme på Lazenby.

Bondkjennere/Fleming-nerder vil uten tvil si Dalton.

A4-mennesker og tølpere som har spilt litt for mye Goldeneye vil heie på Pierce Brosnan.

 

Daniel Craig appelerer derimot til alle, samtidig som alle sosiale leire også har sin kvote haters.

Endret av KjemikerJon
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hvem som er den beste James Bond avhenger rett og slett av hvem du er som person.

 

Konservative stemmere, feiginger og generelt streite folk vil si Sean Connery.

Søppefilmentusiaster og kvinner født på 40 og 50-tallet vil gå for Roger Moore.

Kredsankere og liksom-rebeller vil stemme på Lazenby.

Bondkjennere/Fleming-nerder vil uten tvil si Dalton.

A4-mennesker og tølpere som spilt litt for mye Goldeneye vil heie på Pierce Brosnan.

 

Daniel Craig appelerer derimot til alle, samtidig som alle sosiale leire også har sin kvote haters.

 

Du har missforstått posten, den går ut på å lage en liste i rekkefølgen mann liker dem

Lenke til kommentar

Du har missforstått posten, den går ut på å lage en liste i rekkefølgen mann liker dem

 

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det litt enklere for deg. Istedenfor å spørre random anonyme folk på et forum, kan du nå ved hjelp av min litt ufullstendige fasit knytte mennesker du kjenner opp til den Bond'en som passer deres personlighet.

Lenke til kommentar

Du har missforstått posten, den går ut på å lage en liste i rekkefølgen mann liker dem

 

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det litt enklere for deg. Istedenfor å spørre random anonyme folk på et forum, kan du nå ved hjelp av min litt ufullstendige fasit knytte mennesker du kjenner opp til den Bond'en som passer deres personlighet.

 

Flott ment, men det er ikke derfor jeg opprettet denne posten, jeg.vil ikke knytte det til folk jeg vill bare høre det direkte fra alle.

Lenke til kommentar

Som den feige og konservative streitingen jeg er, setter jeg Sean Connery på første plass. Bare fordi mine foreldre synes det, naturligvis, egne meninger er oppskrytt. :tease:

 

Pierce Brosnan kommer som nummer 2, han var en fin miks av Connery og Moore, synes jeg.

 

Roger Moore får 3. plass for sin herlige humor, dog har han en tendens til å bli litt "blaut".

 

Timothy Dalton på 4., jeg likte ikke ham til å begynne med, men etterhvert fikk jeg mer og mer sans for den iskalde utgaven han fremstiller.

 

Daniel Craig på 5. Først trodde jeg det var en dårlig spøk da de meldte om at han skulle bli den nye Bond, men jeg synes han klarte seg, og gjør en grei jobb.

 

George Lazenby på 6. Goggen gjorde så godt han kunne, jeg likte ham også, men han må nok nøye seg med sisteplass, stakkar.

Lenke til kommentar
  • 12 år senere...
  • 10 måneder senere...

favoritt Bond film: Goldeneye.

Favoritt Bond-låt: A View To A Kill.

Favoritt Bond jakt-sekvens: Ski-jakten i For Your Eyes Only.

Favoritt Bond-skuespiller... usikker, men Craig havner langt ned på lista iallefall.

Jeg er nok ikke typen for en altfor seriøs Bond...

Endret av AtterEnBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...