Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor teit er ikke dette da? TNT hadde vært på døra tidligere i dag, men da var jeg på jobb. Hvorfor kunne de ikke ringt med litt før de var der så kunne jeg muligens fått til å reise hjem. Må jo skje stadig vekk når de leverer på dagtid at folk ikke er hjemme. Så nå må jeg bort på postkontoret i morgen for å hente den. Og postkontoret har jo ikke de beste åpningstider det heller i forhold til min arbeidstid.

 

I følge kundeservice på TNT hadde ikke Apple bestillt den "tjenesten" at TNT skulle ringe kunde før levering... *hurra!*

 

Men, men. I morgen får jeg iallefall telefonen :) Ikke så ille allikevel når estimert levering fra Apple i utgangspunktet var 28. sept ;)

Lenke til kommentar

Skjer med at folk får tlf fra apple så jævla tidlig?

Bestilte min 23 aug., Antatt utsendelsesdato: 13 Sep, 2010, Antatt leveringsdato: 20 Sep, 2010. Fortsatt ikke sendt... :ermm:

 

Edit: Rampelyset, det kan se ut som om du har fått min. Ta kontakt for leveringsadresse :whistle:

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Skjer med at folk får tlf fra apple så jævla tidlig?

Bestilte min 23 aug., Antatt utsendelsesdato: 13 Sep, 2010, Antatt leveringsdato: 20 Sep, 2010. Fortsatt ikke sendt... :ermm:

 

Edit: Rampelyset, det kan se ut som om du har fått min. Ta kontakt for leveringsadresse :whistle:

 

Haha! :p Storkoser meg med telefonen, så sender nok ikke den av gårde uten bruk av makt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...