Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden

Ideal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh, dette var ikke gøy.

Det viser seg at TNT har vært på døra, 15min før jeg kom hjem fra skolen. Jeg fikk ingen telefon i forkant. Nå må jeg selv kontakte TNT for å avtale ny leveringstid. SURT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er norske butikker helt tomme nå eller? Prøver å få tak i en med abonnement med startpris 0-3500 kr og en som totaltsett ikke koster 10 000.

Endret av sebomstian
Skrevet

Hvor teit er ikke dette da? TNT hadde vært på døra tidligere i dag, men da var jeg på jobb. Hvorfor kunne de ikke ringt med litt før de var der så kunne jeg muligens fått til å reise hjem. Må jo skje stadig vekk når de leverer på dagtid at folk ikke er hjemme. Så nå må jeg bort på postkontoret i morgen for å hente den. Og postkontoret har jo ikke de beste åpningstider det heller i forhold til min arbeidstid.

I følge kundeservice på TNT hadde ikke Apple bestillt den "tjenesten" at TNT skulle ringe kunde før levering... *hurra!*

Men, men. I morgen får jeg iallefall telefonen :) Ikke så ille allikevel når estimert levering fra Apple i utgangspunktet var 28. sept ;)

Skrevet

@ Rampelyset: Når bestilte du?

Bestilte min i dag via AppleStore...

Tror jeg bestilte 30. august, og fikk da beskjed om levering nesten en måned frem i tid. Etter kun få dager stod det at den var sendt, og den 9. september lå den på posten.

Skrevet (endret)

Skjer med at folk får tlf fra apple så jævla tidlig?

Bestilte min 23 aug., Antatt utsendelsesdato: 13 Sep, 2010, Antatt leveringsdato: 20 Sep, 2010. Fortsatt ikke sendt... :ermm:

Edit: Rampelyset, det kan se ut som om du har fått min. Ta kontakt for leveringsadresse :whistle:

Endret av zennox
Skrevet

Skjer med at folk får tlf fra apple så jævla tidlig?

Bestilte min 23 aug., Antatt utsendelsesdato: 13 Sep, 2010, Antatt leveringsdato: 20 Sep, 2010. Fortsatt ikke sendt... :ermm:

Edit: Rampelyset, det kan se ut som om du har fått min. Ta kontakt for leveringsadresse :whistle:

Haha! :p Storkoser meg med telefonen, så sender nok ikke den av gårde uten bruk av makt ;)

Skrevet

Jeg fikk min i hus i går.

Har satt på screenprotector både foran og bak, samt tatt i bruk bumperen fra apple. Telefonen er med andre ord helkledd, men ser likevel sinnsykt sexy ut :D

Skrevet

Har satt på screenprotector både foran og bak, samt tatt i bruk bumperen fra apple. Telefonen er med andre ord helkledd, men ser likevel sinnsykt sexy ut :D

Jeg har også bumper fra Apple, men syns den er mye finere uten. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...