Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra hvor da?

 

Fra Apple: How long will my order take?

 

We estimate your order to be shipped 22 Sep, 2010.

We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 29 Sep, 2010.

 

Også fikk jeg denne på lørdag :D!

Your order was shipped on 04.09.2010. Your Delivery Reference Number is &()=/=(?#(=#(=

We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 09.09.2010.

Lenke til kommentar

Fra hvor da?

 

Fra Apple: How long will my order take?

 

We estimate your order to be shipped 22 Sep, 2010.

We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 29 Sep, 2010.

 

Også fikk jeg denne på lørdag :D!

Your order was shipped on 04.09.2010. Your Delivery Reference Number is &()=/=(?#(=#(=

We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 09.09.2010.

 

Sendte du en mail til apple og spurte om levering av din telefon du eller?

Jeg bestilte på søndag (05.09.2010), og har følgende status på ordresiden min:

 

 

Bestillingsnummer: W24XXXXXXX

Referansenummer for kjøpet: 7149XXXXXX

Bestillingsdato: Sep 5, 2010 klokken 08:12 PM GMT

 

 

Ikke sendt

Antatt utsendelsesdato: 27 Sep, 2010

Antatt leveringsdato: 04 Okt, 2010

 

Produkt / prod. nr.

Ant.

 

IPHONE 4 BLACK 16GB-DKN

MC603KN/A

 

 

1

 

Rate Plan:

No Voice Plan

No Data Plan

No Text Plan

Lenke til kommentar

Min ble bestilt 22. August fra Apple.com:

We estimate your order to be shipped 13 Sep, 2010.

We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 20 Sep, 2010.

 

Så ble den plutselig sendt 4. September, med estimert ankomsttid; 12. September.

Så får jeg plutselig telefon ifra UPS for noen minutter siden om at de kommer på døren med den i dag, 7. September. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herre jesus, snart 2 uker siden telefonen faktisk kom til Bergen, og jeg har fremdeles ikke sett snurten av den. Èn uke siden TNT dreit seg ut og aldri kom med den på døra og de heller lot Posten overta. Lurer på om jeg noen gang får den eller om den blir mystisk borte i sorteringen..

 

du har vel sporingen, hadde jeg vært deg hadde jeg ringt posten, det der kan umulig være riktig.

Lenke til kommentar

Fra hvor da?

 

Fra Apple: How long will my order take?

 

We estimate your order to be shipped 22 Sep, 2010.

We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 29 Sep, 2010.

 

Også fikk jeg denne på lørdag :D!

Your order was shipped on 04.09.2010. Your Delivery Reference Number is &()=/=(?#(=#(=

We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 09.09.2010.

 

Sendte du en mail til apple og spurte om levering av din telefon du eller?

Jeg bestilte på søndag (05.09.2010), og har følgende status på ordresiden min:

 

 

Bestillingsnummer: W24XXXXXXX

Referansenummer for kjøpet: 7149XXXXXX

Bestillingsdato: Sep 5, 2010 klokken 08:12 PM GMT

 

 

Ikke sendt

Antatt utsendelsesdato: 27 Sep, 2010

Antatt leveringsdato: 04 Okt, 2010

 

Produkt / prod. nr.

Ant.

 

IPHONE 4 BLACK 16GB-DKN

MC603KN/A

 

 

1

 

Rate Plan:

No Voice Plan

No Data Plan

No Text Plan

 

Nei, ikke masa om noen ting.. Skjønner ikke hvorfor jeg har vært så heldig.. Våkna av at UPS ringte idag tidlig :D!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fra hvor da?

 

Fra Apple: How long will my order take?

 

We estimate your order to be shipped 22 Sep, 2010.

We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 29 Sep, 2010.

 

Også fikk jeg denne på lørdag :D!

Your order was shipped on 04.09.2010. Your Delivery Reference Number is &()=/=(?#(=#(=

We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 09.09.2010.

 

Sendte du en mail til apple og spurte om levering av din telefon du eller?

Jeg bestilte på søndag (05.09.2010), og har følgende status på ordresiden min:

 

 

Bestillingsnummer: W24XXXXXXX

Referansenummer for kjøpet: 7149XXXXXX

Bestillingsdato: Sep 5, 2010 klokken 08:12 PM GMT

 

 

Ikke sendt

Antatt utsendelsesdato: 27 Sep, 2010

Antatt leveringsdato: 04 Okt, 2010

 

Produkt / prod. nr.

Ant.

 

IPHONE 4 BLACK 16GB-DKN

MC603KN/A

 

 

1

 

Rate Plan:

No Voice Plan

No Data Plan

No Text Plan

 

Nei, ikke masa om noen ting.. Skjønner ikke hvorfor jeg har vært så heldig.. Våkna av at UPS ringte idag tidlig :D!

 

 

Jeg vil også. Klør som fy F!"N i fingra mine etter og ha bestilt. Fikk mikrosim kortet i posten i dag og.

Lenke til kommentar

Forrige fredag, fikk jeg kjøpt min 32BG på Expert Klingenberg. Men jeg måtte først avbestille 16GB hos netcom.no. Nå fikk jeg hentelapp i posten fra netcom. :!: Så nå sitter jeg med to iphoner. Eller, den andre ligger ennå nede på Kiwi. Ennå jeg ringte og avbestilte 3 ganger! Lurer på hva netcom driver med. :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herre jesus, snart 2 uker siden telefonen faktisk kom til Bergen, og jeg har fremdeles ikke sett snurten av den. Èn uke siden TNT dreit seg ut og aldri kom med den på døra og de heller lot Posten overta. Lurer på om jeg noen gang får den eller om den blir mystisk borte i sorteringen..

 

du har vel sporingen, hadde jeg vært deg hadde jeg ringt posten, det der kan umulig være riktig.

 

Tok ditt råd og sjekket akkurat i stad sporingen på TNT.com, og der stod det at i går kl 13 hadde de vært på døren min men jeg var ikke hjemme. Merkelige greier tenkte jeg, de sa jo at Posten hadde overtatt. Så jeg ringte inn til TNT kundeservice og kom fram etter ca 25 minutter i kø.. Damen på tlf sa jo, Posten har overtatt, det må ha vært de som har prøvd å levere på døren min i går og det har blitt registrert hos de. Jeg spurte om hun visste om jeg trengte den hentelappen eller om jeg kunne ta noen av disse nummerne med til postkontoret, da sa hun at jeg trengte bare sendingsnr for å hente den ut. Så da gikk jeg til postkontoret, og hun damen der bare "nei, du må ha KOLLI nummer, kommer ingen vei med sendingsnummeret.." så da måtte jeg å ut av postkontoret og ringe tilbake til TNT. Etter enda 25 minutter i telefonkø fikk jeg det omsider og stilte meg på nytt i kø på postkontoret. Da sier hun at den var forsøkt utlevert I DAG, ikke i går som det står på tnt.com, og at det budet enda ikke har kommet tilbake med de pakkene som ikke har blitt utlevert. Jeg kunne vente til i morgen eller prøve å komme tilbake senere i kveld.

 

Det er tydeligvis ikke meningen at jeg skal få denne telefonen :p

Endret av Bella86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...