Gå til innhold

Lanserer tsjernobylgrønn hodetelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@wim: fresk er "norlænning" (og sikker flere dialekter? btw, alt nord for trondheim er norlænning, LOL) for frisk, din tulling

 

Waaay of topic: Men alt nord for trondheim er ikke "norlænning". Og dette er diskutert i en annen diskusjon som jeg ikke går videre med her.

 

 

On-topic: Fint at det kommer med variasjoner i farge og ikke bare svart og hvit, men denne fargen blir FOR mye.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Og det heter "jeg SYNES det ER litt uprofesjoneLt" eller "jeg SYNTES det VAR litt uprofesjoneLt". :new_woot:

 

mulig det skal en f inn der, høhøh

Ja, det er bra at jeg ikke skriver artikler for hw.no, ettersom jeg har fantastisk dårlig rettskrivning. Uheldigvis så er RBW like dårlig som meg

 

@wim: fresk er "norlænning" (og sikker flere dialekter? btw, alt nord for trondheim er norlænning, LOL) for frisk, din tulling

'norlænning' var ikke ett gyldig skriftspråk i norge sist jeg sjekket, kun bokmål og nynorsk. Dialekter er kun muntlig, derfor jeg skrev "Dette er ikke IRC" (alt går på IRC, det er på en måte skriftlig muntlig, men hw.no er ikke IRC)

Endret av wim
Lenke til kommentar

For diskusjonens skyld: Når blir det drøyt? Greit å bruke auschwitz-grått? Rwanda-rødt? Det er forresten det styggeste headsettet jeg har sett i mitt liv. Skullcandy osv appellerer nok mest til fjortissene som er ute etter harry design og dårlig lyd.

 

Selv om jeg forstår poenget ditt så er det er kanskje litt drøyt å dra historiens to desidert verste folkemord inn i denne sammenhengen? Vi snakker tross alt om et titalls tusen potensielle dødsfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...