Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herlig! Jeg står ikke over, for jeg skal ikke ha det med en gang. Får se om det blir MW2-2 før jeg evt kjøper det :new_woot:

EDIT: Du laster vel opp mer også? :p

Endret av Karmany1234
Skrevet

Herlig! Jeg står ikke over, for jeg skal ikke ha det med en gang. Får se om det blir MW2-2 før jeg evt kjøper det :new_woot:

EDIT: Du laster vel opp mer også? :p

Kommer 3 timer i morra.

Men vet ikke hvor lenge de overlever. Kommer bare til å laste opp på nytt til ny account tho..

Skrevet (endret)

Å? Hvordan da? Vil ikke se filmen for å finne ut.

De har bommet veldig med våpnene. Spoiler ingenting her når jeg sier at man ser moderne våpen bli brukt på 60 tallet.

Men slikt går vel de fleste hus forbi =P

Endret av Northern
Skrevet

Finnes det noen nettforhandlere (som tilbyr kode i epost eller lignende) som forhåndsselger eller kommer til å selge Black Ops billigere enn steam? 60 euro var litt drøyt, men postshit blir nesten like dyrt. Bor også midt i skauen, så den eneste buttikken som kanskje selger baserer halve årsinntekta på spillet, så vil ikke bli fattig heller.

Skrevet (endret)

Man ser en M16A4 (har iallfall RIS på låsekassa) i 1961. Noe som blir VELDIG feil.

AUG ble satt ut i produksjon sent på 70-tallet.

Edit: Spillet foregår jo over flere tiår, så Treyarch har nok ikke ville bry seg om detaljer.

Endret av Northern
Skrevet

Spille piratkopier før lansering på spill som dette er så trist ass... :no:

Gleder meg til Tirsdag jeg... Hørt noe om nattlansering?

Det må du nesten spørre din lokale spillbutikk om, eventuelt der du bestilte eller har tenkt å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...