Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1500 er vel minste på Pc, som jeg har sett.

Man har høyere også, men minste er 1500.

det er 3 stadier. en der du kan vinne 30 cp, en der du kan vinne 3000 cp og en der du kan vinne 30 000

Er det mulig å spille for mer enn 500cp på wagermatch på pc?

 

Har ikke PC selv, men på Xbox 360 kan man spille High Roller under Wager Match, hvor førstpremien er 30,000 CoD-points om jeg ikke tar helt feil

Hvis du går for 30.000, hvor mye satser du da? minster du 10.000 hvis du taper da? High roller har jeg aldri hørt om engang :S

På pc satser du 500, kommer du på 3.får du 600, 2. 900 og 1.får 1500

det eneste som er av "modes" er ONC, SAS etc.

Forresten, er det disse vanlige gametypene på highroller også?

egentlig hørtes det litt mye ut å vinne 30 tusen på bare 1 kamp, da må du da satse ganske mye..

 

men alle disse andre tingene du kjøper koster det samme? 5.000 for clay osv.?

Lenke til kommentar

1500 er vel minste på Pc, som jeg har sett.

Man har høyere også, men minste er 1500.

det er 3 stadier. en der du kan vinne 30 cp, en der du kan vinne 3000 cp og en der du kan vinne 30 000

Er det mulig å spille for mer enn 500cp på wagermatch på pc?

 

Har ikke PC selv, men på Xbox 360 kan man spille High Roller under Wager Match, hvor førstpremien er 30,000 CoD-points om jeg ikke tar helt feil

Hvis du går for 30.000, hvor mye satser du da? minster du 10.000 hvis du taper da? High roller har jeg aldri hørt om engang :S

På pc satser du 500, kommer du på 3.får du 600, 2. 900 og 1.får 1500

det eneste som er av "modes" er ONC, SAS etc.

Forresten, er det disse vanlige gametypene på highroller også?

egentlig hørtes det litt mye ut å vinne 30 tusen på bare 1 kamp, da må du da satse ganske mye..

 

men alle disse andre tingene du kjøper koster det samme? 5.000 for clay osv.?

High Roller på wager match går bare på konsoll, desverre. Du satser vel 10.000 cp for å få sjangsen til å vinne 30.000. Vil tro det er vanskelig siden de som er villige til å satse så mye tror nok at de alle sammen er gode nok til å vinne. Med disse CoD-points du vinner kan du kjøpe akkurat det samme som med andre CoD-points, er ingen forskjell bortsett fra at det er mye vanskligere å vinne.

 

edit: eneste grunnen til at jeg ikke spiller Wager match er fordi jeg vinner jo 4 ganger mer CP med 1 runde S&D eller Demolition, ingen vits i å kaste bort masse spilletid på wager match hvor jeg ikke engang får xp.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

edit: eneste grunnen til at jeg ikke spiller Wager match er fordi jeg vinner jo 4 ganger mer CP med 1 runde S&D eller Demolition, ingen vits i å kaste bort masse spilletid på wager match hvor jeg ikke engang får xp.

Helt enig, har aldri sett et helt vitsen med wager match på PC.

Du vinner ikke mer enn på en normal runde, i tillegg er det en sjanse for at du taper CP istedenfor å vinne.

Lenke til kommentar

du vinner ikke så mye, men det er fett :) ganske kule konsepter med de gamemodsene syntes jeg

 

Hva er det motsatte av highroller da? Lowroller? :p

 

EDIT: nei, jeg syntes cp bare er noe som man har alt for mye av etter lvl 20, da er man rik til man sløser alt på masse wager matches som man taper med vilje :p

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Definisjon om hva som er gøy å spille er jo opp til hver enkelt :-)

Men at det er andre game modes finnes det jo ingen tvil om, og burde absolutt vært med i beregningen min :whistle:

Lenke til kommentar

skufa over fuckings host situasjonen på one in the chamber! folk leaver raskt når de er død og det ende rmed hos migration eller conection interupted og jeg som vant 3000 fiikk ikkno. vent 5 fuckings sek til før man leaver!

 

Host migration går på skinner på xbox. Har vel kun falt ut en kamp, da det var noe greier med xbox live. Anbefaler deg å skaffe en xbox som jeg gjorde. Beholder PS3en kun pga eksklusive titler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...