Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Tror mange er møkklei deg og

Skal komme inn her å lege helt. Hold deg unna posten da

om du bare ikke er så opptatt av statestikk så gjør det der ingen ting det.. :)

 

Hvor mye cp får du i wager match på konsoll? er ikke det 30cp på førsteplass eller noe? Hvor mye koster ting da? si. f.eks. claymore, den koster 5.000 på pc, men den kan da ikke det hvis dere får så lite penger? på pc er det forresten 1500cp for førstepremien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

det er 3 stadier. en der du kan vinne 30 cp, en der du kan vinne 3000 cp og en der du kan vinne 30 000

Man vinner egentlig bare 20cp, 2000 cp og 20 000 cp. Men det er egentlig riktig det du sier

Lenke til kommentar

Nå gikk min NAT til strict. På xboxen er den open, og den har vært open på spillet lenge. Men i dag så ville den tydeligvis være strict. Noen som har en guide på hvordan jeg åpner alle porter for at NAT skal være open i BO på Xbox?

 

Har NAT først vært åpen en gang så løser det seg ofte bare med en reboot av routeren, har i hvertfall alltid gjort det for meg.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Ja, det er riktig.

 

Da gjør jeg noe galt. Har testet ut alle sniper, og det tar det 3 skudd. 2 om jeg er heldig.

 

En jævel dreper meg med Famas fra andre enden av kartet, mens jeg driver å skyte han med sniper. Treffer han 2 ganger, og han likevel står der.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Er det andre som har problemer med bakgrunnslydene? Det er 50% skurring og "snøvær"(sånn som var på tv i gamle dager) og 50% bakgrunnslyder som hakker. Utrolig irriterende. Lagde et lite demoklipp fra BO, men det går såklart ikke an å laste det opp(Prøver å linke account mot steam, men det funker ikke).

 

Har du prøvd "/snd_restart" i console?

Jepp. Ain't workin'! =/

 

Det rare er at jeg har Vista og Win7 på to forskj. harddisker på maskina, og spillet er lagt inn på begge. Og lyden lagger på samme måte på begge to! =/

Har det samme problemet selv. noen som har funnet ut av det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...