Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, synes Treyarch gjorde det samme med grafikken igjen... Ikke det jeg vil kalle en fantastisk utvikling fra forrige IW-spill, og mye høyere maskinkrav.

 

Jeg kjører MW2, på full oppløsning på 32"... her sliter jeg på lavest oppløsning på en vanlig liten skjerm... :thumbdown:

Da har du gjort noe feil hos deg. Er ikke bare oppløsning, det er grafikkinstillingene også.

 

Du mener som automatic og AA på MW2, og low-tiny-off på Black Ops?

Så det er INGEN manual button der? Gief printscreen, det vil jeg se. I såfall er det ikke bare IW som failer på CoD-serien lengre.

 

Joda, men det er lite valgmuligheter, og selv med alt av, eller på laveste så sliter jeg veldig med FPS... ligger mellom 20 og 30.

Spillet i seg selv ble jeg positivt overrasket over. Merker Treyarch-feelingen, ikke IW.style, men jeg liker det. Er ikke sikker på om jeg liker det "cod-points" styret i tillegg til exp... jeg vil spille jeg, ikke bruke hue på våpen.

 

Så, med optimalisering av spillet og/eller bedre pc for meg. Pluss at de fikser den jævla server-laggen, det er helt forferdelig... Så kan det nok bli et OK spill dette. Savner litt større map og flere folk, men overraskende lite å trekke for :)

Lenke til kommentar

Har spilt en time nå, og mitt første intrykk er lag. Tipper jeg får mellom 3 SPF(seconds per frame) og 4 FPS på low. Pleier å spille det meste på High eller Ultra Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Specs: HD 4850, [email protected].

Sigh, lag er nettrelatert. Det du opplever er dårlig ytelse og kan fikses med;

a) Driveroppdatering

b) Softwareoptimalisering (fra Treyarch)

c) Hardwareoppdatering

Lenke til kommentar

"You should receive your key around 4-5am gmt +1" vil det si om et par timer eller på dagen i morra?

Fra hvor?

 

Btw, flere som har kjøpt fra spaceworld via nett og venter på produktnøkkel for å laste ned spillet?

 

Kjøpte spillet fra G2play.net for 323 kroner..

 

 

ni-oppdaterer inboxen i håp om å få den før jeg drar på skolen :p

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Stakars tyskland :p

 

According to Gamerant.com these are the supposed changes made to the German version of COD: Black Ops:

 

• A scene where an enemy is shot in slow motion with copious amounts of gore has been toned down for the German release.

• A torture scene involving a prisoner has been completely eliminated from the German version.

• The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed.

• No explosions that lead to limb loss.

• Removal of what Germany deems ‘anti-constitutional symbols’.

Lenke til kommentar

Stakars tyskland :p

 

According to Gamerant.com these are the supposed changes made to the German version of COD: Black Ops:

 

• A scene where an enemy is shot in slow motion with copious amounts of gore has been toned down for the German release.

• A torture scene involving a prisoner has been completely eliminated from the German version.

• The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed.

• No explosions that lead to limb loss.

• Removal of what Germany deems ‘anti-constitutional symbols’.

 

Hva i helvete har skjedd med Tyskland?

Lenke til kommentar

Stakars tyskland :p

 

According to Gamerant.com these are the supposed changes made to the German version of COD: Black Ops:

 

• A scene where an enemy is shot in slow motion with copious amounts of gore has been toned down for the German release.

• A torture scene involving a prisoner has been completely eliminated from the German version.

• The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed.

• No explosions that lead to limb loss.

• Removal of what Germany deems ‘anti-constitutional symbols’.

Tyskland? Sikkert en artikkelfeil. De mente vel Kina...

 

 

Uansett, noen som har oversikt over de andmeldelsene som har kommet hittil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...