Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

noen andre her som har kjøpt spillet via cdon.com? fikk en mail når jeg bestillte det at jeg kunne laste ned spillet klokken 00.01 og så skulle de sende en e-post med cd key..

 

har ikke fått noe endå..

 

Da var spillet plukket opp til Xbox360 :D .. Holder på med å installere det til HDD. Var ca. 200+ folk ved nattåpent Lagunen i Bergen.

 

hvor lenge holder de åpent?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, synes Treyarch gjorde det samme med grafikken igjen... Ikke det jeg vil kalle en fantastisk utvikling fra forrige IW-spill, og mye høyere maskinkrav.

 

Jeg kjører MW2, på full oppløsning på 32"... her sliter jeg på lavest oppløsning på en vanlig liten skjerm... :thumbdown:

Da har du gjort noe feil hos deg. Er ikke bare oppløsning, det er grafikkinstillingene også.

Lenke til kommentar

Hmm, synes Treyarch gjorde det samme med grafikken igjen... Ikke det jeg vil kalle en fantastisk utvikling fra forrige IW-spill, og mye høyere maskinkrav.

 

Jeg kjører MW2, på full oppløsning på 32"... her sliter jeg på lavest oppløsning på en vanlig liten skjerm... :thumbdown:

Da har du gjort noe feil hos deg. Er ikke bare oppløsning, det er grafikkinstillingene også.

 

Du mener som automatic og AA på MW2, og low-tiny-off på Black Ops?

Lenke til kommentar

Hmm, synes Treyarch gjorde det samme med grafikken igjen... Ikke det jeg vil kalle en fantastisk utvikling fra forrige IW-spill, og mye høyere maskinkrav.

 

Jeg kjører MW2, på full oppløsning på 32"... her sliter jeg på lavest oppløsning på en vanlig liten skjerm... :thumbdown:

Da har du gjort noe feil hos deg. Er ikke bare oppløsning, det er grafikkinstillingene også.

 

Du mener som automatic og AA på MW2, og low-tiny-off på Black Ops?

Så det er INGEN manual button der? Gief printscreen, det vil jeg se. I såfall er det ikke bare IW som failer på CoD-serien lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...