Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Køsystem er teit! Tusen foran meg i køen! Mange av de har ikke penger akkurat atm og må vente lenge. Skulle vært førstemann til mølla og alle som hadde penger klart 10. des kl.18 hadde fått kjøpt billet da.

en egen "jeg har penger nå" kø? :hmm:

Nei, men at alle billettene hadde blitt lagt ut kl 18.00 i går. Så da de som ikke har penger vente også de som har det klart kjøpe med en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe om jeg venter til over nyttår før jeg bestiller (Evt om nissen har vært på besøk)? Er nummer 575 i køen.

Får stipend den 15, men jeg må kjøpe julegaver og slikt og da blir det ikke penger til TG før etter jul :p

Skrevet

Må medele at supporten på Geekevents faktisk svarte relativt kjapt, men det virker ikke som de er "online" hele tiden. :thumbdown: Fikk heller ikke svar på det jeg spurte om :thumbdown:

Sendte mail til [email protected] og ba de be dem få ut fingern av ræva, de sa de gjorde det for nesten en uke siden nå men fortsatt stille fra geekevents...

Skrevet

Startet 136 i køa, kunne kjøpe en time senere. Hva er egentlig temaet? Har lyst til og se hvordan musematta jeg bestilte kommer til og se ut.

Skrevet

Enquad: Kom deg til optikeren. Partly cloudy. Antså delvis skyet. Antagelig en referanse til Pixar-kortfilmen med samme navn.

Skrevet (endret)

Haha, trudde faktisk det samme som Enquad, Party Cloud gir ikke så mye mening :p

Hvor kan man bestille musmatte?

Fant det ut. Matta kan bestilles i Geekevents butikken.

Endret av N.N
Skrevet

Tenker mange rykker frem imorgen ettersom det da er tre dager siden bilettene ble sluppet 18:00, og sikkert mange som ikke har kjøpt av de som står forrerst nå så :)

Skrevet

Tenker mange rykker frem imorgen ettersom det da er tre dager siden bilettene ble sluppet 18:00, og sikkert mange som ikke har kjøpt av de som står forrerst nå så :)

Håper det. Dette går helt legendarisk sakte, altså. Jeg synes folk burde kjenne sin besøkstid, og heller pelle seg ut av køen om de ikke har penger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...