Gå til innhold

Møteplassen - Har du lyst på en 2v2 partner, eller en 1v1 treningspartner, eller kanskje 3v3 og 4v4? Dette er plassen for deg.


Anbefalte innlegg

For en flott tråd! =) For øyeblikket ligger jeg på rank 8 bronze league og rank 23 silver i 2v2 (dog den er bare for fun), er det noen som orker å spille med/mot meg i 1v1? Skulle gjerne visst hva jeg gjør feil da jeg har tapt de siste 3-4 matchene :(

 

Nick er Ghostdancer :)

 

PS: Kommer kanskje en tur på SC mellom i 15-16 tiden i morra

Endret av Kaiz3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en flott tråd! =) For øyeblikket ligger jeg på rank 8 bronze league og rank 23 silver i 2v2 (dog den er bare for fun), er det noen som orker å spille med/mot meg i 1v1? Skulle gjerne visst hva jeg gjør feil da jeg har tapt de siste 3-4 matchene :(

 

Nick er Ghostdancer :)

 

PS: Kommer kanskje en tur på SC mellom i 15-16 tiden i morra

 

Kan sikkert ta noen treningsmatcher imot deg.

Men det holder ikke å kun skrive nicket ditt, du må skrive koden også. Du finner den hvis du feks trykker på Add friends eller hva den knappen ved sidenav klokken heter.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg kjøpte spillet for ca en uke siden, jeg har jobbet for å bli bedre enn hva jeg er, da jeg rett og slett ikke har så mye å stille med i erfarign eller kunnskap om spillet. Første gangen jeg også spillet et strategispill online av denne typen.

 

Jeg er ute etter en treningspartner kansje litt 1vs1, 2vs2, 3vs3 også.. Er åpen for det meste da jeg ønsker å lære meg spillet skikkelig og bli litt flink. Har en bekjent som spiller diamond, men han har begrenset tid til å sitte å hjelpe meg konstant og jeg ønsker flere på et høyere nivå enn meg som kan hjelpe meg detaljene i spillet.

 

har de siste dagene prøvd å lære meg terran litt dypere og forskjellige rush metoder. Jeg har jo bare spilt for å lage en hær for å krige, men det er jo mye mer å lære seg..

 

Så, hvem ønsker å lære opp fersking? Du må nesten har litt humor og være villig til å ha mye tolmodighet og sosial.. Jeg spiller med en gjeng fra før som er på et ganske likt nivå som sikkert også setter pris på hjelp og veiledning slik som jeg er ute etter. Forresten, Skype er et must nesten..

 

Bare kjør en real ID request: [email protected]

Lenke til kommentar

Hey!

 

Ble tatt av Starcraftbølgen og må si jeg virkelig har fått sansen for dette spillet. Btw ingen tidligere erfaring med RTS-sjangeren.

 

Hoppet over treningskampene og gikk løs på placement matchene, så var ikke uventet at jeg ble plassert i bronseligaen. Jeg tapte faktisk så det sang etter de første 15-20 kampene her også.

 

Begynt å få litt kontroll på ting etter hvert, men ingen i min vennekrets er noe særlig fan, slik at 1v1 treningspartnere søkes. Eventuelt noen som kan se på et par replays i kamper jeg vinner (ting som ble gjort bra) og taper (ting som absolutt burde blitt gjort annerledes :p) etc.

 

Ingame nick: AwesomeHero

Char.code : 501

Rase : Terran

Endret av clinton_191
Lenke til kommentar

Har ikke spilt mye ennå, hadde bare noen svært få games i betaen og ble plassert i silver. Nå har jeg bare spilt 8 training leagues :p

Er også også med i en multigamer Klan med hyggelige, seriøse og modne folk som kanskje skal åpne for en StarCraft divisjon. Vi var nr1 tidligere i SupremeCommander.

Så er det også sagt om det skulle bli interessant etter hvert.

 

Nick: Exiledan

Code: 343

Rase: Random for the meste, men har litt sansen for Zerg.

 

Har som sagt hatt 8 matches så langt, 7 win og 1 tap. Var ZvP og ble tatt av en alt for enkel VR rush ! Kunne jo ikke en gang gjøre en ling rush med de steinene i veien på traing league xD Merkelig egentlig att de har dem, gjør jo alle som er noobs bare enda mindre rustet for enkle rush når de kommer ut av training...

Og btw jeg vet jo egentlig bedre en å bli tatt på senga av en VR rush, særlig når det var på et gigantisk map og i tillegg basene var beskyttet.

 

p.s for alle some ikke vet: VR= VoidRay

 

Vil spille for å bli bedre, vil gjerne bli VELDIG GOOD :) Men ikke vent for mye av meg til og begynne med.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Ser etter kjempedårlige som kan spille sammen med meg. Har stort sett spilt Terran på 1on1, og ligger på 14-15 i bronze. Har noen kamper på 2on2 random, og ligger i samme sjiktet. 3v3 har jeg spilt Zerg (for å komplettere et Terran, Protos, Zerg-lag), men vekslende hell. Zerg var konge å rushe med.

 

Jeg er en gammel kar (25+ 30-), og gamle hunder lærer sjeldent nye triks. Har nok spilt Age of Empries II og Warcraft 3 FT langt mer enn Starcraft, og sliter fortsatt med å se hvem som kontrer hvem lett. Det jeg sliter mest med er hva hvert bygg til f.eks. Protos betyr at Protos nå planlegger, noe som langt på vei gjør scoutingen min fånyttes.

Lenke til kommentar

Ser etter kjempedårlige som kan spille sammen med meg. Har stort sett spilt Terran på 1on1, og ligger på 14-15 i bronze. Har noen kamper på 2on2 random, og ligger i samme sjiktet. 3v3 har jeg spilt Zerg (for å komplettere et Terran, Protos, Zerg-lag), men vekslende hell. Zerg var konge å rushe med.

 

Jeg er en gammel kar (25+ 30-), og gamle hunder lærer sjeldent nye triks. Har nok spilt Age of Empries II og Warcraft 3 FT langt mer enn Starcraft, og sliter fortsatt med å se hvem som kontrer hvem lett. Det jeg sliter mest med er hva hvert bygg til f.eks. Protos betyr at Protos nå planlegger, noe som langt på vei gjør scoutingen min fånyttes.

 

 

 

Du trenger å skrive char kode og navn :)

Lenke til kommentar

Jeg husker knapt PIN-koden til adgangskortet på jobben, og må nok vente til jeg får sjekket det når jeg kommer hjem... Navn er selvsagt Sovehest. Charcode må jeg komme tilbake til...

 

Det som hadde vært konge var om partneren var litt oppdatert på hvilke bygg som fører til hva. Har skjønt at tidlig Gateway betyr Zealots eller Stalkers. Som Terran bygger jeg stort sett Marauder og Marines mot denslags. Synes det er veldig artig med micro og Reapers mot Zealots, men da glemmer jeg stort sett å bygge units/base.

Lenke til kommentar

Noen som vil lære meg litt mer protos taktikker?

Har spilt en del SC1 og en del SC2 nå men ikke mye Multiplayer, mest custom for det er gøy(!)

Spiller for det meste for morroskyld men hadde vært morsomt å værtfall kunne klare computerne x)

har akkurat startet på placement matchene og har ikke gjort ferdig disse.(Det høres så avansert ut med alle ligane)

 

Er ikke totalt noob, men får virkelig ikke til å "rushe".

 

icedragon1990 @hotmail.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...