Gå til innhold

Møteplassen - Har du lyst på en 2v2 partner, eller en 1v1 treningspartner, eller kanskje 3v3 og 4v4? Dette er plassen for deg.


Anbefalte innlegg

Jeg holder for det meste til i Gold League, og vil strengt tatt bare ha fler folk å spille med generelt. Helst folk som er bedre enn meg, men sier neppe nei til en kamp eller to uansett :) Spiller ikke så mye 1v1, noe som er rart siden alle idretter og sånt jeg driver/har drevet med for det meste er solo greier.. Anyway, 2v2 til 4v4 er primærmoroa mi, men tar gjerne noen 1v1 om folk vil lære meg noe :p

Spiller for det meste Terran, men tar gjerne random også, så jeg vil lære mer om alle raser i grunn.

 

Er nærmere 30 enn 20 om det har noen betydning, og bruker gjerne Skype/Ventrilo om andre også vil :) Spiller fordi det er morsomt, men vil samtidig bli så god som jeg kan, liker å engasjere meg i ting jeg holder på med.

 

Legg meg til og send en whisper til Doga, char code 662 :)

 

Edit: Jeg ser jeg for det meste er i gold league når jeg spiller med randoms, premade teams havener stort sett i bronze gitt. Det var rart... :p

Endret av Doga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg noen treningskompiser som kunne tenkt seg å spille mot Protoss. Etter betaen har jeg kun spilt 1v1 og er i bronze (yeah) men lager gjerne et lag og spiller 2v2 eller 3v3, men ønsker meg primært 1v1 treningspartnere og 2v2 lagkamerat (helst av andre raser enn meg selv, spesielt i 1v1)

 

Har skype om det er ønskelig!

 

Andreassen - 496

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er veldig interessert i en 2v2 partner som er på likt nivå som meg.

Er best som zerg, men kan også basics som protoss og terran.

Ligger på bronze/silver nivå, så er ikke så veldig god atm, men forbedrer meg for hver kamp.

 

Ca samme nivå som meg vil jeg tro. Legg meg til så er jeg gjerne med.

Lenke til kommentar

trenger en terran som bare er interessert i å spille flere games generelt sett mot meg (jeg er zerg), har god bruk for å bare øve inn mechanics og timings

 

Grunnen til at jeg bare er interessert i å generelt sett bare spille flere games er at jeg føler at å øve på en spesifikk ting blir for dumt, og foretrekker heller at vi f.eks spiller 5 games, og du cheeser meg helt tilfeldig i en av disse :)

 

Bare pm eller svar her, bryr meg ikke så altfor mye om din skill-level bare du er interessert i å spille

(er diamond selv om d skulle være av interesse)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trenger noen jeg kan øve meg på å harasse mot. Det er noe jeg må bli bedre til, uansett rase jeg spiller som, eller mot. Jeg spiller random på ladderen.

 

Er rundt platinum/diamond nivå, hvis noen er intressert.

 

Edit: Trenger også øvelse for å stoppe harass.

 

Edit2: ..og early pushes. Må lære meg hvor mange units jeg trenger for å holde av spesifike pushes.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...