Gå til innhold

Tar Norge imot for mange innvandrere?


Anbefalte innlegg

 

Hentyder jeg til at det finnes forskjellige raser? Nei, det er det naturen som gjør.

Å dele mennesker inn i forskjellige raser er rasistisk.

 

Du er ikke kjent med listen, men alikevel så sier du at listen er med på å "motvirke" akkurat hva du snakker om?

Gi meg en annen grunn til at de skal ha kommet med den.

 

Ja, hva er det egentlig du snakker om?

Rasisme i norske medier, og hvordan dette påvirker samfunnet og dets syn på minoritets bakgrunner.

 

Er du såpass overbevist over din egen moralske overlegenhet at du lyver og kaller folk som ikke ser likt på en sak som deg for rasister?

Har aldri kalt deg rasist.

 

Interessant at du åpent og uforskammet er for denne sensuren.

Hvilken sensur? Norske medier er ikke sensurert. Sensur er et altfor sterkt uttrykk.

 

 

 

Vitamin C: Avsnittet ditt til meg synes jeg er noe selvmotsigende. De viser jo ikke ett skjevt bilde av virkeligheten, de prøver å videreformidle denne. At innvandrere står for en stor del av de negative sakene som fyller nyhetene er jo ikke medienes feil, tvert i mot, det er de innvandrerne som begår forbrytelsene sin feil.

 

Jeg setter i allefall pris på å få nyhetene uten at noen går gjennom dem for å sile ut ting som kan stille innvandrere i ett dårlig lys. Og det er også her jeg mener du motsier deg selv. Du mener at mediene gir ett skjevt bilde, samtidig sier du at det er feil av avisene å publisere artikler som den du linker til. Da får i allefall jeg inntrykk av at du heller vil ha medier som ikke forteller hele sannheten fordi det kan gjøre folk negative til innvandring.

 

I såfall er man jo i ferd med å rive ned demokratiet.

 

En journalist bestemmer hva han skal skriver, hvordan han skal vinkle det og hva han ikke skal skrive. Å tro at journalister er helt objektive er naivt. Mange norske journalister skriver og vinkler det sånn at folk med annen bakgrunn blir satt i dårlig lys. Samtidig velger de bort å skrive om de sakene når de setter de menneskene i bra lys.

 

En mann med norsk statsborgerskap er pågrepet for et drap. Hvis mannen hadde hatt en annen kulturell bakgrunn enn norsk kunne f.eks stått:

"En mann med øst-europeisk opprinnelse er siktet og pågrepet for drapet på Ola Nordmann"

Hvis mannen hadde vært etnisk norsk ville de ikke skrevet om bakgrunnen.

"En mann er siktet og pågrepet for drapet på Ola Nordmann"

 

Hvorfor nevner de den kulturelle bakgrunnen når det er en annen enn norsk? Begge er jo nordmenn.

 

Hadde den mannen med øst-europeisk opprinnelse vunnet gull i kickboxing, nei da hadde heller ikke nevnt hans kulturelle bakgrunn. Da kunne det tilogmed hendt at de omtalte han som "Mannen fra Oslo".

 

Samtidig er en journalist mer interessert å skrive en sak hvis arbeidsledigheten for innvandrere har økt, enn å skrive en sak hvis den har sunket.

 

Skjønner du hvor jeg vil hen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hentyder jeg til at det finnes forskjellige raser? Nei, det er det naturen som gjør.

Å dele mennesker inn i forskjellige raser er rasistisk.

 

Du er ikke kjent med listen, men alikevel så sier du at listen er med på å "motvirke" akkurat hva du snakker om?

Gi meg en annen grunn til at de skal ha kommet med den.

 

Ja, hva er det egentlig du snakker om?

Rasisme i norske medier, og hvordan dette påvirker samfunnet og dets syn på minoritets bakgrunner.

 

Er du såpass overbevist over din egen moralske overlegenhet at du lyver og kaller folk som ikke ser likt på en sak som deg for rasister?

Har aldri kalt deg rasist.

 

Interessant at du åpent og uforskammet er for denne sensuren.

Hvilken sensur? Norske medier er ikke sensurert. Sensur er et altfor sterkt uttrykk.

 

 

 

Vitamin C: Avsnittet ditt til meg synes jeg er noe selvmotsigende. De viser jo ikke ett skjevt bilde av virkeligheten, de prøver å videreformidle denne. At innvandrere står for en stor del av de negative sakene som fyller nyhetene er jo ikke medienes feil, tvert i mot, det er de innvandrerne som begår forbrytelsene sin feil.

 

Jeg setter i allefall pris på å få nyhetene uten at noen går gjennom dem for å sile ut ting som kan stille innvandrere i ett dårlig lys. Og det er også her jeg mener du motsier deg selv. Du mener at mediene gir ett skjevt bilde, samtidig sier du at det er feil av avisene å publisere artikler som den du linker til. Da får i allefall jeg inntrykk av at du heller vil ha medier som ikke forteller hele sannheten fordi det kan gjøre folk negative til innvandring.

 

I såfall er man jo i ferd med å rive ned demokratiet.

 

En journalist bestemmer hva han skal skriver, hvordan han skal vinkle det og hva han ikke skal skrive. Å tro at journalister er helt objektive er naivt. Mange norske journalister skriver og vinkler det sånn at folk med annen bakgrunn blir satt i dårlig lys. Samtidig velger de bort å skrive om de sakene når de setter de menneskene i bra lys.

 

En mann med norsk statsborgerskap er pågrepet for et drap. Hvis mannen hadde hatt en annen kulturell bakgrunn enn norsk kunne f.eks stått:

"En mann med øst-europeisk opprinnelse er siktet og pågrepet for drapet på Ola Nordmann"

Hvis mannen hadde vært etnisk norsk ville de ikke skrevet om bakgrunnen.

"En mann er siktet og pågrepet for drapet på Ola Nordmann"

 

Hvorfor nevner de den kulturelle bakgrunnen når det er en annen enn norsk? Begge er jo nordmenn.

 

Hadde den mannen med øst-europeisk opprinnelse vunnet gull i kickboxing, nei da hadde heller ikke nevnt hans kulturelle bakgrunn. Da kunne det tilogmed hendt at de omtalte han som "Mannen fra Oslo".

 

Samtidig er en journalist mer interessert å skrive en sak hvis arbeidsledigheten for innvandrere har økt, enn å skrive en sak hvis den har sunket.

 

Skjønner du hvor jeg vil hen?

 

Jeg har aldri påstått at en jornalist er helt objektiv. Tvert i mot. Vi vet jo hvor jornalistene står politisk, derfor kan man jo også anta at flertallet av jornalistene har ett syn på innvandring som er betydelig mer positivt enn gjennomsnittet i befolkningen. Altså tviler jeg på at de bevisst går inn for å sverte innvandrerbefolkningen, tvert i mot. Og igjen, det er skjeldent du finner artikler i aviser der de skriver fine ting om folk. "innvandrer handlet på butikken og lot gammel dame gå forran i køen" er ikke en nyhetssak, heldigvis.

 

"Hvorfor nevner de den kulturelle bakgrunnen når det er en annen enn norsk? Begge er jo nordmenn."

 

Jeg mener i allefall at det er viktig i ett demokrati at mediene ikke bare formidler at noen er blitt drept, men noe om gjerningsmannen også slik at jeg kan danne meg ett bedre bilde av hva som skjer i samfunnet og velge parti osv. på bakgrunn av dette. Det viser seg jo at innvandringen har ført til en uforholdsmessig stor belastning med tanke på kriminalitet og arbeidsledighet osv. Dette mener jeg at jeg har rett til å vite om. Det du tar til orde for er jo at man ikke skal gi folk den kunnskapen som kreves for at de skal kunne danne seg en egen oppfatning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Å dele mennesker inn i forskjellige raser er rasistisk.

Å erkjenne at vi er av forskjellig rase er politisk ukorrekt, men vitenskaplig riktig.

Rasisme har ingen ting med den saken å gjøre. Rasisme handler om diskriminering på grunnlag av rasetilhørighet.

cavalli_sforza_covermap_of_races.jpg

Cavalli Sforza illustration of races

 

Rasisme i norske medier, og hvordan dette påvirker samfunnet og dets syn på minoritets bakgrunner.

Hvis det er rasisme i Norske medier så er det isåfall mot hvite, da våre nye landsmenn blir skjermet i større grad. Det er ikke ønskelig at folk flest skal vite at innvandrere er mye mer kriminell enn oss. Det ville skade sosialistenes bilde av det fargerike mangfold, og som kjent er jo majoriteten av journalister blodrøde på den politiske skala.

 

Kilde: http://www.nettavisen.no/innenriks/politikk/article2620307.ece

 

Hvilken sensur? Norske medier er ikke sensurert. Sensur er et altfor sterkt uttrykk.

La oss kalle det sterkt-preget-av-sosialisme og utøvende-part-i-en-agenda-for-å-fremsette-en-falsk-virkelighet-i-den-hensikt-å-manipulere-opinionen-ved-å-skape-et-falskt-inntrykk-av-konsekvensene-ved-å-ha-et-flerkulturellt-Norge-igjennom-tilbakeholdelse-av-informasjon-om-lovbryteres-etniske-og-religiøse-bakgrunn. Selv om disse faktorene kansje ikke synes å spille en kritisk rolle i enkeltstående saker så er de likevel med på å forme folks oppfattning av folkegrupper igjennom hyppigheten av rapporter. Det er dette journalister aktivt forhindrer, men det betyr også at sannheten dekkes over, alt under fanen "vi må forhindre stereotyper og generalisering".

 

* VÆR BEVISST i språkbruken. Forsøk å finne fram til ord og begreper som gir et korrekt og nyansert bilde av dagens Norge, og som ikke skaper unødige skiller mellom ulike grupper.

 

* UNNGÅ GENERALISERINGER som kan bidra til å forsterke stereotype oppfatninger om innvandrere, flyktninger aller andre med ikke-norsk bakgrunn.

 

* LEGG VEKT PÅ å formidle mangfoldet i det norske samfunnet ved å trekke inn folk med innvandrerbakgrunn i vanlige saker.

 

* OPPGI IKKE en persons religion, kultur, geografiske eller etniske opprinnelse dersom det ikke er klart relevant for saken. Vær spesielt varsom med en slik angivelse i saker som omhandler kriminalitet.

 

* SJEKK FAKTA og statistikk. Vær særlig forsiktig med tallmateriale som kan bidra til å forsterke negative holdninger til spesielle grupper.

 

* UNNLAT IKKE å ta opp kritikkverdige forhold der innvandrere er involvert, men unngå å bidra til at hele grupper blir stemplet på grunnlag av enkeltpersoners handlinger.

 

* OPPSØK AKTIVT kilder blant innvandrere, både i spesifikke innvandrersaker og i andre saker. Forsøk å etablere et kontaktnett blant innvandrere som kan gi større bredde i kildebruken.

 

* UNNGÅ NASJONALISTISK RETORIKK i sportsjournalistikk som kan nøre opp under negative holdninger til folk fra andre land. Gi plass til den rolle utlendinger spiller i norsk idrettsliv.

 

* UNNGÅ UKRITISK FORMIDLING av rasistiske ytringer. Sjekk informasjon og påstander som kommer fra rasistiske miljøer og innhent fakta og synspunkter som kan korrigere rasistisk propaganda.

 

* VÆR BEVISST i dekningen av politiske utspill hvor det spilles på fremmedfrykt og fremmedfiendtlighet. Unngå å bidra til at det blir politisk stuerent å nøre opp under konflikter mellom nordmenn og innvandrere.

 

* FORSØK Å FORMIDLE hvordan innvandrere opplever diskriminering, rasistiske og fremmedfiendtlige holdninger og hvordan det påvirker deres hverdag.

Denne listen gjør det klart at innvandrere skal behandles på en fordelaktig måte basert på deres rase, noe som gjør listen rasistisk. Hvorfor har ikke SOS Rasisme kastet seg over den? Fordi det er rasisme mot HVITE, og det er ikke bare politisk korrekt og akseptert - det er hyllet.

 

Forøvrig, applaus til Camlons site innlegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Ja, vi må la alle krigstraumatiserte mennesker gå rundt i våre nabolag, det er det eneste riktige.

 

Stråmann. Jeg har aldri sagt at vi skal ta imot alle krigstraumatiserte mennesker inn til landet, og vi gjør ikke det heller. Det er nettopp det som er poenget. Kan du ingenting annet enn å spre stråmann? Det er det eneste du har gjort hittil.

 

 

Jeg ser at du liker å gjenta enkelte ord ganske så ofte, f.eks så dukker dette med variabler og preferanser opp hele tiden. Kan du ikke legge til konsekvenser på den listen? I stedet for å hele tiden bable vekk sakens kjerne?

 

Så nå når du har gått tom for rasjonelle argumenter så angriper du min språkbruk? I ingen tilfeller har jeg snakket meg vekk fra sakens kjerne, det er du som gjør det ved å poste linker til artikler som sier ingen ting mer enn at mennesker uavhengig av tilhørighet gjør dumme ting, og ved å spre stråmann i alle retninger.

 

 

Krig, genocid, tortur og voldtekt? Ja det kan så være at enkelte er på flukt fra slikt, men man løser ikke slike problemer med å ha en nesten uhindret masseimmigrasjon til hvite land

 

Og fremdeles benekter man det faktumet, som jeg har presisert så mange ganger før, at det er nettopp dette vi ikke gjør. Masseimmigrasjon finner du i ikke-vestlige land og ikke i ”hvite landene”. Rettere sagt 80% av alle de som er på flykt finner du i disse landene, og ikke i ”hvite landene”. Dermed, og uten noen logisk forklaring, graver du din egen grav med slike påstander gang på gang, og du synker mer og mer i den grava.

 

 

På sikt vil det hvite limet som betaler for alle offentlige goder disse hordene benytter seg av til å løses opp med det påfølgende fall av sivilisasjon og kultur. Hvor skal du da flytte dine papirer statsviter?

 

Snakk om å leve i paranoia og angst. Det må være helt forferdelig å leve et slikt liv basert på konspirasjoner og paranoia. Da hjelper det ikke heller ikke å si at majoriteten av disse er sysselsatt og betale inn til statskassa antageligvis mer enn det du gjør. Når det gjelder jobben min, som for øvrig ikke består av papirarbeid, så er jeg ikke redd for den, uansett hvordan det ende. I denne kulturen eller i en annen kultur er min utdanning og ansiennitet verd like mye. I tillegg lever ikke jeg i paranoia, dermed har jeg det helt fint.

 

 

Man kan vel også si at denne innvandringen er en krig nettopp mot vår rase dvs folkemord som du av en eller annen grunn kaller genocid.

 

Absolutt ikke. Da vet ikke du hva genocid er for noe. Det foregår ikke massedrap over en bestemt etnisk gruppe verken her eller i resten av den såkalte Vesten. Ikke-vestlige innvandrere utgjør ca. 4% av den totale befolkningen her i Norge. Hvis du mener DET er genocid over den hvite rasen så vil jeg anbefale deg at du undersøker deg om du er helt frisk.

 

 

For det er ikke fordelaktig for vår fortsatte biologiske eksistens at vi flommer over av mennesker med dominante gener. Vi er er en meget sårbar gruppe globalt sett, dette vet alle innerst inne og jeg mistenker også at det er selveste årsaken til innvandringen, nettopp et perverst ønske om å utrydde oss nordmenn.

 

Feil igjen. Det er vitenskapelig bevist at de beste gener oppstår nettopp ved en blanding av forskjellige etniske grupper som lever i forskjellige deler av verden. Disse er mer motstandsdyktige i forhold til blant annet sykdommer. I tillegg er menneskets DNA så si helt lik dvs. 99% av DNA for alle mennesker er helt lik. Vi kan ikke lenger snakke om raser, fordi etter at DNA forskningen har skutt fart i de siste årene så er alle disse raseteoriene blitt forkastet. Det er kun ihuga nazister, og høyre-radikale, som fremdeles tror på sånt piss. Forresten, vi er ikke noe mer utsatt gruppe enn resten av verden. Tvert i mot.

 

 

Angående voldtekter statsviter.

 

- Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo

 

Dette har jeg forklart til deg tidligere. Hva er vits for meg å diskutere med deg når jeg må gjenta meg selv hele tiden.

 

Dette gjelder Oslo, i resten av landet er det andre tall. Samtidig er disse innvandrere som har begått disse handlinger i Oslo i majoriteten mennesker uten legitimt opphold i landet. Dvs. de som står bak disse handlinger er asylsøkere som allerede har et utvisningsvedtak, eller mennesker som oppholder seg i Norge ulovlig. På toppen av det hele er disse statistikker meget usikre fordi det skjer en hel del voldtekt som ikke blir anmeldt. De fleste voldtekter skjer der ofret kjenner voldtektsmannen, og ikke såkalte overfallsvoldtekter. Dermed tar vi alle voldtekter til betraktning så får vi andre tall.

 

 

Btw, hva skjer i land hvor hvite plutselig har blitt en minoritet? kan du si meg det?

 

Jeg skal fortelle deg hva som skjedde i landene der de hvite var minoritet. I Afrika drev de hvite som minoritet ren minoritetsdiktatur overfor de svarte. De tømte deres lands ressurser, brukte de svarte som slaver, utnyttet deres arbeidskraft, stigmatiserte dem og behandlet dem som dyr, tegnet kart på tvers av etniske- og stammeforskjeller, og forlot. Det samme gjorde de i deler av den arabiske verden og Asia. Dette drev de på med helt til de innfødte fikk nok. DET skjedde i landene hvor de hvite var minoritet.

 

Og nå etter mange år med utnytting krever vi at de skal med makt implementere demokrati, bli rasjonelle over natten, industrialisere landet i løpet av kort tid, og akseptere vestlige normer og verdier i løpet av 24 timer. Hvis de ikke gjøre det så blir vi oppgitt, vi kaller dem navn, vi definerer dem som dum og tilbakestående, generalisere dem og betrakter dem som kriminelle. Der har du den hvite rasen i sitt nøtteskall.

Endret av statsviter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er vitenskapelig bevist at de beste gener oppstår nettopp ved en blanding av forskjellige etniske grupper som lever i forskjellige deler av verden.

Det kommer an på definisjonen av "best". Hvis man snakker om IQ, som er en god målestokk å dømme etter i dagens vitenskapelige samfunn, så er Kina, Nordeuropeere og Nordamerikanere "best". Argumentet ditt er dårlig sosialistpropaganda.

 

Så nå når du har gått tom for rasjonelle argumenter så angriper du min språkbruk?

Det er vel heller du som har problemer med argumentene siden du må gjenta slike diffuse uttrykk hele tiden. Det var poenget.

 

Og fremdeles benekter man det faktumet, som jeg har presisert så mange ganger før, at det er nettopp dette vi ikke gjør.

Men likevel vil innvandrere kunne utgjøre 1/3 av befolkningen vår om 40 korte år, iht Statistisk Sentralbyrås beregninger (som er svært forsiktige). Hvordan passer det inn i verdensoppfattningen din? Vi driver ikke masseinnvandring, men de vil stige fra 8% til over 30% på under en halv generasjon?

 

Dette gjelder Oslo, i resten av landet er det andre tall.

Og Oslo har en høy tetthet av innvandrere og er derfor en klar indikator for hva vi kan vente oss når resten av landet blir like "beriket" med nye landsmenn. Norge ligger på Topp 10 listen over voldtekter i verden, og vårt naboland Sverige ligger som nummer TO. Voldtekter følger innvandringskurven og du kommer ikke unna det uansett hvor mye "stråmann" du roper.

 

Vi kan ikke lenger snakke om raser, fordi etter at DNA forskningen har skutt fart i de siste årene så er alle disse raseteoriene blitt forkastet. Det er kun ihuga nazister, og høyre-radikale, som fremdeles tror på sånt piss. Forresten, vi er ikke noe mer utsatt gruppe enn resten av verden. Tvert i mot.

Hvis dette var tilfelle så ville alle straffelover som omhandler rasisme bli annullert, da de var grunnlagt på et ikke-eksisterende kriterie. Dette er ikke tilfelle, så de eneste som hevder at vi ikke har betydelige genetiske forskjeller og derfor også utgjør forskjellige raser er sosialister som har større respekt for sin egen ideologi enn vitenskapelige data.

 

Jeg skal fortelle deg hva som skjedde i landene der de hvite var minoritet.

Fortell oss heller hva som skjer i disse landene...

Hvordan går det med hvite bønder i Sør-Afrika for tiden?

Sist jeg sjekket så var det et folkemord mot hvite på gang, som ingen synes det er viktig å dokumentere. Rasisme virker faktisk MOT hvite mennesker også..

 

Jeg mottok en advarsel for noen dager siden etter at jeg postet et grotesk bilde av en død kvinne, voldtatt og drept, med en lang kost sparket inn i vaginaen sin.

 

Dette var en hvit kristen som ble drept av muslimer - fordi hun var en hvit kristen.

Hun ble voldtatt og drept mens barna og ektemannen ble tvunget til å se på, hvorpå disse ble torturert og drept.

 

Du kan se en film om dette på truthtube dot tv.

Søk etter "The Silent Genocide Of Whites".

Hold på hatten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Nei, det betyr at du tok feil. Det var mine tall og du ville ha sett dem hvis du faktisk leste kilden jeg ga deg.

 

Nei det var ikke dine tall, fordi du refererte til tallet 1,8 for etnisk danske kvinner noe som er feil. Det riktige tallet er 1,9 for etnisk danske kvinner og 1,6 for ikke-vestlige kvinner. Dermed forblir poenget mitt det samme, de etnisk danske kvinner føder flest barn, noe som fremgår i denne kilden.

 

http://www.dagbladet.no/2010/07/26/nyheter/barn/familie/helse/oppvekst/12706393/

 

 

Du tok feil, og ikke glem at fertilitetsraten kommer til å øke i fremtiden fordi mange av dem er unge, og venter på 24-årsgrensen, eller utdanning. Det vil komme til å øke de allerede høye fertilitetsratene.

 

Absolutt ikke. Du kan på ingen måte bevise vitenskapelig at deres fertilitetsrate kommer til å øke. Det er ren spekulasjon fra din side, og ikke vitenskapelig fakta. I tillegg er ikke fødselsraten til ikke-vestlige innvandrere høy, tvert i mot, det er de etnisk danske kvinner som har den høyeste fødselsraten.

 

 

Så hvorfor stemmer du da på Venstre som ønsker å ta imot masse asylsøkere? Hvorfor blir du da så irritert når jeg sier at vi burde heller bygge flyktningleirere i de nabolandene og hvorfor nevner du alltid eksemplet om hvor mange asylsøkere syria tar? Eller ønsker du å putte opp virkelige restriksjoner som vil begrense innvandringen til Norge lignende Danmark.

 

Venstre ønsker ikke å ta i mot masse asylsøkere, da må du nok lese Venstres program. De støtter asylinstituttet, dvs. de ønsker å gi oppholdet til de som virkelig trenger det. I stor grad er det snakket om flyktninger, og mennesker som oppfyller de internasjonale krav. Og det er det samme som jeg har påstått hele tiden. Dermed skivebom igjen.

 

Vi bygger flyktningleiere allerede gjennom FN-systemet, men det er begrenset hvor mye disse landene kan ta i mot fordi de mangler ressurser, kompetanse og personell til å ta seg av alle disse mennesker.

 

Grunnen til hvorfor jeg nevner Syria, Jordan, Iran, Irak, Pakistan osv, er fordi de er fattige land oversvømt av flyktninger, mens vi i Vesten klager over når vi tar i mot 2.000 i året av disse. Sammenlignet mot Jordan der det bor 2,5 mill flyktninger så tar ikke vi en brøkdel.

 

Jeg ønsker noen restriksjoner i forhold til blant annet asylsøkere uten legitimt grunnlag til opphold. Har jeg ikke lov til det? Skal du nå nekte meg det også? Du kritiserer meg når jeg støtter de som oppfyller kraven til opphold, samt som du kritiserer meg når jeg ønsker noen restriksjoner i forhold til de som ikke oppfyller kravene. Noe som bekrefter mine tidligere påstander om at din fremste preferanse er å kritisere meg, uansett om du er enig eller ikke i mine meninger. Patetisk.

 

 

Og temaet var helt klart ikke flyktninger hvis du tror det. Norge tar ikke imot noe særlig flyktninger at det betyr noe. Det var i 2009 17K asylsøkere. Mens det kom 1250 flyktninger.

 

Det bor rundt 100.000 mennesker i dette landet som har, eller har hatt, flyktningstatus, dermed er det helt naturlig at vi snakker om disse. Jeg har allerede forklart meget godt hva jeg syns om andre innvandrere, og jeg akter ikke å gjenta meg selv.

 

 

Det er netopp fordi de er få at de ikke kan rasere våres økonomi. Norge har i dag 8% innvandre, kanskje 4% er av den uproduktive sorten, altså de som kom igjennom asylinstuttet og familiegjenforening. 4% klarer ikke å påvirke økonomien enda, men når de blir flere vil de legge en større belastning på økonomien. Hvorfor, fordi de fleste ikke er i jobb. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du sier at de fleste er i jobb når du vet godt at det ikke er absolutt ikke sant.

 

Nupe. Norge har 8% med innvandrerbakgrunn, ca 4% av de er ikke-vestlige innvandrere. Halvparten av de igjen kan man kalle for uproduktive innvandrere fordi i gjennomsnitt er halvparten de ikke-vestlige innvandrere sysselsatt (det er bare se på sysselsetting statistikken og du finner fort ut at de i gjennomsnitt har en sysselsetting på over 50%) , noe som bringer oss på et sted mellom 1-2% av den totale befolkningen. Sammenligner vi dette med hvor mange norske pensjonister er i dette landet, i tillegg til de nordmenn som lever på andre trygdordninger, pluss den høye eldrebølgen som venter oss, samt det høye sykefraværet blant nordmenn, så er det helt klart hvor den reelle trusselen ligger for fremtiden. Konsentrer vi oss kun om innvandrere så glemmer vi fort hvor den reelle trusselen ligger, dermed kan dette gå virkelig ille.

 

 

 

Bra at du dro opp meg, fordi jeg dro som lykkejeger. Det er ikke noe galt i det, men da skal New Zealand kunne stille krav til meg. Hvis de ikke synes jeg er god nok for landet deres så kan de nekte meg å få oppholdstillatelse.

 

Jeg har alltid sagt at vi skal stille krav til de som kommer til Norge. Finn en plass der jeg har påstått at vi ikke skal stille krav til disse? Nok en skivebom fra din side.

 

 

Hvis jeg dermed skulle flykte fra Norge, så ville jeg ha flyktet til Sverige.

 

Riktig, men du vil ikke til Russland. Dette bare bekrefter mine påstander at vi søker oss dit der vi har beste forutsetninger til å lykkes. Takk for at du bekrefter mine påstander.

 

 

 

Så jo er man en flyktning så drar man til nabolandet og man drar hjem igjen når urolighetene er over.

 

Nei, du drar der du kan få det best i mellomtiden. Og mange tusen flyktninger har allerede returnert tilbake til hjemmelandet fra Norge på frivillig basis. Jeg personlig kjenner mange av de.

 

 

Nei, blandt de vi tar inn som asylsøkere ligger den rundt 45%. Det er ikke bare somaliere og irakere som sliter under 50%, f.eks. Afganistan og Marokko. Her er de virkelige tallene.

 

Nordmenn: 71%

Afghanistan: 45.7%

Irak: 42.5%

Iran: 56.8%

Marokko: 46.9%

Pakistan: 46.5%

Somalia: 31.5%

Tyrkia: 52.9%

 

Feil. Her tallene for 2009:

 

Hele befolkningen: 69,7%

Innvandrere fra Norden: 61,7%

Øst-Europa: 61,0%

Asia: 53,9%

Afrika: 45,3%

Sør- og Mellom-Amerika: 62,8

 

http://www.ssb.no/innvregsys/tab-2010-06-22-01.html

 

I gjennomsnitt utgjør dette over 50% u sysselsetting for ikke-vestlige innvandrer, og godt over 60% tatt alle innvandrere i betraktning. Var det noe mer du lurte på?

 

Det lave sysselsettingsnivået i den afrikanske, og til dels den asiatiske, gruppen må blant annet ses i sammenheng med at en større andel av disse innvandrerne er flyktninger med kortere botid i Norge. Mange av flyktningene og deres familiegjenforente er beskjeftiget med introduksjonsordninger de første par årene de er bosatt i Norge og er dermed utenfor arbeidsstyrken. Av den grunn har botiden i Norge større betydning for sysselsettingsnivået i disse gruppene enn den har for dem fra EØS-landene, der mange er arbeidsinnvandrere og er i jobb kort tid etter ankomsten. Men også andre faktorer enn botid innvirker på sysselsettingsnivået i noen grupper. Blant innvandrere fra enkelte land i Asia og Afrika er sysselsettingsnivået blant kvinner generelt svært lavt i forhold til mennene, noe som trekker gjennomsnittet langt ned i disse gruppene. Dette gjelder både etablerte grupper, som de fra Pakistan og Tyrkia, og innvandrere med kortere botid bak seg i Norge, som dem fra Afghanistan, Somalia og Irak.

 

 

Du ignorerte det jeg skrev, jeg angrep argumentet ditt om at å ta imot masse asylsøkere vil være bra fordi de vil ta jobbene nordmenn ikke vil ha.

 

Ja de vil ta en god del jobber som nordmenn ikke vil ha, hva er problemet? Det er ikke innvandrernes feil at nordmenn ikke vil gjøre enkelte jobber, og er late. Det sier mer om oss nordmenn enn om innvandrere. I tillegg er mange innvandrere mer enn glade å gjøre disse jobber, i sammenligning med hva de hadde i landet de kom fra. Du klarer altså ikke bestemme deg hva du vil. Eneste du ikke vil er flere innvandrere, uansett om de bidrar eller ikke. Det er et faktum.

 

 

Og jeg synes faktisk det er mer effektivt å få landet deres til å bli rikere, enn å ta imot 0.1% til Europa. Du hjelper kaskje 0.1%, men du gir faen i alle de som ikke har råd til å komme hit. Jeg ønsker at alle 100% vil få det bedre, ikke bare et priviligert mindretall.

 

I en perfekt verden så hadde vi klart å hjelpe alle. Men det er Utopia, og du er fullstendig klar over. Men det betyr ikke at vi ikke skal hjelpe noen. Hører du i det hele tatt hvor lite logisk du er når du indirekte sier: ”Så lenge vi ikke kan hjelpe alle så skal vi drite i å hjelpe noen som helst”. Igjen totalt på bærtur.

 

 

Nei, du svarte på hva slags positivte kulturelle koder nordmenn ville få. Og igjen hvis de har mange muslimske venner vil de ikke drikke med dem, men drikke med sine norske venner. F.eks. her er det langt flere som ikke drikker enn i Norge og de fleste jeg kjenner drikker aldri. Betyr det at folk ikke drikker, de som drikker samler seg og blir venner. Det betyr bare segregering, er det positivt også?

 

Du klarer altså ikke ta innover deg at de har positive effekter på det norske samfunnet i det hele tatt.

 

Nei, de vil ikke bare gå over til den norske naboen å drikke, men faktisk ikke drikke i det hele tatt. Dette er vitenskapelig bevist. I de miljøer der norske ungdom vanker med ikke-vestlige innvandrere, spesielt muslimske innvandrere, så er det en klar tendens: de norske ungdommer drikker mindre, eller ikke i det hele tatt, i forhold til miljøer der norsk ungdom ikke er i kontakt med disse innvandrere.

 

 

Hva er så farlig om en kvinne går med bikini på et shoppingsenter. Blir du syk av å se henne? Blir barna dine syke av å se henne? Det eneste problemet er at du bryr deg. Hvis hun føler seg komfortabel å gå med bikini på et shoppingsenter (det er ikke akkuratt vanlig), så ser jeg virkelig ikke problemet. Det er ikke din jobb å bestemme hvordan andre skal kle seg. Har noen lyst til å gå rundt med en hanekam, så skal verken du eller jeg bestemme hvordan de skal kle seg.

 

Alle kan gå kledd som de vil, jeg ønsker ikke å forby noen ting som helst. Men samtidig er det greit at alle besitter noe som heter folkeskikk. Ingen sier at de skal gå med bunad året rundt, men det er heller ikke anstendig å gå nærmest helt avkledd. Det går fint an å gå kledd anstendig ved å vise hud, grensen på uanstendighet går med klær som dekker såvidt det mest nødvendige.

 

Jeg har alltid vært den fremste forsvarer av demokratiske prinsipper, det vet alle de som kjenner meg på dette forumet, og privat. Det fremste demokratiske prinsippet jeg har forsvart, uttalige ganger, er individuell frihet. Dermed ønsker jeg ikke å forby noen ting som helst i forhold til kleskoder. Jeg har heller ikke noe i mot bikini som klesplagg når det benyttes der den skal benyttes, dvs. i riktig sammenheng. Men til tross for at jeg ikke ønsker å forby noen verdens ting i forhold til kleskoder, så betyr det ikke at jeg ikke har lov til å mene noe om disse kleskoder. Kan du ikke respektere det?

 

Det er helt greit å se en voksen kvinne med skjørt og kortarmet bluse. De kan være anstendig kledd for det. Det jeg reagerer er småjenter, helt ned i 12-års alder, med tre kilo sminke i trynet, og klesplagg som dekker kun det mest nødvendig. Hvis jeg skal mene at dette er helt ok, da er jeg på grensen å være pedofil. Jeg ønsker på ingen måte å se så unge jenter halvnaken på gaten, og jeg mener at disse jenter mangler normal oppdragelse og folkeskikk.

 

Men dette henger kanskje med det faktumet at jeg alltid har vært overbeskyttende overfor barn og ungdom. At jeg da skal bli kritisert på bakgrunn av dette, trudde jeg aldri det skulle skje i dette samfunnet, tatt i betrakting hvor mange pedofile som ferdes rundt i Norge. Men, men…det ser ut som samfunnet ikke lenger bryr seg om dette.

 

 

Med slike holdninger så hadde du nok passet bedre inn i et arabisk land. For min del er jeg ikke redd for nakenhet, og ihvertfall ikke nestennakenhet. Jeg mener at folk skal bestemme selv hvordan de skal kle seg. Hvis du har lyst til å kle seg i hvit skjortel sånn at ingen kvinner kan avkle deg med øyne, så er det greit, men ikke press dine konservative meninger på andre. Forstått?

 

Og du skal ikke presse din nakenhet på meg. Jeg er en del av dette samfunnet, jeg også. Det finnes ikke universelle normer og verdier. Verken mine eller dine normer er universelle, dermed må finne en løsning som begge kan være fornøyd med. Forstått?

 

 

 

Jeg vet at du får orgasme når du ser den statistikken, men hvor mange ganger må det nevnes at de færreste kriminelle blir tatt. Det er 965 av de med innvandrerbakgrunn som aldri har blitt tatt. Å aldri ha blitt tatt betyr ikke at man aldri har gjort noe galt.

 

Så når en statistikk ikke går i din favør, så avviser du den med skjulte tall? Men når en statistikk går i din favør så finnes det ikke skjulte tall? I tillegg, i følge deg gjelder disse skjulte tall kun for innvandrere med ikke for etniske nordmenn!

 

 

I tilegg dømmer vi dem ikke som enkeltindivder, men vi sier at det er idiotisk å ta imot masse asylsøkere som vi gjør nå, fordi det fører til høyere kriminalitet, lavere sysselsetting, en svakere økonomi, og større press på staten.

 

Primæroppgaven med å hjelpe disse individer er å gi dem ly og beskyttelse i en vanskelig periode, og ikke få hjelp til økonomisk vekst. Det er vi, og mange andre land i verden, forpliktet til gjennom internasjonale avtaler og konvensjoner. Det internasjonale systemet prøver å fungere humant og medmenneskelig, det er hele poenget. Poenget som du ikke ser, dessverre.

Endret av statsviter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjære herr Statsviter.

 

Stråmann. Jeg har aldri sagt at vi skal ta imot alle krigstraumatiserte mennesker inn til landet, og vi gjør ikke det heller. Det er nettopp det som er poenget. Kan du ingenting annet enn å spre stråmann? Det er det eneste du har gjort hittil.

 

Næh, men du bruker som argument at disse menneskene flykter fra krig, folkemord og lignende, noe som i mange av tilfellene er korrekt, men du ser vel nå i ettertid med alle disse voldtektene av etnisk norske jenter hvor sinnsykt idiotisk det har vært å ha disse hordene med uidentifiserte negre og arabere valsende rundt fritt i samfunnet? Ser du rasismen som rammer norske jenter her? ser du den? hmm? tror du denne type problematikk kommer til å bli løst med mere av det samme tankegang? med økte bevilgninger til asylindustrien?

 

Så nå når du har gått tom for rasjonelle argumenter så angriper du min språkbruk? I ingen tilfeller har jeg snakket meg vekk fra sakens kjerne, det er du som gjør det ved å poste linker til artikler som sier ingen ting mer enn at mennesker uavhengig av tilhørighet gjør dumme ting, og ved å spre stråmann i alle retninger.

 

Hey, jeg prøver bare å være vennlig med å fortelle deg at intellektet ditt skinner igjennom.

 

Og fremdeles benekter man det faktumet, som jeg har presisert så mange ganger før, at det er nettopp dette vi ikke gjør. Masseimmigrasjon finner du i ikke-vestlige land og ikke i ”hvite landene”. Rettere sagt 80% av alle de som er på flykt finner du i disse landene, og ikke i ”hvite landene”. Dermed, og uten noen logisk forklaring, graver du din egen grav med slike påstander gang på gang, og du synker mer og mer i den grava.

 

Velvel, det er litt andre kulturelle "preferanser og variabler" i disse landene det er snakk om, surely you understand.

 

Snakk om å leve i paranoia og angst. Det må være helt forferdelig å leve et slikt liv basert på konspirasjoner og paranoia. Da hjelper det ikke heller ikke å si at majoriteten av disse er sysselsatt og betale inn til statskassa antageligvis mer enn det du gjør. Når det gjelder jobben min, som for øvrig ikke består av papirarbeid, så er jeg ikke redd for den, uansett hvordan det ende. I denne kulturen eller i en annen kultur er min utdanning og ansiennitet verd like mye. I tillegg lever ikke jeg i paranoia, dermed har jeg det helt fint.

 

Ja, i fremtiden skal vi leve av skattepengene fra trygda til berikere. Interessant at du tror du er såpass verdifull forresten at du kan omsette deg til å være en ressursperson hvor enn du skulle befinne deg på planeten, det vitner om lite bakkekontakt.

 

Absolutt ikke. Da vet ikke du hva genocid er for noe. Det foregår ikke massedrap over en bestemt etnisk gruppe verken her eller i resten av den såkalte Vesten. Ikke-vestlige innvandrere utgjør ca. 4% av den totale befolkningen her i Norge. Hvis du mener DET er genocid over den hvite rasen så vil jeg anbefale deg at du undersøker deg om du er helt frisk.

 

 

Å virkelig? vet jeg ikke hva et folkemord er?

 

Genocide is the deliberate and systematic destruction, in whole or in part, of an ethnic, racial, religious, or national group..

 

Kan du si meg da hvordan i et land hvor pakistanere plutselig defineres som nordmenn av pressen hvordan den etniske befolkningen skal kunne fortsette å eksistere når all politikk som føres er direkte skadelig for oss som gruppe? alle disse reglene om f.eks rasekvotering som jeg ser at du også støtter. Hvor skal det ende for hvite folk statsviter? det har vel ingenting for deg å si for du hater tydeligvis hvite mennesker overalt på jord, det er iallefall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha pratet litt med deg. Den hvite manns historie har i stor grad blitt forfalsket på en slik måte at han alltid ser ut som en overgriper, på bakgrunn av dette så er det enkelte som tror de kan tillate seg selv alt mulig rart humanstisk dritt på bekostning av vår eksistens. Du er en av dem, jeg anser deg som skadelig for vårt folk, det tankegods du representer er satanistisk.

 

Feil igjen. Det er vitenskapelig bevist at de beste gener oppstår nettopp ved en blanding av forskjellige etniske grupper som lever i forskjellige deler av verden. Disse er mer motstandsdyktige i forhold til blant annet sykdommer. I tillegg er menneskets DNA så si helt lik dvs. 99% av DNA for alle mennesker er helt lik. Vi kan ikke lenger snakke om raser, fordi etter at DNA forskningen har skutt fart i de siste årene så er alle disse raseteoriene blitt forkastet. Det er kun ihuga nazister, og høyre-radikale, som fremdeles tror på sånt piss. Forresten, vi er ikke noe mer utsatt gruppe enn resten av verden. Tvert i mot.

 

Ah, jeg skjønner, du har vel vitenskapelig dokumentasjon da på at denne degenerasjonen du snakker om fører til et høyerestående avkom. Jeg gleder meg til å se hva du produserer denne gangen.

 

Dette gjelder Oslo, i resten av landet er det andre tall. Samtidig er disse innvandrere som har begått disse handlinger i Oslo i majoriteten mennesker uten legitimt opphold i landet. Dvs. de som står bak disse handlinger er asylsøkere som allerede har et utvisningsvedtak, eller mennesker som oppholder seg i Norge ulovlig. På toppen av det hele er disse statistikker meget usikre fordi det skjer en hel del voldtekt som ikke blir anmeldt. De fleste voldtekter skjer der ofret kjenner voldtektsmannen, og ikke såkalte overfallsvoldtekter. Dermed tar vi alle voldtekter til betraktning så får vi andre tall.

 

Ja, for resten av landet så er det andre tall, men det ville ikke forundre meg et sekund om det også der var en hovedvekt på "berikende" voldtektsmenn.

 

Jeg skal fortelle deg hva som skjedde i landene der de hvite var minoritet. I Afrika drev de hvite som minoritet ren minoritetsdiktatur overfor de svarte. De tømte deres lands ressurser, brukte de svarte som slaver, utnyttet deres arbeidskraft, stigmatiserte dem og behandlet dem som dyr, tegnet kart på tvers av etniske- og stammeforskjeller, og forlot. Det samme gjorde de i deler av den arabiske verden. Dette drev de på med helt til de innfødte fikk nok. DET skjedde i landene hvor de hvite var minoritet.

 

Og nå etter mange år med utnytting krever vi at de skal med makt implementere demokrati, bli rasjonelle over natten, industrialisere landet i løpet av kort tid, og akseptere vestlige normer og verdier i løpet av 24 timer. Hvis de ikke gjøre det så blir vi oppgitt, vi kaller dem navn, vi definerer dem som dum og tilbakestående, generalisere dem og betrakter dem som kriminelle. Der har du den hvite rasen i sitt nøtteskall.

 

Dette er den poltisk korrekte versjonen av historien og i følge den historien så er også den hvite mann en inntrenger, utnytter, undertrykker uansett hvor han skulle befinne seg, det hadde vel vært bedre for deg statsviter om den ariske rasen begikk kollektivt selvmord, kanskje dere får den nye verdensordenen deres da? Vi er jo slike forferdelige skapninger vi Europeere som har sluppet inn horder av fremmede mennesker i våre land, huff for noen rasister vi er.

 

Vet du hva som skjedde med den hvite befolkningen på Haiti Statsviter? De ble drept på de mest bestialske måter alle barn og menn, noen av kvinnene ble bevart til bruksområder du sikkert kan forestille deg. Voldtektene i Oslo er en forsmak på dette. Svarte mennesker er større rasister enn hvite noensinne vil bli og det er sannheten. Vår kultur og sivilisasjon er en refleksjon av vårt DNA, den er er ikke ment for å kollapse i et degenerert helvete slik du og dine prøver desperat å få til.

 

NPI.png

Lenke til kommentar

 

Kjære herr Statsviter.

 

Stråmann. Jeg har aldri sagt at vi skal ta imot alle krigstraumatiserte mennesker inn til landet, og vi gjør ikke det heller. Det er nettopp det som er poenget. Kan du ingenting annet enn å spre stråmann? Det er det eneste du har gjort hittil.

 

Næh, men du bruker som argument at disse menneskene flykter fra krig, folkemord og lignende, noe som i mange av tilfellene er korrekt, men du ser vel nå i ettertid med alle disse voldtektene av etnisk norske jenter hvor sinnsykt idiotisk det har vært å ha disse hordene med uidentifiserte negre og arabere valsende rundt fritt i samfunnet? Ser du rasismen som rammer norske jenter her? ser du den? hmm? tror du denne type problematikk kommer til å bli løst med mere av det samme tankegang? med økte bevilgninger til asylindustrien?

 

Så nå når du har gått tom for rasjonelle argumenter så angriper du min språkbruk? I ingen tilfeller har jeg snakket meg vekk fra sakens kjerne, det er du som gjør det ved å poste linker til artikler som sier ingen ting mer enn at mennesker uavhengig av tilhørighet gjør dumme ting, og ved å spre stråmann i alle retninger.

 

Hey, jeg prøver bare å være vennlig med å fortelle deg at intellektet ditt skinner igjennom.

 

Og fremdeles benekter man det faktumet, som jeg har presisert så mange ganger før, at det er nettopp dette vi ikke gjør. Masseimmigrasjon finner du i ikke-vestlige land og ikke i ”hvite landene”. Rettere sagt 80% av alle de som er på flykt finner du i disse landene, og ikke i ”hvite landene”. Dermed, og uten noen logisk forklaring, graver du din egen grav med slike påstander gang på gang, og du synker mer og mer i den grava.

 

Velvel, det er litt andre kulturelle "preferanser og variabler" i disse landene det er snakk om, surely you understand.

 

Snakk om å leve i paranoia og angst. Det må være helt forferdelig å leve et slikt liv basert på konspirasjoner og paranoia. Da hjelper det ikke heller ikke å si at majoriteten av disse er sysselsatt og betale inn til statskassa antageligvis mer enn det du gjør. Når det gjelder jobben min, som for øvrig ikke består av papirarbeid, så er jeg ikke redd for den, uansett hvordan det ende. I denne kulturen eller i en annen kultur er min utdanning og ansiennitet verd like mye. I tillegg lever ikke jeg i paranoia, dermed har jeg det helt fint.

 

Ja, i fremtiden skal vi leve av skattepengene fra trygda til berikere. Interessant at du tror du er såpass verdifull forresten at du kan omsette deg til å være en ressursperson hvor enn du skulle befinne deg på planeten, det vitner om lite bakkekontakt.

 

Absolutt ikke. Da vet ikke du hva genocid er for noe. Det foregår ikke massedrap over en bestemt etnisk gruppe verken her eller i resten av den såkalte Vesten. Ikke-vestlige innvandrere utgjør ca. 4% av den totale befolkningen her i Norge. Hvis du mener DET er genocid over den hvite rasen så vil jeg anbefale deg at du undersøker deg om du er helt frisk.

 

 

Å virkelig? vet jeg ikke hva et folkemord er?

 

Genocide is the deliberate and systematic destruction, in whole or in part, of an ethnic, racial, religious, or national group..

 

Kan du si meg da hvordan i et land hvor pakistanere plutselig defineres som nordmenn av pressen hvordan den etniske befolkningen skal kunne fortsette å eksistere når all politikk som føres er direkte skadelig for oss som gruppe? alle disse reglene om f.eks rasekvotering som jeg ser at du også støtter. Hvor skal det ende for hvite folk statsviter? det har vel ingenting for deg å si for du hater tydeligvis hvite mennesker overalt på jord, det er iallefall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha pratet litt med deg. Den hvite manns historie har i stor grad blitt forfalsket på en slik måte at han alltid ser ut som en overgriper, på bakgrunn av dette så er det enkelte som tror de kan tillate seg selv alt mulig rart humanstisk dritt på bekostning av vår eksistens. Du er en av dem, jeg anser deg som skadelig for vårt folk, det tankegods du representer er satanistisk.

 

Feil igjen. Det er vitenskapelig bevist at de beste gener oppstår nettopp ved en blanding av forskjellige etniske grupper som lever i forskjellige deler av verden. Disse er mer motstandsdyktige i forhold til blant annet sykdommer. I tillegg er menneskets DNA så si helt lik dvs. 99% av DNA for alle mennesker er helt lik. Vi kan ikke lenger snakke om raser, fordi etter at DNA forskningen har skutt fart i de siste årene så er alle disse raseteoriene blitt forkastet. Det er kun ihuga nazister, og høyre-radikale, som fremdeles tror på sånt piss. Forresten, vi er ikke noe mer utsatt gruppe enn resten av verden. Tvert i mot.

 

Ah, jeg skjønner, du har vel vitenskapelig dokumentasjon da på at denne degenerasjonen du snakker om fører til et høyerestående avkom. Jeg gleder meg til å se hva du produserer denne gangen.

 

Dette gjelder Oslo, i resten av landet er det andre tall. Samtidig er disse innvandrere som har begått disse handlinger i Oslo i majoriteten mennesker uten legitimt opphold i landet. Dvs. de som står bak disse handlinger er asylsøkere som allerede har et utvisningsvedtak, eller mennesker som oppholder seg i Norge ulovlig. På toppen av det hele er disse statistikker meget usikre fordi det skjer en hel del voldtekt som ikke blir anmeldt. De fleste voldtekter skjer der ofret kjenner voldtektsmannen, og ikke såkalte overfallsvoldtekter. Dermed tar vi alle voldtekter til betraktning så får vi andre tall.

 

Ja, for resten av landet så er det andre tall, men det ville ikke forundre meg et sekund om det også der var en hovedvekt på "berikende" voldtektsmenn.

 

Jeg skal fortelle deg hva som skjedde i landene der de hvite var minoritet. I Afrika drev de hvite som minoritet ren minoritetsdiktatur overfor de svarte. De tømte deres lands ressurser, brukte de svarte som slaver, utnyttet deres arbeidskraft, stigmatiserte dem og behandlet dem som dyr, tegnet kart på tvers av etniske- og stammeforskjeller, og forlot. Det samme gjorde de i deler av den arabiske verden. Dette drev de på med helt til de innfødte fikk nok. DET skjedde i landene hvor de hvite var minoritet.

 

Og nå etter mange år med utnytting krever vi at de skal med makt implementere demokrati, bli rasjonelle over natten, industrialisere landet i løpet av kort tid, og akseptere vestlige normer og verdier i løpet av 24 timer. Hvis de ikke gjøre det så blir vi oppgitt, vi kaller dem navn, vi definerer dem som dum og tilbakestående, generalisere dem og betrakter dem som kriminelle. Der har du den hvite rasen i sitt nøtteskall.

 

Dette er den poltisk korrekte versjonen av historien og i følge den historien så er også den hvite mann en inntrenger, utnytter, undertrykker uansett hvor han skulle befinne seg, det hadde vel vært bedre for deg statsviter om den ariske rasen begikk kollektivt selvmord, kanskje dere får den nye verdensordenen deres da? Vi er jo slike forferdelige skapninger vi Europeere som har sluppet inn horder av fremmede mennesker i våre land, huff for noen rasister vi er.

 

Vet du hva som skjedde med den hvite befolkningen på Haiti Statsviter? De ble drept på de mest bestialske måter alle barn og menn, noen av kvinnene ble bevart til bruksområder du sikkert kan forestille deg. Voldtektene i Oslo er en forsmak på dette. Svarte mennesker er større rasister enn hvite noensinne vil bli og det er sannheten. Vår kultur og sivilisasjon er en refleksjon av vårt DNA, den er er ikke ment for å kollapse i et degenerert helvete slik du og dine prøver desperat å få til.

 

NPI.png

 

Skulle gjerne sett kildene på det alle disse påstandene dine spesielt det bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg anmoder alle som deltar i debatten å linke til kildene sine i bunn av innleggene.

Dette gjør det enklere for alle å verifisere innholdet som kommer for en dag.

Kildehenvisninger fungerer også som en ressurs i en bredere sammenheng.

Det er vel i alles interesse å ha så korrekt informasjon som mulig?

Lenke til kommentar

Kjære herr Statsviter.

 

 

Vet du hva som skjedde med den hvite befolkningen på Haiti Statsviter? De ble drept på de mest bestialske måter alle barn og menn, noen av kvinnene ble bevart til bruksområder du sikkert kan forestille deg. Voldtektene i Oslo er en forsmak på dette. Svarte mennesker er større rasister enn hvite noensinne vil bli og det er sannheten. Vår kultur og sivilisasjon er en refleksjon av vårt DNA, den er er ikke ment for å kollapse i et degenerert helvete slik du og dine prøver desperat å få til.

 

 

 

Rasisme eksistere i alle samfunn og i alle raser, det er vitenskapelig bevist. At noe raser er stoerre rasister enn andre kan man ikke si, det er kulturens syn om rasisme som gjelder ikke rasen selv. Det er rasist aa paastaa noe annet. Barn er ikke foedt som rasister, tvert imot, det er noe man laerer av samfunnet selv.

 

Det er den som er taapelig og rasist hvis man hevder at bare paa grunn av rasen som holder makt at samfunn ville kollapse i degenert helvete. Kanskje du ikke har merket at USA ikke har kollapset mens Obama holder makten, eller at innvandrer til USA har vunnet 1/3 av alle amerikanske nobel priser, mange av dem fra ikke vestlige kulturer.

 

Du har det rett paa en maate, et samfunn som akseptere innvandrer som ikke aksepterer at innvandrerne endrer dette samfunn eller ikkke aksepterer dem som full borgere skaper store konflikt og problemer for alle. I USA har innvandring foerte til et bedre samfunn ikke verre men amerikaner for det meste akseptere at samfunn forandrer bestandig og saa lenge du har borgerskap blir du kallt "pakistanske amerikaner" hvis du er fra pakistan.

 

Naa leser du mye om uro i USA om innvandring i Arizona f. eks. men det er ikke "innvandring" som blir diskutert men "ulovlig innvandring" som diskuteres. Uten innvandring og blanding av kulturer ville USA ikke har blitt den mest innovativ, kreativ rik land som den er, eller en som har hva som i europa ville bli utenkelig, en leder med svart hud og muslimsk etternavn.

 

Jeg har merket at europeerne er meget glad i hn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kjære herr Statsviter.

 

Stråmann. Jeg har aldri sagt at vi skal ta imot alle krigstraumatiserte mennesker inn til landet, og vi gjør ikke det heller. Det er nettopp det som er poenget. Kan du ingenting annet enn å spre stråmann? Det er det eneste du har gjort hittil.

 

Næh, men du bruker som argument at disse menneskene flykter fra krig, folkemord og lignende, noe som i mange av tilfellene er korrekt, men du ser vel nå i ettertid med alle disse voldtektene av etnisk norske jenter hvor sinnsykt idiotisk det har vært å ha disse hordene med uidentifiserte negre og arabere valsende rundt fritt i samfunnet? Ser du rasismen som rammer norske jenter her? ser du den? hmm? tror du denne type problematikk kommer til å bli løst med mere av det samme tankegang? med økte bevilgninger til asylindustrien?

 

Så nå når du har gått tom for rasjonelle argumenter så angriper du min språkbruk? I ingen tilfeller har jeg snakket meg vekk fra sakens kjerne, det er du som gjør det ved å poste linker til artikler som sier ingen ting mer enn at mennesker uavhengig av tilhørighet gjør dumme ting, og ved å spre stråmann i alle retninger.

 

Hey, jeg prøver bare å være vennlig med å fortelle deg at intellektet ditt skinner igjennom.

 

Og fremdeles benekter man det faktumet, som jeg har presisert så mange ganger før, at det er nettopp dette vi ikke gjør. Masseimmigrasjon finner du i ikke-vestlige land og ikke i ”hvite landene”. Rettere sagt 80% av alle de som er på flykt finner du i disse landene, og ikke i ”hvite landene”. Dermed, og uten noen logisk forklaring, graver du din egen grav med slike påstander gang på gang, og du synker mer og mer i den grava.

 

Velvel, det er litt andre kulturelle "preferanser og variabler" i disse landene det er snakk om, surely you understand.

 

Snakk om å leve i paranoia og angst. Det må være helt forferdelig å leve et slikt liv basert på konspirasjoner og paranoia. Da hjelper det ikke heller ikke å si at majoriteten av disse er sysselsatt og betale inn til statskassa antageligvis mer enn det du gjør. Når det gjelder jobben min, som for øvrig ikke består av papirarbeid, så er jeg ikke redd for den, uansett hvordan det ende. I denne kulturen eller i en annen kultur er min utdanning og ansiennitet verd like mye. I tillegg lever ikke jeg i paranoia, dermed har jeg det helt fint.

 

Ja, i fremtiden skal vi leve av skattepengene fra trygda til berikere. Interessant at du tror du er såpass verdifull forresten at du kan omsette deg til å være en ressursperson hvor enn du skulle befinne deg på planeten, det vitner om lite bakkekontakt.

 

Absolutt ikke. Da vet ikke du hva genocid er for noe. Det foregår ikke massedrap over en bestemt etnisk gruppe verken her eller i resten av den såkalte Vesten. Ikke-vestlige innvandrere utgjør ca. 4% av den totale befolkningen her i Norge. Hvis du mener DET er genocid over den hvite rasen så vil jeg anbefale deg at du undersøker deg om du er helt frisk.

 

 

Å virkelig? vet jeg ikke hva et folkemord er?

 

Genocide is the deliberate and systematic destruction, in whole or in part, of an ethnic, racial, religious, or national group..

 

Kan du si meg da hvordan i et land hvor pakistanere plutselig defineres som nordmenn av pressen hvordan den etniske befolkningen skal kunne fortsette å eksistere når all politikk som føres er direkte skadelig for oss som gruppe? alle disse reglene om f.eks rasekvotering som jeg ser at du også støtter. Hvor skal det ende for hvite folk statsviter? det har vel ingenting for deg å si for du hater tydeligvis hvite mennesker overalt på jord, det er iallefall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha pratet litt med deg. Den hvite manns historie har i stor grad blitt forfalsket på en slik måte at han alltid ser ut som en overgriper, på bakgrunn av dette så er det enkelte som tror de kan tillate seg selv alt mulig rart humanstisk dritt på bekostning av vår eksistens. Du er en av dem, jeg anser deg som skadelig for vårt folk, det tankegods du representer er satanistisk.

 

Feil igjen. Det er vitenskapelig bevist at de beste gener oppstår nettopp ved en blanding av forskjellige etniske grupper som lever i forskjellige deler av verden. Disse er mer motstandsdyktige i forhold til blant annet sykdommer. I tillegg er menneskets DNA så si helt lik dvs. 99% av DNA for alle mennesker er helt lik. Vi kan ikke lenger snakke om raser, fordi etter at DNA forskningen har skutt fart i de siste årene så er alle disse raseteoriene blitt forkastet. Det er kun ihuga nazister, og høyre-radikale, som fremdeles tror på sånt piss. Forresten, vi er ikke noe mer utsatt gruppe enn resten av verden. Tvert i mot.

 

Ah, jeg skjønner, du har vel vitenskapelig dokumentasjon da på at denne degenerasjonen du snakker om fører til et høyerestående avkom. Jeg gleder meg til å se hva du produserer denne gangen.

 

Dette gjelder Oslo, i resten av landet er det andre tall. Samtidig er disse innvandrere som har begått disse handlinger i Oslo i majoriteten mennesker uten legitimt opphold i landet. Dvs. de som står bak disse handlinger er asylsøkere som allerede har et utvisningsvedtak, eller mennesker som oppholder seg i Norge ulovlig. På toppen av det hele er disse statistikker meget usikre fordi det skjer en hel del voldtekt som ikke blir anmeldt. De fleste voldtekter skjer der ofret kjenner voldtektsmannen, og ikke såkalte overfallsvoldtekter. Dermed tar vi alle voldtekter til betraktning så får vi andre tall.

 

Ja, for resten av landet så er det andre tall, men det ville ikke forundre meg et sekund om det også der var en hovedvekt på "berikende" voldtektsmenn.

 

Jeg skal fortelle deg hva som skjedde i landene der de hvite var minoritet. I Afrika drev de hvite som minoritet ren minoritetsdiktatur overfor de svarte. De tømte deres lands ressurser, brukte de svarte som slaver, utnyttet deres arbeidskraft, stigmatiserte dem og behandlet dem som dyr, tegnet kart på tvers av etniske- og stammeforskjeller, og forlot. Det samme gjorde de i deler av den arabiske verden. Dette drev de på med helt til de innfødte fikk nok. DET skjedde i landene hvor de hvite var minoritet.

 

Og nå etter mange år med utnytting krever vi at de skal med makt implementere demokrati, bli rasjonelle over natten, industrialisere landet i løpet av kort tid, og akseptere vestlige normer og verdier i løpet av 24 timer. Hvis de ikke gjøre det så blir vi oppgitt, vi kaller dem navn, vi definerer dem som dum og tilbakestående, generalisere dem og betrakter dem som kriminelle. Der har du den hvite rasen i sitt nøtteskall.

 

Dette er den poltisk korrekte versjonen av historien og i følge den historien så er også den hvite mann en inntrenger, utnytter, undertrykker uansett hvor han skulle befinne seg, det hadde vel vært bedre for deg statsviter om den ariske rasen begikk kollektivt selvmord, kanskje dere får den nye verdensordenen deres da? Vi er jo slike forferdelige skapninger vi Europeere som har sluppet inn horder av fremmede mennesker i våre land, huff for noen rasister vi er.

 

Vet du hva som skjedde med den hvite befolkningen på Haiti Statsviter? De ble drept på de mest bestialske måter alle barn og menn, noen av kvinnene ble bevart til bruksområder du sikkert kan forestille deg. Voldtektene i Oslo er en forsmak på dette. Svarte mennesker er større rasister enn hvite noensinne vil bli og det er sannheten. Vår kultur og sivilisasjon er en refleksjon av vårt DNA, den er er ikke ment for å kollapse i et degenerert helvete slik du og dine prøver desperat å få til.

 

NPI.png

 

Skulle gjerne sett kildene på det alle disse påstandene dine spesielt det bildet.

http://www.theoccidentalobserver.net/authors/Connelly-White-Decline.html

Lenke til kommentar

Kjære herr Statsviter.

 

 

Vet du hva som skjedde med den hvite befolkningen på Haiti Statsviter? De ble drept på de mest bestialske måter alle barn og menn, noen av kvinnene ble bevart til bruksområder du sikkert kan forestille deg. Voldtektene i Oslo er en forsmak på dette. Svarte mennesker er større rasister enn hvite noensinne vil bli og det er sannheten. Vår kultur og sivilisasjon er en refleksjon av vårt DNA, den er er ikke ment for å kollapse i et degenerert helvete slik du og dine prøver desperat å få til.

 

 

 

Rasisme eksistere i alle samfunn og i alle raser, det er vitenskapelig bevist. At noe raser er stoerre rasister enn andre kan man ikke si, det er kulturens syn om rasisme som gjelder ikke rasen selv. Det er rasist aa paastaa noe annet. Barn er ikke foedt som rasister, tvert imot, det er noe man laerer av samfunnet selv.

 

Det er den som er taapelig og rasist hvis man hevder at bare paa grunn av rasen som holder makt at samfunn ville kollapse i degenert helvete. Kanskje du ikke har merket at USA ikke har kollapset mens Obama holder makten, eller at innvandrer til USA har vunnet 1/3 av alle amerikanske nobel priser, mange av dem fra ikke vestlige kulturer.

 

Du har det rett paa en maate, et samfunn som akseptere innvandrer som ikke aksepterer at innvandrerne endrer dette samfunn eller ikkke aksepterer dem som full borgere skaper store konflikt og problemer for alle. I USA har innvandring foerte til et bedre samfunn ikke verre men amerikaner for det meste akseptere at samfunn forandrer bestandig og saa lenge du har borgerskap blir du kallt "pakistanske amerikaner" hvis du er fra pakistan.

 

Naa leser du mye om uro i USA om innvandring i Arizona f. eks. men det er ikke "innvandring" som blir diskutert men "ulovlig innvandring" som diskuteres. Uten innvandring og blanding av kulturer ville USA ikke har blitt den mest innovativ, kreativ rik land som den er, eller en som har hva som i europa ville bli utenkelig, en leder med svart hud og muslimsk etternavn.

 

Jeg har merket at europeerne er meget glad i hn.

Det er europeere som har formet amerikansk kultur. Det er europeere som har gjort amerika stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er meget glad i hn.

Det er europeere som har formet amerikansk kultur. Det er europeere som har gjort amerika stort.

 

Uten bidragelsene fra ikke-europeiske amerikaner ville USA og vesten generellt ha blitt en ganske mindreverdig stat, saerlig idag. Silicon Valley og data revolusjon bare for en liten eksempel.

 

Who built the pyramids in Egypt or central america while europeans were cavemen? Genetically inferior arabs or native americans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjære herr Statsviter.

 

 

Vet du hva som skjedde med den hvite befolkningen på Haiti Statsviter? De ble drept på de mest bestialske måter alle barn og menn, noen av kvinnene ble bevart til bruksområder du sikkert kan forestille deg. Voldtektene i Oslo er en forsmak på dette. Svarte mennesker er større rasister enn hvite noensinne vil bli og det er sannheten. Vår kultur og sivilisasjon er en refleksjon av vårt DNA, den er er ikke ment for å kollapse i et degenerert helvete slik du og dine prøver desperat å få til.

 

 

 

Rasisme eksistere i alle samfunn og i alle raser, det er vitenskapelig bevist. At noe raser er stoerre rasister enn andre kan man ikke si, det er kulturens syn om rasisme som gjelder ikke rasen selv. Det er rasist aa paastaa noe annet. Barn er ikke foedt som rasister, tvert imot, det er noe man laerer av samfunnet selv.

 

Det er den som er taapelig og rasist hvis man hevder at bare paa grunn av rasen som holder makt at samfunn ville kollapse i degenert helvete. Kanskje du ikke har merket at USA ikke har kollapset mens Obama holder makten, eller at innvandrer til USA har vunnet 1/3 av alle amerikanske nobel priser, mange av dem fra ikke vestlige kulturer.

 

Du har det rett paa en maate, et samfunn som akseptere innvandrer som ikke aksepterer at innvandrerne endrer dette samfunn eller ikkke aksepterer dem som full borgere skaper store konflikt og problemer for alle. I USA har innvandring foerte til et bedre samfunn ikke verre men amerikaner for det meste akseptere at samfunn forandrer bestandig og saa lenge du har borgerskap blir du kallt "pakistanske amerikaner" hvis du er fra pakistan.

 

Naa leser du mye om uro i USA om innvandring i Arizona f. eks. men det er ikke "innvandring" som blir diskutert men "ulovlig innvandring" som diskuteres. Uten innvandring og blanding av kulturer ville USA ikke har blitt den mest innovativ, kreativ rik land som den er, eller en som har hva som i europa ville bli utenkelig, en leder med svart hud og muslimsk etternavn.

 

Jeg har merket at europeerne er meget glad i hn.

Men USA har en helt annen innvandring enn Norge. I USA er det ekstremt vasnskelig å komme inn og du kommer bare inn om du er ekstremt inteligent/kjent eller har familie. Det er sannsynligvis for vanskelig å komme inn, men mange ønsker å komme inn uansett. Dette betyr at innvandring tl USA bidrar.

 

I Norge tar man inn fordi folk som Statsviter synes synd på innvandrene og tror man kan redde verden med å ta inn 0.1% til Europa. Det har absolutt ingenting med hva som er bra for Norge. En slik innvandring vil ikke fungere så godt i USA heller.

 

Tenk på svarte i USA. De er en gruppe som er lettere å integrere enn de som blir tatt inn i Europa, fordi de er kristne og de henger ofte rundt andre grupper og de har også en høyere sysselsettingsrate. Men forsatt så kan du se hvor det dårlig det kan gå, f.eks. i Detroit. Jeg skal love deg at hvis USA hadde 50% svarte istedenfor 10% ville ikke USA ha vært en stormakt lenger. Hvem som landet består av er ekstremt viktig. Ikke bare på grunn av sysselsetting, men også hvem de stemmer inn.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det var ikke dine tall, fordi du refererte til tallet 1,8 for etnisk danske kvinner noe som er feil. Det riktige tallet er 1,9 for etnisk danske kvinner og 1,6 for ikke-vestlige kvinner. Dermed forblir poenget mitt det samme, de etnisk danske kvinner føder flest barn, noe som fremgår i denne kilden.

 

http://www.dagbladet.no/2010/07/26/nyheter/barn/familie/helse/oppvekst/12706393/

Jeg vet at du liker å ignorere argumentene du ikke liker, men du kommer deg ikke unna av at jeg har allerede gitt deg kilder fra SSB danmark som viser at muslimske familier får rundt 2.8 barn per familie. Bestrider du dette?

 

Absolutt ikke. Du kan på ingen måte bevise vitenskapelig at deres fertilitetsrate kommer til å øke. Det er ren spekulasjon fra din side, og ikke vitenskapelig fakta. I tillegg er ikke fødselsraten til ikke-vestlige innvandrere høy, tvert i mot, det er de etnisk danske kvinner som har den høyeste fødselsraten.

Beklager, men 2.8 er ganske høyt. For å si det på en annen måte det er vitenskapelig fakta at fertiltetsratene kommer til å øke om andre faktorer holdes konstant.

 

Venstre ønsker ikke å ta i mot masse asylsøkere, da må du nok lese Venstres program. De støtter asylinstituttet, dvs. de ønsker å gi oppholdet til de som virkelig trenger det. I stor grad er det snakket om flyktninger, og mennesker som oppfyller de internasjonale krav. Og det er det samme som jeg har påstått hele tiden. Dermed skivebom igjen.

Så det du egentlig sier er at du ønsker restriksjoner på samme måte som Venstre hevder at de ønsker restriksjoner. Jeg har lest Venstres program og jeg fant ikke en eneste effektiv restriksjon. Kan du nevne noen restriksjoner Venstre har, som faktisk vil redusere asylinnvandringen? Derimot er programmet deres fylt opp med liberaliseringstiltak.

 

Så du er egentlig for masseinnvandring av asylsøkere.

 

Det bor rundt 100.000 mennesker i dette landet som har, eller har hatt, flyktningstatus, dermed er det helt naturlig at vi snakker om disse. Jeg har allerede forklart meget godt hva jeg syns om andre innvandrere, og jeg akter ikke å gjenta meg selv.

Det blir ikke 100K flyktninger av å ta imot 1250 i året. Da tar de sikkert med masse asylsøkere i de beregningene. Virkelig antall flyktninger Norge tar imot fra FN er 1250 per år.

 

 

Nupe. Norge har 8% med innvandrerbakgrunn, ca 4% av de er ikke-vestlige innvandrere. Halvparten av de igjen kan man kalle for uproduktive innvandrere fordi i gjennomsnitt er halvparten de ikke-vestlige innvandrere sysselsatt (det er bare se på sysselsetting statistikken og du finner fort ut at de i gjennomsnitt har en sysselsetting på over 50%) , noe som bringer oss på et sted mellom 1-2% av den totale befolkningen. Sammenligner vi dette med hvor mange norske pensjonister er i dette landet, i tillegg til de nordmenn som lever på andre trygdordninger, pluss den høye eldrebølgen som venter oss, samt det høye sykefraværet blant nordmenn, så er det helt klart hvor den reelle trusselen ligger for fremtiden. Konsentrer vi oss kun om innvandrere så glemmer vi fort hvor den reelle trusselen ligger, dermed kan dette gå virkelig ille.

Det går ann å tenke litt lengre enn de neste 10 årene. Det er nå 4% og 2% som ikke jobber. Men i 2030 vil det kanskje være 10% av dem. Da vil det være 5% som ikke jobber, men det stopper ikke der. På grunn av høyere fertilitet og forsatt innvandring blir det kanskje 15-20% i 2050. Da er det 7.5-10% som ikke jobber. Og de som jobber er ofte i yrker som tjener mindre. Dette er like ille som eldrebølgen. Men eldrebølgen stopper i 2050, det gjør ikke innvandringen.

 

Når du da legger sammen innvandringen og eldrebøgen så forstår du at det ikke er det beste sjakktrekket. Eldrebølgen sammen med dårligere holdninger blandt nordmenn holder, så du trenger ikke å skape enda et problem.

 

 

Jeg har alltid sagt at vi skal stille krav til de som kommer til Norge. Finn en plass der jeg har påstått at vi ikke skal stille krav til disse? Nok en skivebom fra din side.

Jo, det har du. Du ville reagert kraftig på å kvalitetsteste asylsøkerene som kom til Norge. F.eks. asylsøkerene kunne ha vært langt mer produktivte hvis man testet norskkunnskapene, hadde en prøve om norsk historie og kultur, hadde et formelt intervju for å sjekke hvor godt de integrerte seg og sjekket at de var sysselsatt og hadde en inntekt.

 

 

Riktig, men du vil ikke til Russland. Dette bare bekrefter mine påstander at vi søker oss dit der vi har beste forutsetninger til å lykkes. Takk for at du bekrefter mine påstander.

Hvorfor skal jeg dra til Russland, Sverige er langt nærmere. Hadde jeg bodd i hvitrussland hadde jeg kanskje flyktet til Russland. Men jeg ville ikke flyktet til New Zeland, og du vet godt at jeg ikke liker Sverige spesielt godt.

 

Nei, du drar der du kan få det best i mellomtiden. Og mange tusen flyktninger har allerede returnert tilbake til hjemmelandet fra Norge på frivillig basis. Jeg personlig kjenner mange av de.

Det er fordi de ikke får oppholdstillatelse og drar heller ut frivilig enn å bli kastet ut.

 

 

Feil. Her tallene for 2009:

 

Hele befolkningen: 69,7%

Innvandrere fra Norden: 61,7%

Øst-Europa: 61,0%

Asia: 53,9%

Afrika: 45,3%

Sør- og Mellom-Amerika: 62,8

 

Tallene mine er ikke feil, fordi du ikke liker dem. Dine tall viser kontinenter og de viser godt det vi snakker om. De fleste som kommer fra Afrika er asylsøkere. Noen av de som kommer fra Asia er produktive innvandre. Når man justerer for dem faller Asia under 50%. Det er en ekstremt lav sysselsettingsrate. Forklar hvorfor sysselsetting er en positiv effekt av asylinnvandring.

 

Og det at de er nye til landet er helt feil. SSB viser at selv de som har vært i Norge i over 7 år har forsatt en veldig lav sysselsetingsrate. Faktisk faller den for flere grupper og utenom Iranere så flater den ut.

 

Ja de vil ta en god del jobber som nordmenn ikke vil ha, hva er problemet? Det er ikke innvandrernes feil at nordmenn ikke vil gjøre enkelte jobber, og er late. Det sier mer om oss nordmenn enn om innvandrere. I tillegg er mange innvandrere mer enn glade å gjøre disse jobber, i sammenligning med hva de hadde i landet de kom fra. Du klarer altså ikke bestemme deg hva du vil. Eneste du ikke vil er flere innvandrere, uansett om de bidrar eller ikke. Det er et faktum.

Først ignorerer du det jeg skriver, og så later du som jeg ikke har skrevet det. Så uærlig.

 

Hvis du hadde vært litt mer ærlig ville du ha sett at jeg skrev "Hvis innvandrene ikke kom til Norge, så ville enten lønningene til de yrkene gått opp til nordmenn faktisk tok jobbene, fordi det er tross alt yrker du trenger null utdannelse til å utføre. Jeg ser ikke hva som er negativt med det. Eller så ville nordmenn ha tatt jobbene, fordi det at innvandre tok jobbene på 70-tallet var sannsynligvis hva som gjorde dem lavstatus."

 

 

I en perfekt verden så hadde vi klart å hjelpe alle. Men det er Utopia, og du er fullstendig klar over. Men det betyr ikke at vi ikke skal hjelpe noen. Hører du i det hele tatt hvor lite logisk du er når du indirekte sier: ”Så lenge vi ikke kan hjelpe alle så skal vi drite i å hjelpe noen som helst”. Igjen totalt på bærtur.

Så du mener at folk i fattige land er dømt til å bli fattige. Hvis du f.eks. fjerner tollmurene i Norge vil du hjelpe langt flere enn du noensinne kunne hjelpe med å ta imot asylsøkere. Men du ser ikke dem du hjelper, så dermed er det ikke snilistisk og dermed støtter du det ikke.

 

Og spørsmålet er ikke om å hjelpe noen, eller å hjelpe ingen. Spørsmålet er om du skal hjelpe 10 personer du ikke ser eller en person du ser. Du har svart tidligere at du vil heller drepe 10 personer du ikke ser enn en person du ser. Jeg vil heller hjelpe 10 personer jeg ikke ser.

 

 

 

Nei, de vil ikke bare gå over til den norske naboen å drikke, men faktisk ikke drikke i det hele tatt. Dette er vitenskapelig bevist. I de miljøer der norske ungdom vanker med ikke-vestlige innvandrere, spesielt muslimske innvandrere, så er det en klar tendens: de norske ungdommer drikker mindre, eller ikke i det hele tatt, i forhold til miljøer der norsk ungdom ikke er i kontakt med disse innvandrere.

Du har ikke tenkt på at ungdom som vanker med innvandre, vanker nettopp med dem fordi de ikke liker å drikke.

 

I Oslo er det bare 10% eller noe som er innvandre og dermed ikke drikker. Her i Auckland er det langt flere (hvertfall blandt unge studenter). Men hva fører det til, jo de som drikker og har det som hobby drikker uansett, men med sine drikkevenner. Og ingenting er vitenskapelig bevist, lær deg vitenskap. Men jeg vil gjerne se kildene dine.

 

Alle kan gå kledd som de vil, men alle kan også besitte noe som heter folkeskikk. Ingen sier at de skal gå med bunad året rundt, men det er heller ikke anstendig å gå nærmest helt avkledd. Det går fint an å gå kledd anstendig ved å vise hud, grensen på uanstendighet går med klær som dekker såvidt det mest nødvendige. At du liker å se nakne damer så får du gjøre det med din partner i private omstendigheter. Jeg, og mange med meg, har ikke lyst å se partneren din halvnaken. Jeg er gift familiemann med unger, og ikke en fjortiss som er opptatt av andre sine damer slik som du. Kan du ikke respektere det?

Så du bestemmer hva som er folkeskikk, eller kanskje ikke? Og du snur det helt rundt. Det er ikke som om kvinner blir tvunget til å gå lettkledd. De gjør det selv med sin egen fri vilje. Du derimot ønsker å bestemme hvordan de går kledd. Så det handler ikke om hva jeg har lyst til å se (jeg blir ikke kåt av å se damer i badetøy hvis du tror det), men at det er ikke min eller din jobb å bestemme hvordan andre skal gå kledd.

 

Og du skal ikke presse din nakenhet på meg. Jeg er en del av dette samfunnet, jeg også. Dermed hvorfor skal dine normer gjelde for meg. Forstått?

Det er ingen som presser deg til å være naken, eller halvnaken. Du kan gå i burka hvis du virkelig har lyst. Merkelig nok er du for at folk skal kunne gå i burka, men badedrakt, det er fy,fy.

 

Det jeg sier er at du har ingen rett til å bestemme hvordan andre skal kle seg. Hvis noen kvinner eller menn har lyst til å gå lettkledd har de lov til det. Og jeg ser virkelig ikke hva som er så farlig. Blir barna dine syke om de ser en kvinne i en badedrakt på et kjøpesenter. Får de meslinger om de ser noe sånt. Nei? Så hvorfor putter du barna foran deg, når det egentlig handler om ditt råtne syn om at kvinner skal følge en spesifik kleskode som er selvfølgelig akseptert av deg. Kan du ikke forstå at vi lever i et fritt samfunn og i et fritt samfunn kan man gå kledd som man vil.

 

Så hvis du hater frihetene vi har i den vestlige verden så mye. Hvorfor flytter du ikke til et arabisk land hvor alle er enige med deg om at kvinner som går med for lettkledde klær er horer.

 

Av alle dummer argumenter som du har spydd på dette forumet, så er dette desidert det dummeste. Så når en statistikk ikke går i din favør, så avviser du den med skjulte tall? Men når en statistikk går i din favør så finnes det ikke skjulte tall? I tillegg, i følge deg gjelder disse skjulte tall kun for innvandrere med ikke for etniske nordmenn! Igjen helt patetisk.

Faktisk tallene går i mitt favør. Det er flere innvandre som blir tatt enn nordmenn. Nesten dobbelt så mange og det inkluderer produktive grupper. Altså, asylsøkere er flere ganger mer kriminelle enn nordmenn.

 

Men du later som om 96.5% av innvandre har aldri gjort noe galt. Det er helt feil, fordi de fleste blir ikke tatt. Det er et faktum som du nekter å godta fordi det ikke går med på dine premisser. Det er 96.5% som aldri ha blitt tatt for en kriminell handling, som statviter burde du klare å analysere statistikk.

 

 

Primæroppgaven med å hjelpe disse individer er å gi dem ly og beskyttelse i en vanskelig periode, og ikke få hjelp til økonomisk vekst. Det er vi, og mange andre land i verden, forpliktet til gjennom internasjonale avtaler og konvensjoner. Det internasjonale systemet prøver å fungere humant og medmenneskelig, det er hele poenget. Poenget som du ikke ser, dessverre.

Men det er forsatt 99.9% som ikke kommer til Europa og som blir igjen i de forferdelige landene og har det ille. Hadde vi heller brukt alle de pengene vi bruker på å gi dem ly og beskyttelse for den 0.1%-en så kunne vi ha hjulpet langt flere ved å.

 

1. Åpne opp flyktningleiere med bedre standarer i nabolandene

2. Fjerne tollmurene som gjør det vanskelig for fattige land å handle med vesten, og slutte å subsidiere eksportprodukter

3. Gi dem hjelp til å bygge opp industi.

 

Dette ville ha hjulpet langt flere enn 0.1%.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Kjære herr Statsviter.

 

Stråmann. Jeg har aldri sagt at vi skal ta imot alle krigstraumatiserte mennesker inn til landet, og vi gjør ikke det heller. Det er nettopp det som er poenget. Kan du ingenting annet enn å spre stråmann? Det er det eneste du har gjort hittil.

 

Næh, men du bruker som argument at disse menneskene flykter fra krig, folkemord og lignende, noe som i mange av tilfellene er korrekt, men du ser vel nå i ettertid med alle disse voldtektene av etnisk norske jenter hvor sinnsykt idiotisk det har vært å ha disse hordene med uidentifiserte negre og arabere valsende rundt fritt i samfunnet? Ser du rasismen som rammer norske jenter her? ser du den? hmm? tror du denne type problematikk kommer til å bli løst med mere av det samme tankegang? med økte bevilgninger til asylindustrien?

 

Så nå når du har gått tom for rasjonelle argumenter så angriper du min språkbruk? I ingen tilfeller har jeg snakket meg vekk fra sakens kjerne, det er du som gjør det ved å poste linker til artikler som sier ingen ting mer enn at mennesker uavhengig av tilhørighet gjør dumme ting, og ved å spre stråmann i alle retninger.

 

Hey, jeg prøver bare å være vennlig med å fortelle deg at intellektet ditt skinner igjennom.

 

Og fremdeles benekter man det faktumet, som jeg har presisert så mange ganger før, at det er nettopp dette vi ikke gjør. Masseimmigrasjon finner du i ikke-vestlige land og ikke i ”hvite landene”. Rettere sagt 80% av alle de som er på flykt finner du i disse landene, og ikke i ”hvite landene”. Dermed, og uten noen logisk forklaring, graver du din egen grav med slike påstander gang på gang, og du synker mer og mer i den grava.

 

Velvel, det er litt andre kulturelle "preferanser og variabler" i disse landene det er snakk om, surely you understand.

 

Snakk om å leve i paranoia og angst. Det må være helt forferdelig å leve et slikt liv basert på konspirasjoner og paranoia. Da hjelper det ikke heller ikke å si at majoriteten av disse er sysselsatt og betale inn til statskassa antageligvis mer enn det du gjør. Når det gjelder jobben min, som for øvrig ikke består av papirarbeid, så er jeg ikke redd for den, uansett hvordan det ende. I denne kulturen eller i en annen kultur er min utdanning og ansiennitet verd like mye. I tillegg lever ikke jeg i paranoia, dermed har jeg det helt fint.

 

Ja, i fremtiden skal vi leve av skattepengene fra trygda til berikere. Interessant at du tror du er såpass verdifull forresten at du kan omsette deg til å være en ressursperson hvor enn du skulle befinne deg på planeten, det vitner om lite bakkekontakt.

 

Absolutt ikke. Da vet ikke du hva genocid er for noe. Det foregår ikke massedrap over en bestemt etnisk gruppe verken her eller i resten av den såkalte Vesten. Ikke-vestlige innvandrere utgjør ca. 4% av den totale befolkningen her i Norge. Hvis du mener DET er genocid over den hvite rasen så vil jeg anbefale deg at du undersøker deg om du er helt frisk.

 

 

Å virkelig? vet jeg ikke hva et folkemord er?

 

Genocide is the deliberate and systematic destruction, in whole or in part, of an ethnic, racial, religious, or national group..

 

Kan du si meg da hvordan i et land hvor pakistanere plutselig defineres som nordmenn av pressen hvordan den etniske befolkningen skal kunne fortsette å eksistere når all politikk som føres er direkte skadelig for oss som gruppe? alle disse reglene om f.eks rasekvotering som jeg ser at du også støtter. Hvor skal det ende for hvite folk statsviter? det har vel ingenting for deg å si for du hater tydeligvis hvite mennesker overalt på jord, det er iallefall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha pratet litt med deg. Den hvite manns historie har i stor grad blitt forfalsket på en slik måte at han alltid ser ut som en overgriper, på bakgrunn av dette så er det enkelte som tror de kan tillate seg selv alt mulig rart humanstisk dritt på bekostning av vår eksistens. Du er en av dem, jeg anser deg som skadelig for vårt folk, det tankegods du representer er satanistisk.

 

Feil igjen. Det er vitenskapelig bevist at de beste gener oppstår nettopp ved en blanding av forskjellige etniske grupper som lever i forskjellige deler av verden. Disse er mer motstandsdyktige i forhold til blant annet sykdommer. I tillegg er menneskets DNA så si helt lik dvs. 99% av DNA for alle mennesker er helt lik. Vi kan ikke lenger snakke om raser, fordi etter at DNA forskningen har skutt fart i de siste årene så er alle disse raseteoriene blitt forkastet. Det er kun ihuga nazister, og høyre-radikale, som fremdeles tror på sånt piss. Forresten, vi er ikke noe mer utsatt gruppe enn resten av verden. Tvert i mot.

 

Ah, jeg skjønner, du har vel vitenskapelig dokumentasjon da på at denne degenerasjonen du snakker om fører til et høyerestående avkom. Jeg gleder meg til å se hva du produserer denne gangen.

 

Dette gjelder Oslo, i resten av landet er det andre tall. Samtidig er disse innvandrere som har begått disse handlinger i Oslo i majoriteten mennesker uten legitimt opphold i landet. Dvs. de som står bak disse handlinger er asylsøkere som allerede har et utvisningsvedtak, eller mennesker som oppholder seg i Norge ulovlig. På toppen av det hele er disse statistikker meget usikre fordi det skjer en hel del voldtekt som ikke blir anmeldt. De fleste voldtekter skjer der ofret kjenner voldtektsmannen, og ikke såkalte overfallsvoldtekter. Dermed tar vi alle voldtekter til betraktning så får vi andre tall.

 

Ja, for resten av landet så er det andre tall, men det ville ikke forundre meg et sekund om det også der var en hovedvekt på "berikende" voldtektsmenn.

 

Jeg skal fortelle deg hva som skjedde i landene der de hvite var minoritet. I Afrika drev de hvite som minoritet ren minoritetsdiktatur overfor de svarte. De tømte deres lands ressurser, brukte de svarte som slaver, utnyttet deres arbeidskraft, stigmatiserte dem og behandlet dem som dyr, tegnet kart på tvers av etniske- og stammeforskjeller, og forlot. Det samme gjorde de i deler av den arabiske verden. Dette drev de på med helt til de innfødte fikk nok. DET skjedde i landene hvor de hvite var minoritet.

 

Og nå etter mange år med utnytting krever vi at de skal med makt implementere demokrati, bli rasjonelle over natten, industrialisere landet i løpet av kort tid, og akseptere vestlige normer og verdier i løpet av 24 timer. Hvis de ikke gjøre det så blir vi oppgitt, vi kaller dem navn, vi definerer dem som dum og tilbakestående, generalisere dem og betrakter dem som kriminelle. Der har du den hvite rasen i sitt nøtteskall.

 

Dette er den poltisk korrekte versjonen av historien og i følge den historien så er også den hvite mann en inntrenger, utnytter, undertrykker uansett hvor han skulle befinne seg, det hadde vel vært bedre for deg statsviter om den ariske rasen begikk kollektivt selvmord, kanskje dere får den nye verdensordenen deres da? Vi er jo slike forferdelige skapninger vi Europeere som har sluppet inn horder av fremmede mennesker i våre land, huff for noen rasister vi er.

 

Vet du hva som skjedde med den hvite befolkningen på Haiti Statsviter? De ble drept på de mest bestialske måter alle barn og menn, noen av kvinnene ble bevart til bruksområder du sikkert kan forestille deg. Voldtektene i Oslo er en forsmak på dette. Svarte mennesker er større rasister enn hvite noensinne vil bli og det er sannheten. Vår kultur og sivilisasjon er en refleksjon av vårt DNA, den er er ikke ment for å kollapse i et degenerert helvete slik du og dine prøver desperat å få til.

 

NPI.png

 

Skulle gjerne sett kildene på det alle disse påstandene dine spesielt det bildet.

http://www.theoccidentalobserver.net/authors/Connelly-White-Decline.html

 

Vel, den siden var ikke mye til hjelp. Den sier ingenting om hvor den har fått dataene sine og hvordan disse estimatene er gjort. Så det er vanskelig for meg å stole på om de estimatene er gjort på riktig måte. Etterhvert så viser det seg at siden har også en klar agenda, slik det står her:

The Occidental Observer will present original content touching on the themes of white identity, white interests, and the culture of the West.(...) We predict that whites will develop a stronger sense of their own identity and interests as a natural outcome of becoming a minority. We are simply ahead of the curve—an unsettling harbinger of things to come.

Så jeg stiller spørsmål om siden er objektiv, men også redaktøren,Kevin B. MacDonald, sliter jeg med å ta seriøst:

MacDonald says that "the organized Jewish community" has been the single most important and powerful group in favor of unrestricted immigration to the United States, and that the community has been acting in its "own perceived collective interests," regardless of whether these are in conflict with the interests of other Americans
MacDonald testified in defense of convicted Holocaust denier David Irving, where he alleged that the suppression of Irving's work was "an example of Jewish tactics for combating anti-Semitism."[20][22] MacDonald was quoted as saying he was an "agnostic" in regards to the Holocaust, though he denied the accuracy of the quote. MacDonald's testimony caused a backlash among his colleagues.
In January 2010, MacDonald began acting as director of the newly-founded political party American Third Position, which declares America a white Christian nation and advocates for limiting "non-white" immigration into the United States. A statement on their website reads, "If current demographic trends persist, European-Americans will become a minority in America in only a few decades time. The American Third Position will not allow this to happen. To safeguard our identity and culture, and to secure an American future for our people, we will immediately put an indefinite moratorium on all immigration."

 

Siden greier heller ikke å etablere hvor mange raser det finnes og kriteriene for at vi kan deler opp mennesker i forskjellige grupper. Per idag så finnes det ingen bred vitenskaplig enighet om hvor mange raser som finnes på jorden og hvor forskjellige de må vær for at man skal kunne klassifisere de som en rase. Dele opp mennesker i forskjellige raser blir bare vanskeligere siden det er mer sammenblanding av de forskjellige rasene nå enne før og det blir flere gråsoner mellom de store skillene. Jeg vil forresten anbefale en radiodebatt om menneskeraser som tar utgangspunkt i Hjernevask sin episoden om menneskeraser.

 

Men for debattens skyld, la oss si at jeg aksepterer påstanden din om at det blir færre mennesker som tilhører den hvite rase. Hvordan vil de nødvendigvis være negativt? Da vil jeg stille spørsmålet som jeg har stilt før men har enda ikke har fått et godt svar på: Hva har jeg,som tilhører den hvite rase, å være stolt av som gjør min rase bedre enn andre raser? Jeg gjerne ha et vitenskaplig begrunnet svar på det spørsmålet.

 

 

Viss man for eksempel på vekst raten i et globalt perspektiv, så går den nedover det gjelder verden sett under ett.

 

800px-World_population_increase_history.svg.png

 

Og estimatene for fremtiden ser blant annet slik ut. På alle kontinentene så tror man at vekst raten i mennesker er på vei ned. Feks Afrika med en vekst rate på 2.02 i 2025 til 1.54 i 2050.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...