Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.


Stream  

129 stemmer

  1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

    • Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9


Anbefalte innlegg

Herregud da! Hva faen er feil med folk? Hvis ikke folk har manners nok til å velge ok maps så kan de for pokker pakke seg hjem igjen. Jeg gidder ikke å passe på alt hele tiden, dere må klare noe så enkelt som å spille noen Starcraft kamper.

Du sier mot deg selv.

 

Alle maps er lov.

Det skal rapporteres når alle kamper er spilt.

 

Nå er vi i gang og ingen ting kommer til å bli endret på. Alt er kanskje ikke optimalt, men det er 100 forskeligne meninger og synspunkt. Er umulig å glede alle 100%. Neste gang kan sikkert ting gjøre andreledes, men nå kjører vi på med dette opplegget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, vi må nesten bestemme oss hvordan relger vi skal ha ang reply (poste reply på forumet etter hver kamp eller ikke). Selvfølgelig stemmer jeg for at det skal gjørest, synest det er mest retferdig og balansert. Vist en spiller konstant går protoss cannon proxy eller 6 pool så er det en fin måte å innse at man ikke kommer langt men å ha kun en strategi. Tror også at det er heller få som kun har en spiller stil.

 

Også må vi kanskje få en frist på starte å spiller. Ser at det er mange som har meldt seg på som enda ikke har oppgit charcter code eller tattovering turen innom gruppe trådene eller denne tråden.

Lenke til kommentar

Ok, vi må nesten bestemme oss hvordan relger vi skal ha ang reply (poste reply på forumet etter hver kamp eller ikke). Selvfølgelig stemmer jeg for at det skal gjørest, synest det er mest retferdig og balansert. Vist en spiller konstant går protoss cannon proxy eller 6 pool så er det en fin måte å innse at man ikke kommer langt men å ha kun en strategi. Tror også at det er heller få som kun har en spiller stil.

 

Også må vi kanskje få en frist på starte å spiller. Ser at det er mange som har meldt seg på som enda ikke har oppgit charcter code eller tattovering turen innom gruppe trådene eller denne tråden.

 

Turneringen startet igår og gruppene er nettop satt opp.. vi har 2 uker på oss.. selvfølgelig er folk slappe da?.. Tar man tiden å øve/sette seg inn i en ny og forbedret stategi om man har muligheten til det så gjør man det.. Det at folk ikke oppgir character code er dems sak, enten om de ikke vil oppgi sin b.net på diskusjon.no eller andre grunner. Folk har sine grunner.

 

FOLK HAR ETT LIV, LEV MED DET :p

 

(Foreslår at enten til fredag eller lørdag at folk som er ansvarlige rundt denne eventen tar en grundig PM kontroll på alle som har meldt seg på hvorav du spør om dems karakter kode og om de enda vil delta i konkurransen.)

 

(beklager om det ene kom litt brått ut for noen her i forumet :) )

 

Mvh

EyN

Lenke til kommentar

Turneringen startet igår og gruppene er nettop satt opp.. vi har 2 uker på oss.. selvfølgelig er folk slappe da?.. Tar man tiden å øve/sette seg inn i en ny og forbedret stategi om man har muligheten til det så gjør man det.. Det at folk ikke oppgir character code er dems sak, enten om de ikke vil oppgi sin b.net på diskusjon.no eller andre grunner. Folk har sine grunner.

 

Mvh

EyN

Melder man seg på en SC2 turnering, må man nesten bare leve med å måtte dele ingame navn+charcode. Hvis det er for mye å spørre om, så får man heller la vær å melde seg på.

 

Og ja, turneringen startet idag. Og det er fortsatt god tid. Om det går 1,5 uke og det er mange som fremdeles ikke møter opp, da kan vi starte å tenke på hva vi skal gjøre med saken. Men etter noen timer? Neinei. Folk er opptatte.

Lenke til kommentar

Ok, vi må nesten bestemme oss hvordan relger vi skal ha ang reply (poste reply på forumet etter hver kamp eller ikke). Selvfølgelig stemmer jeg for at det skal gjørest, synest det er mest retferdig og balansert. Vist en spiller konstant går protoss cannon proxy eller 6 pool så er det en fin måte å innse at man ikke kommer langt men å ha kun en strategi. Tror også at det er heller få som kun har en spiller stil.

 

Også må vi kanskje få en frist på starte å spiller. Ser at det er mange som har meldt seg på som enda ikke har oppgit charcter code eller tattovering turen innom gruppe trådene eller denne tråden.

 

Reglene for replays er i den første posten. Når du har spilt alle kampene dine så legger du ALLE replays i en zip fil og merker med forumnavnet ditt. Så laster du opp den.

Lenke til kommentar

Ok, vi må nesten bestemme oss hvordan relger vi skal ha ang reply (poste reply på forumet etter hver kamp eller ikke). Selvfølgelig stemmer jeg for at det skal gjørest, synest det er mest retferdig og balansert. Vist en spiller konstant går protoss cannon proxy eller 6 pool så er det en fin måte å innse at man ikke kommer langt men å ha kun en strategi. Tror også at det er heller få som kun har en spiller stil.

 

Også må vi kanskje få en frist på starte å spiller. Ser at det er mange som har meldt seg på som enda ikke har oppgit charcter code eller tattovering turen innom gruppe trådene eller denne tråden.

 

Reglene for replays er i den første posten. Når du har spilt alle kampene dine så legger du ALLE replays i en zip fil og merker med forumnavnet ditt. Så laster du opp den.

 

hmm, blir ikke det litt krunglete? Folk kanskje misster replaysa eller husker ikke hva de het. Er det ikke bare bedre å la folk poste replaysa etter hver 2 kamp de har gjort. F.eks. som postet i gruppe 1.

 

2 videoer av 2 kamper, EyN + xxxxxx - 18.08.10 ? (xxxx... står for navn)

 

Sikkert hultitebulter det jeg skrev nå.. skal opp klokka 05:00 så skynder meg til køys :p

Endret av EyN
Lenke til kommentar

helt enig med Eyn. Kan selv se for meg at det fort kan bli rot å sammle på 16 reply i en lengre periode. Desto raskere man får dem på nett og vekk fra "hode" desto enklere er det. Er ikke også dette "normalt" i turneringer?

 

og hva skjer vist f.eks jeg og Eyn spiller 2 kamper i natt og vi blir enige om at jeg tar vare på reply og jeg mister de eller noe? Blir det da omkamp eller skal vi diskutere oss frem til enighet? Jeg klarer vertfall ikke å huske hvordan en kamp for 2 uker siden endte siden jeg spiller en del.

 

 

Lenke til kommentar

hmm, blir ikke det litt krunglete? Folk kanskje misster replaysa eller husker ikke hva de het. Er det ikke bare bedre å la folk poste replaysa etter hver 2 kamp de har gjort. F.eks. som postet i gruppe 1.

 

2 videoer av 2 kamper, EyN + xxxxxx - 18.08.10 ? (xxxx... står for navn)

 

Sikkert hultitebulter det jeg skrev nå.. skal opp klokka 05:00 så skynder meg til køys :p

 

Det må dere rett og slett klare. Det er en ganske enkel jobb som jeg er sikker på at dere får til hvis dere prøver.

Lenke til kommentar

hahaha folk velger novice maps.

 

Hahahahaha. Sorry jeg fant dette utrolig underholdene, hadde aldri trodd noen kom til å tenke på det i hele tatt. Ahaha. Oi huff.

 

 

Wow... Burde definitivt være regler på dette.

 

Eneste novice-maps gjør er å trekke ut games og oppfordre til mass air-taktikker.

 

Kan ikke turneringsadmin sette opp en mappool med tillatte maps blant de vanlige 1v1 mapene?

Lenke til kommentar

Angående å lagre 16 games i en "lang" periode. Det er vel ikke noe problem? Lagre de med navnet diskusjon turnering eller lignende så vet du hva det er og de tar heller ikke stor plass. (Har selv rundt 230 replays i en mappe, største filen er på 99kb og minste på 5kb. Folk burde ha plass til 16 x 99kb).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...