Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering.


Stream  

129 stemmer

  1. 1. Ønsker du stream og kommentering?

    • Ja
      115
    • Nei
      5
    • Bare Stream, ingen kommentering
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 Uker er ikke for kort tid...

De fleste turneringene man kan melde seg på rundt om kring spilles i løpet av en kveld eller to.

 

Så til å ende med innledende spillet så det går ann å spille sluttspill og heller komme i gang med neste turnering sier nå jeg :)

 

På disse turneringene er det satt opp tider hvor alle skal spille. Det er vanskelig å få tidene til å matche for alle parter. Selv har jeg spilt 6 kamper til nå. Og ja, 2 uker ER kort frist for de som ikke er online hver dag, og har andre ting som tar mye tid. Greit nok hvis du er 15 år og sitter på dataen på gutterommet etter du kommer hjem fra skolen, men for andre er det værre.

Jeg har full stilling og har et fulltidsstudie ved siden av. Alikevel har jeg spillt 10 kamper i løpet av noen få kvelder. Det kommer veldig ann på når motstanderne er online også, men det blir likt for alle. Om det er noen du ikke får spilt mot så får heller ikke de spilt mot deg.

 

Neste turneringsrunde så foreslår jeg at man driter i gruppespill og heller fyller opp 32 plasser eller noe også får alle 3-4 dager per kamp i et sluttspill. Det bør alle klare.

Lenke til kommentar

Og i forhold til denne avstemminga så må jeg si at det høres rart ut at vi ikke kan endre på map-pool reglene et par dager ut i turneringa, sånn at folk gir faen i å valge novice maps.

 

Men endre på tidsfristen hvis flertallet av leserne på forumet vil det, det kan vi?

 

Klage klage klage klage klage. Hakk i plata.

Lenke til kommentar

Syntes vi kan ha en uke til for de som har vært opptatte, eller har hatt uventede situasjoner som gjør at de ikke har hatt så god tid til å spille. Det er ikke akkurat en turnering med premier, liksom. Dessuten har jeg såvidt fått spillt kamper, fordi folk ikke er på, og har aldri tid til kamper. En uke ekstra vil i mitt tilfelle gjøre at jeg kanskje kan gjort ferdig noen flere kamper.

Lenke til kommentar

2 Uker er ikke for kort tid...

De fleste turneringene man kan melde seg på rundt om kring spilles i løpet av en kveld eller to.

 

Så til å ende med innledende spillet så det går ann å spille sluttspill og heller komme i gang med neste turnering sier nå jeg :)

 

På disse turneringene er det satt opp tider hvor alle skal spille. Det er vanskelig å få tidene til å matche for alle parter. Selv har jeg spilt 6 kamper til nå. Og ja, 2 uker ER kort frist for de som ikke er online hver dag, og har andre ting som tar mye tid. Greit nok hvis du er 15 år og sitter på dataen på gutterommet etter du kommer hjem fra skolen, men for andre er det værre.

Jeg har full stilling og har et fulltidsstudie ved siden av. Alikevel har jeg spillt 10 kamper i løpet av noen få kvelder. Det kommer veldig ann på når motstanderne er online også, men det blir likt for alle. Om det er noen du ikke får spilt mot så får heller ikke de spilt mot deg.

 

Neste turneringsrunde så foreslår jeg at man driter i gruppespill og heller fyller opp 32 plasser eller noe også får alle 3-4 dager per kamp i et sluttspill. Det bør alle klare.

 

Jeg tror ikke helt det hjelper å be alle spille en kamp i løpet av 3-4 dager. Selvom det er 8 kamper alle må spille i denne turnering, er det rundt 14 som ikke har spilt 1 kamp engang. Og dette var 2 uker.

Lenke til kommentar

Sånn som det ser ut nå så blir det helt likt på avstemingen så da kjører vi bare på som planlagt. Alle kamper som ikke er spilt og rapportert før 23.59 i dag vil ikke telle.

 

Til dere som dette skaper problemer for så kan jeg bare si at det sikkert kommer flere turneringer.

 

Ok det var bare teit av meg.

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Sånn som det ser ut nå så blir det helt likt på avstemingen så da kjører vi bare på som planlagt. Alle kamper som ikke er spilt og rapportert før 23.59 i dag vil ikke telle.

 

Til dere som dette skaper problemer for så kan jeg bare si at det sikkert kommer flere turneringer.

 

Eeh hva? Hvor raskt går kalenderen din? :!:

 

Regler

Første map er Lost Temple.

Neste map velges av taperen.

 

Siden det blir en del ekstra kamper en først planlagt så utvides tidsfristen, alle kamper skal være ferdig spilt innen to uker. Altså den første september. Hvis det viser seg at dette er en for kort eller for lang frist så kan vi endre den.

 

Står vel her at det er til første september som er onsdag. I dag er det mandag 30.august.

Endret av nanotech
Lenke til kommentar

Jeg hadde selv veldig lyst til å delta i denne turneringen, men meldte meg ikke på fordi jeg ikke har så mye tid til å spille SC2 for tiden. Jeg synes deltakere som ikke har tid til å spille burde enkelt og greit trekke seg.

 

Jeg tror ikke vi hadde noke spillere hvis vi skulle kaste ut de som ikke var ferdig, eller hvis de trakk seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg hadde selv veldig lyst til å delta i denne turneringen, men meldte meg ikke på fordi jeg ikke har så mye tid til å spille SC2 for tiden. Jeg synes deltakere som ikke har tid til å spille burde enkelt og greit trekke seg.

 

Jeg tror ikke vi hadde noke spillere hvis vi skulle kaste ut de som ikke var ferdig, eller hvis de trakk seg selv.

 

16stk hadde gått fint det.

Lenke til kommentar

Jeg hadde selv veldig lyst til å delta i denne turneringen, men meldte meg ikke på fordi jeg ikke har så mye tid til å spille SC2 for tiden. Jeg synes deltakere som ikke har tid til å spille burde enkelt og greit trekke seg.

 

Jeg tror ikke vi hadde noke spillere hvis vi skulle kaste ut de som ikke var ferdig, eller hvis de trakk seg selv.

 

16stk hadde gått fint det.

 

Jo jeg er enig i det, men var litt bekymret for at noen av de kunne være de dårligste på gruppen bare fordi de beste ikke hadde rukket å spille. Da hadde jo sluttspillet vært ganske ujevnt på nivået.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...