Gå til innhold

Hvilke energidrikker anbefales? - Sverige


Anbefalte innlegg

Hei!

Moren min reiser til VM i Sverige idag, og på vei hjem skal hun stoppe på Nordby og handle for meg.

Hvilke energidrikker skal hun ta med til meg? Jeg har lyst til å prøve alt mulig rart av energidrikker for å se hva jeg liker best.

Hvilke energidrikker anbefaler dere meg å prøve - som dere vet at finnes i Sverige/Nordby? Trenger fullt navn på drikken slik at min n00b-mor har en kjangs til å finne det. :p

Hvor på Nordby burde man kjøpe energidrikker? MaxiMat, Gottebiten, Nordby Supermarket etc.

Skriv gjerne ca. pris om du vet, og rangert rekkefølge om du vet om flere.

 

På forhånd takk,

Jonorge

Endret av Jonorge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cocaine! En 250ml boks med Cocaine tilsvarer 3,5 tilsvarende bokser med Red Bull! Jævlig god og full av energi :) Denne anbefales på det sterkeste! Ett brett med 24*250ml koster 369 svenske, og er verdt penga!

Fås bare kjøpt på Svinesund, helt borterste butikken.

På Nordby er det jo mye, noe av det billigste er vel X-ray, Red Bat, Powerking osv. Men anbefaler et brett med noe av det litt dyrere, smaker mye bedre, f. eks Burn, Battery og Red Bull.

 

Edit: Glemte å nevne Rockstar og Rockstar Cola, colaen er eneste cola-energidrikken jeg har smakt som smaker som cola :p

Endret av metalhead!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...