Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har funnet 424 feil på min pc. (Se bildet)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har funnet 424 feil på min pc, og hvordan skal jeg få dette bort? Jeg har brukt RegistryBooster, men d kunne bare fjerne 15 feil så måtte jeg kjøpe programmet. Når du ser på bildet under, er dette en veldig stor risiko for min PC?

 

Finnes det noen måter og fjerne dette gratis på? Jeg vet ikke hvor jeg har fått alle disse feilene fra, jeg laster ikke ner torrent filer. Jeg bruker AVG - antivirus å der så jeg 2 virus som het trojan eller noe, er denne virus typen en risiko, kan man bruke dette programmet og slette virus fra?

 

 

Takk på forhond. :D

post-204873-1280666463,4698_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at det ikke er et av disse lure-programmene som lurer deg til å tro du har masse feil for så ta betalt for å "fikse feilene"? Test med SPybot S&D og/eller MBAM. De er gratis.

 

http://download.cnet...4-10510869.html

 

@trådstarter, et gratis alternativ verdt å teste er CCleaner.

http://www.piriform.com/ccleaner

 

Takk for begge svarene :)

 

Men, hvordan får jeg fjernet de to trojan virusene da?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale cc-cleaner eller andre slike luringer.

Gode alternativ til antivirus og antispy/trojan er Microsoft Security Essentials, finnes ikke på Norsk, men kan lastes ned på engelsk.

For ekstra beskyttelse vil jeg anbefale Spybot SD, ingen over, ingen ved siden. Den fikser alle problemer og fjerner det som trengs.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale cc-cleaner eller andre slike luringer.

Gode alternativ til antivirus og antispy/trojan er Microsoft Security Essentials, finnes ikke på Norsk, men kan lastes ned på engelsk.

For ekstra beskyttelse vil jeg anbefale Spybot SD, ingen over, ingen ved siden. Den fikser alle problemer og fjerner det som trengs.

Hvorfor i all verden vil du ikke anbefale CCleaner? Hva mener du med at det er en luring?

 

Jeg ville ha brukt CCleaner, fjerner det aller meste.

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale cc-cleaner eller andre slike luringer.

Gode alternativ til antivirus og antispy/trojan er Microsoft Security Essentials, finnes ikke på Norsk, men kan lastes ned på engelsk.

For ekstra beskyttelse vil jeg anbefale Spybot SD, ingen over, ingen ved siden. Den fikser alle problemer og fjerner det som trengs.

 

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om angående CCleaner,

http://www.dinside.no/795830/ccleaner

 

Bare for å presisere hvor populært det er,

 

Quote fra 2008,

CCleaner har i skrivende stund blitt nedlastet hele 210 millioner ganger fra Piriforms nettsider.
Endret av Hille
Lenke til kommentar

.. er denne virus typen en risiko, kan man bruke dette programmet og slette virus fra? 

 

Tror ikke dette har noe med virus eller sikkerhet å gjøre. Det er heller snakk om gamle, ubrukte filer, linker, oppføringer etc. Det tar opp litt plass og kanskje oppstartstid, men utgjør ingen risiko.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale cc-cleaner eller andre slike luringer.

Gode alternativ til antivirus og antispy/trojan er Microsoft Security Essentials, finnes ikke på Norsk, men kan lastes ned på engelsk.

For ekstra beskyttelse vil jeg anbefale Spybot SD, ingen over, ingen ved siden. Den fikser alle problemer og fjerner det som trengs.

 

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om angående CCleaner,

http://www.dinside.no/795830/ccleaner

 

Bare for å presisere hvor populært det er,

 

Quote fra 2008,

CCleaner har i skrivende stund blitt nedlastet hele 210 millioner ganger fra Piriforms nettsider.

Jeg, med mange andre, som har prøvd CC-C til å rydde i registret, har opplevd problemer i ettertid. Heldigvis hadde jeg gjort registerbackup. Jeg vet hva JEG snakker om når JEG ikke vil anbefale CC-C. Men det står DEG fritt å anbefale hva du vil.

Fra CNet sine sider kan man se at CC-C har blitt nedlastet 11,7 mill ganger de seneste 1091 ukene. Spybot har blitt lastet ned 114,4 mill ganger på 627 uker. Men det er jo bare fra CNet. (kilde: http://download.cnet.com/windows/most-popular/3101-20_4-0-2.html)

 

I tillegg er det ikke slik at et høyt antall nedlastinger er et mål på hvor bra et program er. Bare se på iTunes, Norton og ikke minst Windows

Lenke til kommentar

Registry booster slår meg som halvveis malware. Jeg tror ikke resultatene er totalt falske eller at programmet gjør noe direkte galt, men det rapporterer selv trivielle feil og ting som ikke teknisk sett er feil som VELDIG HØY RISIKO feil. Du vil få mange av disse selv på en clean install av windows sansynligvis.

 

Poenget er selvfølgleig å skremme folk til å tro at de må registrere og betale for programmet så de kan bruke den fulle funksjonaliteten for å renske maskinen.

 

Det er høyst spekulativt og useriøst altså, så ikke bruk det kort sagt, og vær forsiktig med at du ikke sier ja takk til å installere det sammen med andre programmer som du installerer. Mange av disse installasjonene prøver å snike med installason av uniblue/registry booster, helt sikkert pga. de har blitt sponset for å promotere spredning av programmet. Normalt kan du bare klikke vekk at du vil installere det.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Registerskanneren i Ccleaner er ikke noe farlig å bruke. Det er obligatorisk å ta back-up av registeret!

 

Har du noen kilder til denne påstanden?

 

Siste versjon av Norton er ikke et bra program altså?

 

Spybot s&d er et bra program, men det er jo ikke enestående fantastisk på noen måte. En kombinasjon av programmer er den beste løsningen, et program klarer ikke bestandig jobben alene.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Hei, jeg har funnet 424 feil på min pc, og hvordan skal jeg få dette bort? Jeg har brukt RegistryBooster, men d kunne bare fjerne 15 feil så måtte jeg kjøpe programmet. Når du ser på bildet under, er dette en veldig stor risiko for min PC?

 

Finnes det noen måter og fjerne dette gratis på? Jeg vet ikke hvor jeg har fått alle disse feilene fra, jeg laster ikke ner torrent filer. Jeg bruker AVG - antivirus å der så jeg 2 virus som het trojan eller noe, er denne virus typen en risiko, kan man bruke dette programmet og slette virus fra?

 

 

Takk på forhond. :D

Det programmet er bare bullshit. Gjør som de sier over her, avinstaller det og bruk andre anti-virusprogram i stedet.

Endret av Makhshava
Lenke til kommentar

Hei, jeg har funnet 424 feil på min pc, og hvordan skal jeg få dette bort? Jeg har brukt RegistryBooster, men d kunne bare fjerne 15 feil så måtte jeg kjøpe programmet. Når du ser på bildet under, er dette en veldig stor risiko for min PC?

 

Finnes det noen måter og fjerne dette gratis på? Jeg vet ikke hvor jeg har fått alle disse feilene fra, jeg laster ikke ner torrent filer. Jeg bruker AVG - antivirus å der så jeg 2 virus som het trojan eller noe, er denne virus typen en risiko, kan man bruke dette programmet og slette virus fra?

 

 

Takk på forhond. :D

Det programmet er bare bullshit. Gjør som de sier over her, avinstaller det og bruk andre anti-virusprogram i stedet.

 

 

 

Nå er jeg veldig forvirret, hva er det jeg skal bruke og ikke bruke?

 

 

Lenke til kommentar

Registry booster er et såkalt "malware" program. Det lurer deg til å tro at du har tonnevis med feil, og at du må kjøpe programmet for å "fjerne dem" igjen. Det er bare tull og tøys. Kan sammenlignes med virus de programmene der. Folk installerer dem i god tro fordi de fikk en popup mens de surfa, også plutselig bare ALERT 40000 ERRORS ON YOUR COMPUTER!! BAI ME NAOO OR COMPUTAR WILL DIE!!!!"

Lenke til kommentar

Hei, jeg har funnet 424 feil på min pc, og hvordan skal jeg få dette bort? Jeg har brukt RegistryBooster, men d kunne bare fjerne 15 feil så måtte jeg kjøpe programmet. Når du ser på bildet under, er dette en veldig stor risiko for min PC?

 

Finnes det noen måter og fjerne dette gratis på? Jeg vet ikke hvor jeg har fått alle disse feilene fra, jeg laster ikke ner torrent filer. Jeg bruker AVG - antivirus å der så jeg 2 virus som het trojan eller noe, er denne virus typen en risiko, kan man bruke dette programmet og slette virus fra?

 

 

Takk på forhond. :D

Det programmet er bare bullshit. Gjør som de sier over her, avinstaller det og bruk andre anti-virusprogram i stedet.

 

 

 

Nå er jeg veldig forvirret, hva er det jeg skal bruke og ikke bruke?

 

Ikke bruk Registry Booster og hør på Bytex. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...