Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan bare velge mellom de forskjellige forhåndsdefinerte oppsettene.

 

Du akn velge hvilken key man skal bruke for push-to-talk. Men det er ganske dust, fordi den maser om at det kan være en key som brukes til noe annet, men det virker som den sier det uansett hvilken key du velger, den burde jo bare sagt det om du faktisk valgte en key som brukes til noe anent. FInnes det en liste over "ledige" keys noe sted?

 

AtW

Lenke til kommentar

La oss håpe på en patch der man kan hotkeye som man selv ønsker. Og at dersom man har f.eks Marines og Siegetanks i en gruppe - så kan man bruke begge to sine skills, uten å måtte tabbe mellom unitene i gruppa først. Hadde vært så deilig å bare kunne trykke på E med marinene selected, istedet for tab-e. Marines har jo kun stimpack, som er T. Hvorfor det ikke går ann, skjønner jeg ikke. Dersom det er fler units som bruker samme hotkey - så vil man måtte tabbe. Men om man selv kan konfigurere hotkeys, kan unngå akuratt det.

 

Fler enn meg som synes dette hadde vært awesome?

Lenke til kommentar

Jeg bruker også å fly alt og alle ting til vanskelig steder når jeg taper, så går jeg å lager meg noe mat.

 

Akkurat sånne som deg som ødelegger hele spillet. Synes det var MYE bedre og spille under betaen, var ikke så mange amøber som spilte starcraft2 da. Må vel kunne være voksne nok til og si GG og leave gamet når man skjønner man har tapt.

Lenke til kommentar

Jepp. Er det noen som er fine på det, så er det blizzard. Alle detaljer skal være perfekt. Og det er vel også grunnen til at de er tidenes største spillselskap (?).

 

Gleder meg til WoW-filmen dog. Er bare redd for at det skal bli Ringenes herre: Return of the return of the king.

 

@ATW: Er det fakta, eller ønsketenkning fra din side?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jepp. Er det noen som er fine på det, så er det blizzard. Alle detaljer skal være perfekt. Og det er vel også grunnen til at de er tidenes største spillselskap (?).

 

Gleder meg til WoW-filmen dog. Er bare redd for at det skal bli Ringenes herre: Return of the return of the king.

 

@ATW: Er det fakta, eller ønsketenkning fra din side?

 

Det er faktisk fakta ja, ganske vittig om det blir tilfellet, så ved en tilfeldighet at det skulle filmatiseres, men tenkete at det blir en jalla-film som vanlig når en eller annen ikke spesielt kjent tegneserie blir filmatisert, steilet ganske bra når jeg så regisøren.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...