Gå til innhold

Vet du om noen morsomme/ironiske fotballag navn?


Anbefalte innlegg

Jeg vet om mange, men kan ikke huske noen. Kom på et navn; Kansas Wizards.

Kanskje ikke så ironisk, men fant ikke på noe annet. Heller ikke så rart at jeg kommer på nettopp det navnet. Håper du vet om noen navn...

 

EDIT: Gi meg en pluss om du likte dette eller er enig med meg (les lenger i tråden og du forstår) :thumbup:

Endret av xDestiny10x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn som _jeg_ synes har et litt morsomt/ironisk preg over seg:

 

Norske:

 

Hei IL

Urædd

Glassverket

Sandnes Ulf

Brann

Arna Bjørnar

Fana

Vidar

Mo

Kristelig forening for unge menn - KFUM

Strømmen

Os

Fart

Eid

 

 

Utenlandske:

 

Qatar

Reading

Ajax

Lens

Go Ahead Eagles

Beveren

Hearts

FC Oss

Hamburger SV

Barnsley

Sheriff Tiraspol

Østers

Hull

Hacken

Gefle

Frankfurt

Trollhättan

 

Sikkert mange flere også!

Lenke til kommentar

Så ikke be om "ironiske" klubbnavn, da. Det blir som å lage tråden "tips til guttenavn", for så å fylle den med jentenavn fordi "det gjør ikke så stor forskjell".

 

 

Når du snakker om navn, så er det to forskjellige kategorier, og det er stor forskjell mellom jente- og guttenavn. (De fleste navnene er). Men når jeg snakker om ironsike lagnavn og man poster morsomme, så er det ikke stor forskjell, og det bør du vite. Skjønner ikke at du bryr deg.. EDIT: Legg opp mann, YOU LOOSE!

Endret av xDestiny10x
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men når jeg snakker om ironsike lagnavn og man poster morsomme, så er det ikke stor forskjell, og det bør du vite.

Joda, det er klart at for de ikke vet hva noen av ordene betyr vil alt bli det samme.

 

 

Hvor vanskelig er de tå forstå? Det er ikke stor forskjell på disse to ordene. Man trenger ikke å lage en helt ny tråd som heter morsomme fotballag navn. Det holder med en. Det er forskjell mellom ordene, men når det er et ironsik navn betyr det at navnet er overdrevet og/eller morsomt. Og når man skriver morsomme lagnavn er det også morsomt. Så alt vi bryr oss om er at de får oss til å smile. Vi driter i hva du mener, helt ærlig. Bare gi opp mann, du kan legge opp hele pisspreiket ditt. Ikke noe vits i å krangle om dette. Du vet godt at det ikke er poeng i dette og at du taper. Bare legg opp som jeg sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...