Gå til innhold

Hvor mange øl Grinchen kan drikke!


Grinchen

Anbefalte innlegg

Bedre det enn å være 16 å drekke seg drita fordi det er tøft.

 

Nå veit jeg at jeg drar alle under en kam her. Det er jo såklart ikke sånn i alle tilfeller.

 

Jeg drikker, men ikke for å være tøff eller fremstå som noe jeg ikke er. Jeg drikker sammen med andre for å ha "a good time". Mens jeg og kompisene styrter sprit blanda med en digg brus og ler kan jo dere sitte i kjøkkenkroken hos mamma og nippe det pisslunkne ølet med blomsterjord-smak og fortelle "vennene" deres hvor kult dere har det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre det enn å være 16 å drekke seg drita fordi det er tøft.

 

Nå veit jeg at jeg drar alle under en kam her. Det er jo såklart ikke sånn i alle tilfeller.

 

Jeg drikker, men ikke for å være tøff eller fremstå som noe jeg ikke er. Jeg drikker sammen med andre for å ha "a good time". Mens jeg og kompisene styrter sprit blanda med en digg brus og ler kan jo dere sitte i kjøkkenkroken hos mamma og nippe det pisslunkne ølet med blomsterjord-smak og fortelle "vennene" deres hvor kult dere har det ;)

 

det er greit nok at du har dårlig selvtillit men ikke spre din galle her takk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

det er greit nok at du har dårlig selvtillit men ikke spre din galle her takk!

 

Selvtilitten min er nesten på topp den :new_woot:

Hvis du syns det virker som om den er så laber utifra postene mine må du kanskje vurdere din oppfatning av mennesker.

 

Og til bobbylove; hva faen?

 

EDIT: Helt ærlig så tolker jeg dette som om alle dere sturer og drikker for dere selv siden dere forsvarer alene drikking.

Endret av Hestekølle
Lenke til kommentar

er nå på øl 16 min promille er:

 

Din promille er nå 1.67

Din promille er under 0.2 om 10 timer

 

De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille.

 

Jeg føler meg full men ikke kvalm en hel kasse begynner å føles oppnålig selv om jeg ser dobbelt om jeg fokuserer på en gjenstand for lenge. hihi

Lenke til kommentar

Hestekølla, hva med å legge deg?

 

Du er 16 år, du har ingen aning om hva livet verken er eller handler om.

Du faller også perfekt inn i kategorien "jeg tror jeg kan alt, men egentlig kan jeg ikke en dritt".

 

Det å drikke seg veldig full aleine er ikke fult normalt, men å kose seg med øl til fotball/god mat/sport etc etc er fullstendig vanlig! Enten aleine eller med ett par kompiser.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

For vitenskapens skyld foreslår jeg du gjentar dette eksperimentet (om kort tid) med en nøyaktig promillemåler og ikke en tilfeldig promillekalkulator på nettet. Jeg stiller med måler og kamera!

Hvis du kjøper en nøyaktig promillemåler de koster oppimot to tusen og du har et kamerea så stiller jeg opp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...