Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bios switchen gjør jo også dette til en null risiko sak og man tar tom. backup av bios man flasher over. Jeg kommer til å bestille 3x6950 i kveld. Muligens sender jeg mitt 6970 tilbake om dette funker bra.

 

Jeg skal uansett bruke dem på stock 6970 hastigheter hvor det ikke er fare for TDP med 3x75w forsyning per kort. Husk at 6970 får 2x75+100W som tilsvarer 250W men kjøres alikevel godt over 300W på de tyngste testene. Det tyngste trekket vil man ikke oppleve i spill uansett og det betyr at man får levert godt over spec på forsyningspunktene.

 

 

EDIT:

Nå lengter jeg først og fremst etter 11.1 og nye CAPs. Og det er som vanlig noen fristende tilbudstitler på play.com :whistle:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er ikke det som er poenget Nizzen :tease:

SELV om det fungerer så får du ikke klokket kortet ;)

 

MEN som Theo sa..kjører man stock så skal det være null problem:)

For meg som klokker kortene så blir det desverre litt dobbelt og betaler heller de 300kr ekstra for ett 6970.

 

Theo: Selv har jeg gått amok på Steam i jula :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg fikk bare hakeslepp når jeg startet Steam klienten her i går for å teste Civ5 osv. :p Hvilke spill gikk du for?

 

Ellers venter jeg på MoH Limited Edition med BF3 Beta access fra play.com som jeg fikk til rundt 13£ 16/12. Den er på tilbud igjen nå.

post-38451-0-98347300-1293475619_thumb.png

Det er litt artig å plukke opp disse titlene til en skarve hundrelapp.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

The Witcher Enhanced Edition: Directors Cut, Alien vs. Predator( bare for og få testet det i dx.11 ), Lara Croft, Stalker Call of Pripyat:)

 

Førstnevnte for jeg vil spille det igjennom før 2ern kommer.

 

Har MoH, helt greit spill...men føler at det ble bare for bf3-keyen i etterkant desverre.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Fine Titler :)

 

Hvis jeg kjenner meg selv rett kommer jeg til å spille MoH LE like mye som jeg gjennomsnittlig spiller alle mine spill som betyr i underkant av 1-2 timer :p Men det er alikevel litt morro med opplevelsen. Nå er det noen spill jeg har over 150 timer i (med unntak av Eve Online jeg spilte i 5 år).

 

Apropo, jeg får vel bryte plasten på GT5 i kveld.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sant og jeg får faktisk dårlig samvittighet å la gode titler som FM3, RDR og ME2 ligge med lite spilltid, men jeg satser på bedre tider :p

 

Jeg vet at GT5 har åpenbare lanseringsmangler men jeg har hatt serien siden jeg fikk min første PS når den ble lansert og har vært trofast kjøper av alle utgavene, så jeg må nesten ha den. Selv om førsteinntrykket skulle være litt ymse vet jeg at de vil jobbe med å få inn det som manglet ved lansering rimelig raskt. Ikke minst vil jeg kunne børste støv at mitt G25 hvor Shift, Dirt 2 og lignende titler ikke har kilt meg nok på PC siden til å ta det frem.

 

Det som blir interesant er å se hvordan det er ift. FM3 som jeg virkelig smeltet sammen med i de få timene jeg har spilt det til nå. Det som er utrolig bra med FM3 er kjørefølelsen og ergonomien og kontrollen man får bare med håndkontrolleren (kjører på medium med alle assists off). Så med litt trening i FM3 kan man virkelig få en tittel man elsker. Jeg er spent på om GT5 kan gi meg samme gode feeling selv om sikkert grafikken er hakket bedre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=264107&highlight=6970

 

Her er en tråd, men Asus sin Voltake-tweak fungerer heller ikke ennå.

For da hadde det bare vært og flashe til Asus sin bios. Som jeg regner med det blir etterhvert.

Hvis ikke Sapphire kommer med volt-styring i Trixx , som sikkert kommer til slutt. Men tenker nok hvis det er noen som stresser med det så er det Asus siden de reklamerer for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...