Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle det bli noen rasende billige 6950 eller 6970 til overs her, så send meg en PM. Må være av de uten referansedesign på kjølinga, da minst mulig bråk er viktigst. Trenger det overhodet ikke, men e-penisen skriker etter noe mer enn 6790 :blush:

Skrevet

Du skal se at jeg må kvitte meg med mitt PowerColor 6950 med to vifter etterhvert, men jeg tør ikke kjøpe 7970 før nVidia har svart.

Nå er det faktisk bare 6 stk. PowerColor 7970 igjen på komplett, resten er borte.

Skrevet (endret)

Jeg selger nok ikke mine 3 stk. HD6950 før tidligst 7950 er ute på markedet og kanskje jeg venter til Kepler i high-end også er i butikkene. Med mindre jeg skulle få noen veldig gode bud.

Endret av Theo343
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Blanding av kort mellom serier funker ikkje.

Må vere av samme serie 5000 eller 6000 amd eller 400 eller 500 for Nvidia osv.

Ja, og om det hadde gått, hadde vel 7970 blitt skalert ned til et 6970 uansett, så rimelig pointless imo (da kan enn like greit kjøpe et billigere 6970).

Skrevet (endret)

Hadde det gått så hadde man holdt tilbake 7970 så det holdt( som IT-Henrik waits for nobody sa ).

Blir til og beholde mine 2x6970 en stund til ja.

Jeg likte ytelsen til 7970, men prisen det blir for og bytte ser jeg ikke på som nødvendig ennå :tease:

Og prisen kommer sikkert til og gå ned litt etterhvert, vil også se hvordan 7950\7990 blir.

Theo: Enig i den ja :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet (endret)

Tror også jeg faktisk denne gangen skal vente på TwinFrzr III og Lightning utgavene om jeg går for HD7950. Men det kan jo ta sin tid :S

Endret av Theo343
Skrevet

Var det slik at med ett "ASUS HD 6870 Direct Cu" så kan jeg ikke kjøre 3 inviduelle skjermer?

Oppsettet mitt i dag er 2xDvi, men håper på å kunne kjøre 2xDvi + 1 displayport-> HDMI, så sant dette kan la seg gjøre.

Skrevet (endret)

Takker Turbo :love:

Blir bra med 2x7970 :thumbup:

Hvilken drivere syns de med 2x6970 fungerer best nå om dagen? :)

HEEEIA Soppen, velkommen tilbake.. har savnet deg :blush:

For tiden spiller jeg bare bf3 og bruker siste driver, har ikke merket store forskjeller på de siste par driverne. Sikkert andre som kan komme med mer utfyllende svar ;)

edit: meget mulig at jeg hopper over denne generasjonen og satser på tri eller quadfire 69xx, blir sikkert endel 69xx å finne på bruktmarkedet etterhvert :D

Endret av Kent -amdme-
Skrevet

Var det slik at med ett "ASUS HD 6870 Direct Cu" så kan jeg ikke kjøre 3 inviduelle skjermer?

Oppsettet mitt i dag er 2xDvi, men håper på å kunne kjøre 2xDvi + 1 displayport-> HDMI, så sant dette kan la seg gjøre.

Noen som vet om drivere til 6870 som er STABILE når det gjelder BF 3, mine kræsjer nesten 24/7.

Skrevet

Her funker 11.12 greit med 6870, overklokket og i Crossfire.

Jeg hadde dog problemer med at det krasja pga overoppheting når kortet nådde 77-78 grader, løste det midlertidig ved å sette kortet til 70% fan speed når jeg spillte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...