Gå til innhold

Warhammer Online: Skal vi prøve å få litt liv i denne delen av forumet igjen da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv venter jeg fortsatt på at patchene skal lastes ned.. Det tar _veldig_ lang tid. Kjøpte spillet ved release og installerte derfor den versjonen jeg fikk den gangen. Skulle vel kanskje ha lastet ned en ny gameclient som er ferdig oppdatert.. Men er usikker på om det hadde gått raskere eller tatt akkurat like lang tid.

 

Tenkte jeg skulle lage meg en Warrior Priest for å teste ut Order denne gangen. Sist spilte jeg bare Destruction.

Lenke til kommentar

Utrolig nok har patchingen stått på i hele natt, og er fortsatt ikke ferdig. Håper den blir ferdig sånn at jeg får spille litt i helgen. Må være serverne deres som enten er helt bak mål, eller ekstremt overbelastet grunnet økt mengde folk som benytter gratisperioden som er nå til å spille litt igjen.

 

Vi får se :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Patchinga er merkelig..jeg spilte det i sommer på en ferdiginstallert maskin en kveld, og tenkte jeg skulle fortsette på karakteren min når jeg kom hjem, så jeg kjøpte spillet. La inn, så ville den først ikke starte patcheren engang, bare kræsjet. Så måtte jeg rote rundt på engelske forumer et par timer før jeg fant løsningen (patch-serverne var utdaterte i cfg-fila som følger med spillet), så skulle den laste ned og installere 10GB med patcher. Greit nok, venta 3-4 timer og gikk online.

 

Dagen etter ville pokker meg patcheren laste ned 10GB pånytt igjen. Da gadd jeg ikke.

Lenke til kommentar

Med fiksing, så mente jeg: var ubalansert (noe jeg leste, spillte ikke så lenge at jeg fikk oppleve det så mye selv), va utrolig lite end game pve, og lite å gjøre.

 

Jeg likte WAR utrolig godt. synest det var et kjempe morsomt spill, pve og pvp.

 

Men er en pve'er, så om de ikke har kommet med noe brukbar pve end game med mange instancer og mye variasjon, så gidder jeg ikke..

Lenke til kommentar

Med fiksing, så mente jeg: var ubalansert (noe jeg leste, spillte ikke så lenge at jeg fikk oppleve det så mye selv), va utrolig lite end game pve, og lite å gjøre.

 

Jeg likte WAR utrolig godt. synest det var et kjempe morsomt spill, pve og pvp.

 

Men er en pve'er, så om de ikke har kommet med noe brukbar pve end game med mange instancer og mye variasjon, så gidder jeg ikke..

Det som er av tier4 PvE (i rekkefølge av Wards):

Bastion Stairs

Warpblade Tunnels og Sigmar's Crypts

4stk Land of the Dead tombs (veldig populære)

Lost Vale

Tomb of the Vulture Lord (+ Colossus som er ~24man+ raid boss du kan sette til liv etter å ha fullført ToVL).

 

Vil påstå at om du ikke har en erfaren gruppe vil du ha noe å bryne deg på ei stund i Vulture Lord.

 

Jeg vet ikke når du spilte sist og hvor mye du vet av dette, men her er ihvertfall lista. Om WAR er balansert er et evig diskusjonsemne. Noen klasser er veldig mye dårligere enn andre, men er har du peiling kan vil du yte bra med alle.

 

Forøvrig er City Sieges blitt omgjort til RvR - og etter min mening blitt svært bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...