Gå til innhold

Moderatorene sammensverger seg mot meg!


Anbefalte innlegg

Alle mine dyrebare innlegg blir stengt. De har åpenbart et komplott gående mot meg. Kansje vil de bare ikke at folk skal lese det jeg har å si eller så er det noe mer ondsinnet de har i tankene. Hva tror dere?

 

P.S. Hvis dette innlegget blir stengt vil det jo bare bevise poenget mitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igår natt var du i en "tilstand" som vi tror der du opprettet flere tråder med dårlige emne titler og virket ganske så useriøse. Dette er vel god grunn til at de ble stengt.

Lenke til kommentar

Igår natt var du i en "tilstand" som vi tror der du opprettet flere tråder med dårlige emne titler og virket ganske så useriøse. Dette er vel god grunn til at de ble stengt.

I en "tilstand" mener du å antyde at jeg var i psykose?

Nei det gjør jeg ikke, men kanskje du hadde drukket en del. Ikke vet jeg, men du opprettet jo tross alt 6 eller kanskje mer tråder med emner som virket litt usaklige.

Lenke til kommentar

Tråden har blitt flyttet til "Tilbakemeldinger om forumet". Jeg anbefaler deg forøvrig å lese denne tråden, spesielt hvis du ønsker å sende inn en formell klage.

Så dere har ikke tenkt til å drepe meg altså?

Ifølge punkt 7 i retningslinjene vil "reaksjonen ved brudd (på retningslinjene) bli vurdert i hvert enkelt tilfelle og basert på hvor alvorlig bruddet er". Du skal derfor ikke se bort ifra at du blir tatt av dage før helgen er omme.

Lenke til kommentar

Tråden har blitt flyttet til "Tilbakemeldinger om forumet". Jeg anbefaler deg forøvrig å lese denne tråden, spesielt hvis du ønsker å sende inn en formell klage.

Så dere har ikke tenkt til å drepe meg altså?

Ifølge punkt 7 i retningslinjene vil "reaksjonen ved brudd (på retningslinjene) bli vurdert i hvert enkelt tilfelle og basert på hvor alvorlig bruddet er". Du skal derfor ikke se bort ifra at du blir tatt av dage før helgen er omme.

Akkurat ja... Det er jo bedrøvelig men vis det er sant må du love å hogge av meg hodet da og når du har gjort. Det skal jeg prøve å blunke så mange ganger jeg kan og da må du telle hvor mange jeg greier å blunke.

Lenke til kommentar

diskusjon.no dreper da ingen, de bare pasifiserer og/eller naøytraliserer :D

aldri hørt om D.noSK(Diskusjon.nos SpesialKommando) og DCG(diskusjon Contractors Guild)

 

men fra spøk til alvor, hva er opp? dine nylige poster/tråder gir vitne til vitterlig spesiell tankegang og tør jeg si, forfølgelsespsykoser og tourettes...

 

hva med å ta en pause til over helgen og vurdere å snakke med en fagperson om dette?

Lenke til kommentar

diskusjon.no dreper da ingen, de bare pasifiserer og/eller naøytraliserer :D

aldri hørt om D.noSK(Diskusjon.nos SpesialKommando) og DCG(diskusjon Contractors Guild)

 

men fra spøk til alvor, hva er opp? dine nylige poster/tråder gir vitne til vitterlig spesiell tankegang og tør jeg si, forfølgelsespsykoser og tourettes...

 

hva med å ta en pause til over helgen og vurdere å snakke med en fagperson om dette?

Jeg har fått nok av sånne "fagpersoner" barndommen min var fylt av dem. Nå er jeg fri. At jeg har en spesiell tankegang tenker jeg ikke så mye på jeg har nok en del absurde tanker. Men hvem bestemmer riktigheten av en tanke? Jeg mener det kan ikke noe menneske gjøre....

Lenke til kommentar

vel rent filosofisk så blir det en evig diskusjon, men det er visse (skal man kalle det) markører som man kan se i det som blir rett og slett langt utenfor det som kan betraktes som sunt og forsvarlig.

 

hvordan kan du være fri? du virker fengslet av din egen oppfatning og usammenhengende tankegang.

hvis det du har postet her de siste dagene er hvordan du utrykker deg i dagligtale med mennesker i forskjellige situasjoner så ser jeg ikke helt hvordan du gjennomfører noe slikt.

 

er det derimot en slags abstrakt måte å blåse litt trykk og få ut noe følelser e.l. ja da burde det kanskje vært sagt i et passende fora?

 

og jeg regner med at du forstår muligheten for å gjøre folk fornærmet og sinte samtidig som du godt muligens ødelegger din egen kredibilitet...

Lenke til kommentar

vel rent filosofisk så blir det en evig diskusjon, men det er visse (skal man kalle det) markører som man kan se i det som blir rett og slett langt utenfor det som kan betraktes som sunt og forsvarlig.

 

hvordan kan du være fri? du virker fengslet av din egen oppfatning og usammenhengende tankegang.

hvis det du har postet her de siste dagene er hvordan du utrykker deg i dagligtale med mennesker i forskjellige situasjoner så ser jeg ikke helt hvordan du gjennomfører noe slikt.

 

er det derimot en slags abstrakt måte å blåse litt trykk og få ut noe følelser e.l. ja da burde det kanskje vært sagt i et passende fora?

 

og jeg regner med at du forstår muligheten for å gjøre folk fornærmet og sinte samtidig som du godt muligens ødelegger din egen kredibilitet...

Folk for tenke hva de vil om meg. Om folk blir sinte og fornærmet er jo det bedrøvelig. Alle er vil til en viss grad fengslet i sin egen virkelighet. Men alle disse innleggene er ikke nødvendigvis et kart til min hjerne. Når ble det forbudt og stille hypotetiske spørsmål? Jeg forstår virkelig ikke problemet...

Lenke til kommentar

Admin sier - når han er i det kvasifilosofiske hjørnet - at internett er som et verdenskart med veier i alle retninger. Langs disse veiene slår folk seg ned og bygger seg en webside. Der gjør de stort sett som de vil. (Så lenge de ikke tirrer på seg reaksjoner fra verden utenfor.) Noen ganger er det flere som slår seg ned på samme plassen, for eksempel på et forum, og da oppstår plutselig behover for trafikkregler. Det er ikke så farlig hvordan reglene er, men det er viktig at man er enige om reglene. Man kan synes det er fornuftig å kjøre på venstre side av veien eller på høyre side, men på forumet bør vi alle velge samme side om vi ikke skal kollidere. Merk at jeg snakker om oppførsel her, ikke om meninger.

 

Hypotetiske problemstillinger kan være interessante nok de. Og tenke hva du vil må du gjerne. Men forumet er for folk flest summen av (nytteverdien av) det som postes der. Kanskje burde vi ha en kategori for absurditeter, hvor du og andre med interesse for slikt kunne diskutere "flygende fitter med flaggermusvinger". Da kunne folk med sans for høyrekjøring holde seg unna den veien.

 

Om vi ikke gjør det er du bundet av våre vurderinger av hva forumet skal være. Du kan starte en blogg og presentere dine tanker der. Eller kanskje tvitre om dem. Men skal du poste her på forumet må du prøve å vurdere hvilken side av veien trafikken går på, så du ikke skaper kaos. Ellers ender du bare opp som mannen som satte seg i trikkeskinnen og sa "Her sitter jeg, og kjører trikken på meg så er det trikkens feil..."

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...