Gå til innhold

Samordna opptak - Svar på søknad er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min står det bare "Omslagsark mottatt, ingenting registrert" og ikke noe mer.. Det skal vel stå noe mer selvom man ikke har kommet inn? (søkte bare på ett studie; AHO som har opptaksprøve) Det pussige er at brevet ligger klart, med nevnte setning og datering den 19.juli altså om 2 dager..

Lenke til kommentar

Jeg ligger som nummer 10 på venteliste til NTNU og jeg kom inn på UiO. Skal jeg svare ja til både UiO og venteliste på NTNU eller bare ja til venteliste på NTNU

Ventelisteplass hos NTNU betyr i praksis at du ikke kommer inn i år. De tar årlig inn flere enn det egentlig er plass til basert på erfaringer om hvor mange som forsvinner i løpet av den første tiden av studiet.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Kom inn på 4. valget. Faktisk ikke langt bak 1. valget når det gjelder poeng, men mine valg er ikke kronologisk etter poengkrav fra ifjor, men hvilke plasser jeg ville studere. Er på venteliste på de andre, så får vi se.

 

Hvordan fungerer dette med venteliste forresten? BLir det først sett på 3. valget, deretter 2. valget osv. Eller går det rett til 1. valget om jeg etterhvert får sjansen der?

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Er på ventelisteplass 9 på førstevalget, 1 på andrevalget og kom inn på fjerdevalget. Jeg regner med, og håper, på å komme inn på andrevalget.

 

Edit: Hvis jeg vil stå på ventelista til andrevalget og førstevalget mitt, kan jeg da si ja til førstevalget, andrevalget og fjerdevalget mitt så kommer jeg inn på det studiet med høyest prioritet etter nok søkere" har svart?

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...