Gå til innhold

Samordna opptak - Svar på søknad er ute!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Noen her som har erfaring med resttorget? Når får man svar etter at søknaden har blitt sendt? ser at min status er: Ikke tilbud *) "Årsaken til at du ikke har fått tilbud kan være at du enten nettopp har søkt,

at du ikke er kvalifisert, at søknaden din ikke er ferdigbehandlet eller at studiet
nå er fulltegnet. Du kan evt. ta kontakt med lærestedet for mer informasjon".

 

Edit: Etter å ha snakket med opptakskontoret på høgskolen så var vist den magiske datoen for restplasser 24 juli, altså torsdag.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Kommer det flere oppdateringer fra samordnaopptak eller er det kjørt for de som fortsatt står på venteliste?

 

er kanskje en hundredels sjanse for at ting forandrer seg ved skolestart ca 16. Aug.

Finnes håp for den som tror, sier de...

 

 

 

 

Jeg har gått ned 3 plasser på NTNU medisin venteliste i ikke-førstegangsvitnemålskvoten, siden lørdag. Så det skjer fortsatt ting wink.gif

 

 

Hvis du altså står på venteliste for sekundærkvoten ved NTNU er det nok store sjanser for at jeg kommer til å si fra meg min plass hvis jeg kommer inn på venteliste for Oslo vår.

 

Håper da at du kommer inn smile.gif. Regner med at ting kanskje forandrer seg litt rundt 16. Aug, når folk eventuelt søker utsatt studiestart, trekker seg, m.m., og folk fra våren som står på venteliste for høsten kommer inn der i stedet. Da vil det frigjøres plass, og selv etter meg vil det fortsatt kunne frigjøres plass da jeg neppe har tenkt å gå 1. og 2. sem om igjen smile.gif.

 

hehe, jeg står som nummer 1 på venteliste i førstegangsvitnemålkvota, og 200-og-ett-eller-annet i ordinær, så da er vi nok beklageligvis uavhengige av hverandre hvis jeg har forstått systemet rett sad.gif

 

 

Stemmer:).

 

Hei alle,

 

Kom på 2. plass på venteliste for profesjon psykologi ntnu. Siden hovedopptaket har det ikke skjedd noen oppdatering og jeg står fortsatt på samme plass. Er dette et dårlig tegn, eller trenger det ikke bety noe? (er jo mye som kan endre seg frem til etterfyllingsopptaket den 26.) Men hvilke muligheter tror dere det er for at jeg fortsatt kan komme inn?

 

Jeg tenker jo at det skal godt gjøres at 2 personer ikke takker nei til sin plass, eller glemmer svare i forhold til fristen. Så vet eg godt at det er et svært populært studium og at mange vil inn.

 

Er blitt fortalt at den 26 vil uansett tallene oppdateres og da vil ting ordne seg... Hva tenker dere?

 

Takk for svar

 

Jeg skal reservere plassen min på nettopp dette studiet til neste år, og dermed takke nei, så det er iallfall én plass som blir ledig :)

 

Eg visste ikke det var mulig å reservere plass for neste år, hvis du kom inn i år? :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kommer det flere oppdateringer fra samordnaopptak eller er det kjørt for de som fortsatt står på venteliste?

 

er kanskje en hundredels sjanse for at ting forandrer seg ved skolestart ca 16. Aug.

Finnes håp for den som tror, sier de...

 

 

 

Jeg har gått ned 3 plasser på NTNU medisin venteliste i ikke-førstegangsvitnemålskvoten, siden lørdag. Så det skjer fortsatt ting https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wink.gif

Hvis du altså står på venteliste for sekundærkvoten ved NTNU er det nok store sjanser for at jeg kommer til å si fra meg min plass hvis jeg kommer inn på venteliste for Oslo vår.

 

Håper da at du kommer inn https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif. Regner med at ting kanskje forandrer seg litt rundt 16. Aug, når folk eventuelt søker utsatt studiestart, trekker seg, m.m., og folk fra våren som står på venteliste for høsten kommer inn der i stedet. Da vil det frigjøres plass, og selv etter meg vil det fortsatt kunne frigjøres plass da jeg neppe har tenkt å gå 1. og 2. sem om igjen https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif.

Kom du inn?:) ordinær kvote eller? Endret av Futuredoctor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...