DJ-Timoty Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Heissan... har lyst til å bruke HDMI kabel til prosjektoren min... problemet er at da kan jeg ikke bruke den standard kontakten for å kjøre lyd-signalet til forsterkeren.. (når standard kontakten står i dekker den inngangen til hdmi) noen som har funnet noe løsning på dette? annerledes "standard" kabel eller noe ?
sedsberg Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Det finnes en egen kopling man kan bruke sammen med HDMI for å få lyd (optisk og RCA). http://cdon.no/spill/xbox_360_hdmi_av_cable_-_microsoft-873182 Edit: Microsoft _kunne_ sikkert laga litt større mellomrom mellom HDMI og A/V-porten men da kunne de jo ikke solgt denne svinedyre adapteren utenom. Endret 16. juli 2010 av sedsberg
DJ-Timoty Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 æsj den var dyr ... vet ikke om noe uorginalt ?
The Walking Dead Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 (endret) æsj den var dyr ... vet ikke om noe uorginalt ? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24868 da får du med en hdmi kabel på kjøpet. evt. denne: http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spillkonsoller-utstyr/x-box-360/hdmi-av-kabel-med-rca-audio-adapter-for-xbox-360/v/an612935560/ Endret 16. juli 2010 av 530XD
DJ-Timoty Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 sweet =) eneste problemet er at dealextreme kan bruke alt fra 7 dager til 3 mnd på å levere ettersom om dem har ting på lager eller ikke .. (snakker erfaring!) fant den koblingen på ebay til 30kr inkludert frakt , men uten hdmi kabelen da. snakker litt prisforskjell fra den orginale løsningen til 500kr+
Lakus Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Den nåværende Xboxen min har ikke HDMI så hittil har det ikke vært noe problem, men jeg har aldri kjøpt noen ny boks pga HDMI/Optisk-kabel problemet. Hele spørsmålet om jeg skulle kjøpe meg den nye modellen sentrerte seg for min del rundt hvorvidt det fremdeles var "umulig" å bruke HDMI og optisk kabel samtidig. Forsterkeren min takler nemlig ikke, veik som den er, lyd via HDMI. Når jeg da fikk vite at HDMI utgangen og den optiske lydutgangen nå er plassert med tilstrekkelig mellomrom bestilte jeg meg en like så greit.
sedsberg Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Liten advarsel angående mange uoriginale lydadaptere til Xbox360: De har ofte en liten "bug" som gjør at hvis du bytter inngang på monitor, TV eller HDMI-switch kan du risikere at Xboxen resetter seg. Hadde en slik selv. Spilte et spill, kom til en lang videosekvens det ikke går an å skippe og bytta derfor inngang på TV til PC-en. Og idét jeg bytta tilbake til Xboxen resatte den seg og jeg måtte begynne helt fra nytt. Så hvis jeg først hadde satt i gang å spille kunne jeg ikke bytte mellom TV-kanalene eller inngangene.
The Walking Dead Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Liten advarsel angående mange uoriginale lydadaptere til Xbox360: De har ofte en liten "bug" som gjør at hvis du bytter inngang på monitor, TV eller HDMI-switch kan du risikere at Xboxen resetter seg. Hadde en slik selv. Spilte et spill, kom til en lang videosekvens det ikke går an å skippe og bytta derfor inngang på TV til PC-en. Og idét jeg bytta tilbake til Xboxen resatte den seg og jeg måtte begynne helt fra nytt. Så hvis jeg først hadde satt i gang å spille kunne jeg ikke bytte mellom TV-kanalene eller inngangene. jeg fulgte en bruksanvisning på xboxscene sitt forum og loddet 2 pinner isammen. good to go
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå