Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2011


PES  

45 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe PES?

  2. 2. Blir PES 11 bedre enn FIFA 11?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si meg enig. Pasningsspillet i PES2011 er det klart beste jeg har sett i et fotballspill. Man kan sentre dit man vil og pasningsstatsene tilsier hvor mye hjelp man får, fantastisk løsning. Med f.eks Xavi trenger man ikke å være like presis som en dårligere pasningslegger, selv om ballen går dit man vil hver gang.

 

Det gjør at jeg ikke blir fornøyd med pasningene til FIFA11, som egentlig har blitt veldig forbedret, samtidig føler jeg at det er mer frihet og individualitet i PES, det er rett og slett dypere. I FIFA bygger man opp spillet på samme måte uansett lag, og selv om det har kommet bra forbedringer på spillerpersonligheten, så har det fortsatt et stykke opp.

 

Når det er sagt er FIFA mye mer polert og gjennomført, og både ser og virker bedre ved første øyekast, mye mer pick-up and play. Tror likevel jeg kommer til å spille PES 2011 om 3-4 måneder og ikke FIFA11, selv om jeg skal ha begge. Men vi får se.

Lenke til kommentar

Har nå fått tak i PES 2011 til PC, og er klar til å prøve det! Bruker en PS2 kontroll til å spille med, så vil få spilt det med analoge-stikker - det er jo digg. :new_woot:

 

Bruker det samme fysikk og funksjoner som konsoll versjonene? Er ofte PC versjonene har vært betydlig dårligere

Lenke til kommentar

Da var første kamp spilt, Norge - Sverige 1-0 på top player, selvfølgelig. Det som først slår meg er hvor mye mindre styrke du må bruke på pasninger og skudd enn i Fifa 11. Husker jeg reagerte på det samme da jeg kjøpte meg fifa 10 etter å hatt fifa-fri i ange år. Er vel enn tilvenningssak, men jeg må si det er en utfordring å ha kontroll på begge spill.

Lenke til kommentar

Da var WinningElevenBlogs første Option File ute.

 

Dette betyr at du vil få følgende:

 

• Full kits for EPL teams and unlicensed teams in La Liga & Serie A.

• Major unlicensed national teams now have kits.

• Team emblems added to unlicensed teams

• League and Cup emblems/logos have been added.

• Formation and squad numbers have been updated

• Many transfers have been made

• Player accessories (boots/kit styles) have been updated

• Fake names from unlicensed nations have been corrected.

• Classic Argentina, Brazil Netherlands, Italy names have been corrected (Haven't had to unlock more)

• 11 stadium added (Craven Cottage, Reebok, Anfield, St James Park, Stamford Bridge, Upton Park, White Hart Lane, Villa Park, Goodison, St. Andrews and Estadio Mestalla), all of which have their own unique advertising-boards

 

Mhm, gleder meg til å spille med West Ham på Upton Park. Skal sette inn sang slik at de går inn til Bubbles samtidig. Best av alt med OF; det funker online!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Da var WinningElevenBlogs første Option File ute.

 

Dette betyr at du vil få følgende:

 

• Full kits for EPL teams and unlicensed teams in La Liga & Serie A.

• Major unlicensed national teams now have kits.

• Team emblems added to unlicensed teams

• League and Cup emblems/logos have been added.

• Formation and squad numbers have been updated

• Many transfers have been made

• Player accessories (boots/kit styles) have been updated

• Fake names from unlicensed nations have been corrected.

• Classic Argentina, Brazil Netherlands, Italy names have been corrected (Haven't had to unlock more)

• 11 stadium added (Craven Cottage, Reebok, Anfield, St James Park, Stamford Bridge, Upton Park, White Hart Lane, Villa Park, Goodison, St. Andrews and Estadio Mestalla), all of which have their own unique advertising-boards

 

Mhm, gleder meg til å spille med West Ham på Upton Park. Skal sette inn sang slik at de går inn til Bubbles samtidig. Best av alt med OF; det funker online!

 

 

Ahh, HERLIG. Det var noe nytt.

Lenke til kommentar

OFen er helt fantastisk. Fyrte opp en League og fikk første kampen min med West Ham borte mot Arsenal. De hadde laget Highbury, så kampen ble spilt der :p Fantastisk med et spill hvor Arsenal ikke wer lisensert, at man kan få spille mot dem i ordentlige drakter, på sin tidligere hjemmebane med ad-boards langs banen med "Arsenal" på. Samme gjelder også på Upton Park, der det er West Ham reklame langs sidene, fantastisk :)

 

Når det kommer reprise av mål/sjanser/taklinger svever PL-merket over skjermen og gir deg bildet, før det svever over skjermen igjen og tar meg tilbake til kampen igjen. Det føles skikkelig proft, og man merker ikke at spillet egentlig ikke har lisenser. Og dette er 1 dag etter release.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

October 8, 2010 Alan Curdie

WENB PES2011 Option File Is Here!… …Kind of.

 

Konami have been known for throwing a few curve balls in their time but nothing like this. Not until today did we realise that WENB’s own version of the game came with BLES – 01021 code, which is not the code the UK users appear to have, with them instead having the game with the BLES – 01020 catalogue number.

 

So, this first Option File is for users with the BLES – 01021 code present on their disc of the game. It will not work with BLES – 01020. This is being looked into by the team with an update on matters sure to follow as soon as possible.

 

 

Jeg har BLES - 01020 versjonen, så jeg må vente litt.

Lenke til kommentar

Såååååå, hvordan installerer man denne option-filen? Kan ikke se gjennomgangen på youtube. Videoen er sperret av rettighetsårsaker ser det ut som.

Og dersom det kommer en ny option-fil senere og en installerer den, miste en da det en har gjort før, f.eks Master League, BAL, etc.?

Endret av Zahl
Lenke til kommentar

1. Legg inn filene på en USB/Minnekort under: PS3/Savedata

2. Sett inn USB/Minnekort i PS3

3. Gå på PS3 under "Games/Spill" og velg Savedata.

4. Gå helt øverst på memorystick/USB

5. Trykk på trekant og copy på hver eneste fil nedover. Dette tar ca. 15 minutter og er kjedelig, men vel verdt det til slutt.

6. Gå inn på spillet og sjekk ut oppdateringen.

 

Option Files er helt uavhengig av BAL, ML og alle modes.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...